Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام کمالی تصریح کرد: در این برهه زمانی حساس انقلاب اسلامی ایران با بصیرت افزایی به بلوغ و بالندگی رسیده است و وظیفه همگان حفظ و حفاظت از حریم این انقلاب است.

به گزارش خبرگزاری شبستان  از  بوشهر،«حجت‌الاسلام موسی کمالی» در دیدار با مدیران ارشد دستگاه‌های اجرایی و فرماندهان ارشد نظامی در جزیره خارگ ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر و با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران با اقتدار وارد چهل و یکمین سال انقلاب خود شد تصریح کرد: این سال‌های پی ‌در پی به ‌آسانی به دست نیامده است و خون‌های زیادی در راه تداوم این انقلاب ریخته شده است که ما باید پاسدار خون این شهیدان باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام‌جمعه خارگ با تاکید بر اینکه ولایت مداری و ولایت‌پذیری باعث به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی ایران شد افزود: جزیره خارگ در قبل از انقلاب تأمین‌کننده منافع اقتصادی رژیم ستم‌شاهی بود که همین جوانان انقلابی و متدین جزیره خارگ با بستن شیرهای نفت به دستور امام خمینی (ره) باعث سرآغاز انقلاب اسلامی ایران شدند.

 

حجت‌الاسلام کمالی تصریح کرد: در این برهه زمانی حساس انقلاب اسلامی ایران با بصیرت افزایی به بلوغ و بالندگی رسیده است و وظیفه همگان حفظ و حفاظت از حریم این انقلاب است.

 

محمود رضایی بخشدار ویژه خارگ نیز در این نشست  اظهار داشت: جزیره خارگ را در برخی از موارد می توان به‌عنوان مبدأ انقلاب اسلامی ایران نام برد، بستن شیرهای نفت توسط جوانان انقلابی این جزیره مبدأ حرکت‌های درهم‌شکننده اقتصاد رژیم مستبد ستم‌شاهی بود.

 

وی با بیان اینکه ایران اسلامی با اتکا به همت جهادی جوانان غیور خود در صنایع مهم مانند نفت و پتروشیمی به خودکفایی رسیده است ادامه داد: هر وقت فعل خواستن توسط مسئولین به ‌درستی صرف شد، آنجا توانستیم نتیجه‌های خوبی بگیرم.

 

رضایی با تاکید بر اینکه ایران اسلامی استوار و تمام قدرت به ‌سوی اهداف خود در حال حرکت است،  تصریح کرد: کشورهای منطقه بدانند و آگاه باشند که انقلاب اسلامی ایران در حال شکوفایی و توسعه است و این راه باقدرت هم ادامه خواهد یافت.

 

پایان پیام/647

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه فجر کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد ایام الله دهه فجر فهما انقلاب اسلامی اردبیل جشنواره فیلم فجر ولایت پذیری انقلاب اسلامی ایران ولایت مداری استان بوشهر خبرگزاری شبستان انقلاب اسلامی ایران شد اسلامی ایران حجت الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۶۵۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکذیب مسدود شدن گذرگاه های فراه و نیمروز

عبدالحی سباوون رئیس اطلاعات و فرهنگ ولایت فراه گفت گذرگاه ابونصر فراهی (ماهیرود) به مدت یک ساعت مسدود بوده اما پس از آن باز شده است.

گذرگاه مرزی ماهیرود از سال 1386 با شهر بیرجند ایران ۱۹۰ کیلومتر و با شهر فراه افغانستان ۱۲۰ کیلومتر فاصله دارد و از گذرگاه های پررفت و آمد مرزی است.

همچنین رحیم الله ساجد سخنگوی والی نیمروز نیز گفت بسته بودن مرز نیمروز (میلک) حقیقت ندارد.

گذرگاه مرزی میلَک از گذرگاه‌های مهم مرزی بین ایران و افغانستان است که در محدوده شهرستان هیرمند ایران، در فاصله ۲۶۱ کیلومتری شمال زاهدان و در نزدیکی شهر زرنج مرکز ولایت نیمروز افغانستان قرار دارد.

گفتنی است اخباری مبنی بر مسدود شدن این دو گذرگاه مرزی در رسانه ها منتشر شده بود.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • گفتمان انقلاب و ولایت در سراسر جهان تاثیرات گسترده داشته است
  • صبح امروز؛ دیدار تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با رهبر انقلاب
  • رئیس سازمان انرژی اتمی: ورود هیچ بازرسی را ممنوع نکردیم
  • ورود هیچ بازرسی را ممنوع نکردیم
  • ۲۰ سال از درگذشت گل آقای ایران گذشت
  • تکذیب مسدود شدن گذرگاه های فراه و نیمروز
  • معمای فرسایش مداری مشتری‌های داغ حل شد
  • پیشرفت در کنترل نرخ بیکاری کشور/ تولید افزایش یافت
  • دیدار با خانواده شهید مرزبان حسن بادامکی
  • شوراها در خدمت‌رسانی به مردم روستاها در تراز انقلاب عمل کنند