Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخست وزیر اردن در جریان تماس تلفنی با نخست وزیر جدید عراق بر اهمیت تقویت و ارتقای روابط میان دو کشور تاکید کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از سومریه نیوز، عمر الرزاز، نخست وزیر اردن با محمد توفیق علاوی، همتای عراقی خود تماس تلفنی برقرار کرد و دو طرف در جریان این تماس به بررسی آخرین تحولات سیاسی در عرصه منطقه‌ای و بین‌المللی پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الرزاز و علاوی در جریان این تماس تلفنی همچنین بر لزوم هماهنگی و همکاری مشترک برای مقابله با چالش‌های پیش روی منطقه و اهمیت ارتقای روابط دوجانبه که در خدمت منافع مشترک ملت عراق و اردن باشد، تاکید کردند.

الرزاز طی این گفت‌وگوی تلفنی به محمد توفیق علاوی به خاطر انتصابش به عنوان نخست وزیر عراق تبریک گفت و برای وی آرزی موفقیت کرد.

نخست وزیر اردن مجددا بر حمیات کشورش از ثبات عراق و حفاظت از امنیت و حاکمیت این کشور تاکید کرد.

علاوی روز شنبه اعلام کرد، از سوی برهم صالح، رییس جمهوری عراق مأمور تشکیل دولت جدید شده است و تظاهرکنندگان را به ادامه تظاهرات دعوت کرده و گفت، در صورت عدم تحقق خواسته‌های تظاهرکنندگان، شایسته ماندن در این مقام نیست.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: محمد توفیق علاوی عمر الرزاز نخست وزیر اردن تماس تلفنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۶۵۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تماس تلفنی هنیه با نخاله/تاکید بر عدم کوتاهی از خواسته‌های مقاومت

به گزارش خبرگزاری مهر، رهبران جنبش حماس و جهاد اسلامی فلسطین در تماس تلفنی، بار دیگر بر شروط مقاومت فلسطین در مذاکرات آتش بس در نوار غزه تاکید کردند.

پایگاه خبری المیادین دو شنبه شب گزارش داد که «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس و «زیاد النخاله» دبیرکل جهاد اسلامی دوشنبه شب در تماس تلفنی درباره آخرین تحولات منطقه و آتش بس گفت‌وگو کردند.

در این تماس تلفنی، تصمیم مقاومت در خصوص موافقت با پیشنهاد توافق آتش بس و نیز جزئیات توافق پیشنهادی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

رهبران مقاومت فلسطینی در این تماس تلفنی، تدابیر لازم برای تضمین اجرای توافقنامه را بررسی کردند.

هنیه به النخاله خاطرنشان کرد که مقاومت هرگز از خواسته‌های عقب نشینی فراگیر دشمن، مبادله اسیران، بازسازی و پایان محاصره نوار غزه کوتاه نخواهد آمد.

رئیس دفتر سیاسی حماس و دبیرکل جهاد اسلامی از وحدت میدانی و سیاسی گروه‌های مقاومت که وارد نبرد تاریخی در طوفان الاقصی با دشمن شدند، تقدیر کردند.

کد خبر 6098854

دیگر خبرها

  • محورهای رایزنی وزرای خارجه روسیه و عربستان
  • تماس تلفنی هنیه با نخاله/تاکید بر عدم کوتاهی از خواسته‌های مقاومت
  • امیرعبداللهیان از تماس تلفنی با هنیه درباره پذیرش آتش‌بس خبر داد
  • هشدار پلیس درباره ترفند جدید کلاهبرداران تلفنی!
  • خالی کردن حساب با پرسیدن فقط یک سوال
  • تماس تلفنی وزیر دفاع آمریکا با وزیر جنگ اسرائیل
  • اسرائیل جرأت نکرد تصاویر آثار حمله ایران را به دنیا نشان دهد | این رژیم بمب اتم هم بخواهد...| بلینکن درباره ارتش اسرائیل به نخست وزیر عراق چه گفت؟
  • انتقاد روسیه از مواضع نخست‌وزیر انگلیس نسبت به اوکراین
  • نسل جدید تلفن‌های ثابت ویژه کسب و کارها
  • رایزنی وزیران امور خارجه ایران و بنگلادش در مورد آخرین تحولات غزه