Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  سید فرزاد جلالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل در نشست با مدیر کل صدا و سیما مازندران، خواستار تعامل بیش از گذشته سازمان صدا و سیما و دانشگاه علوم پزشکی بابل در انتشار اخبار و گزارش‌های تولیدی از دانشگاه، ضبط و ساخت برنامه‌های تولیدی و برنامه‌های زنده در فضای دانشگاه، ساخت مستند پزشکی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: سازمان صدا و سیما می‌تواند از حضور اعضای هیات علمی در برنامه‌های پزشکی و پیشگیری از بیماریها، پوشش همایش‌های بهداشتی، درمانی و پژوهشی، بهره مندی از اساتید و دانشجویان در برنامه‌های فرهنگی، تهیه گزارش‌های ویژه از سوژه‌های خاص، ضبط برنامه‌های ویژه انتخابات و تریبون آزاد و برنامه‌های محلی از پتانسیل بالای دانشگاه بهره گیرد.
هادی ابراهیمی مدیر کل صدا‌ی مرکز مازندران در این نشست گفت: حوزه سلامت، آموزش و پرورش و امنیت سه اصل مهم صدا و سیما است.
او افزود: اگر نتوانیم در حوزه سلامت و بهداشت اطلاع رسانی و فرهنگ سازی کنیم، نمی‌توانیم نقش فعالی در توسعه جامعه داشته باشیم.
ابراهیمی گفت: دانشگاه علوم پزشکی بابل نقش بسزایی در سلامت مازندران دارد و سازمان صدا و سیما تمام تلاش خود را برای همکاری با دانشگاه در برنامه‌های سلامت، پیشگیری و فرهنگ سازی انجام خواهد داد.
مدیر کل صدا‌ی مرکز مازندران با بیان اینکه صدا و سیمای مازندران از پزشکان با تجربه و اساتید برجسته این دانشگاه در برنامه پزشک شما بهره می‌برد، افزود: دانشگاه علوم پزشکی بابل نخستین دانشگاه شمال کشور بوده و قدمت بالایی دارد که دارای پزشکان و اساتید عالی رتبه‌ای در مازندران است.
ابراهیمی با اشاره به اینکه شاخص‌های مهم و اخبار دانشگاه را قطعا پوشش خواهیم داد، گفت: در برنامه‌های کاکرون، بوردکا، صواحی، ورزش، جز و مد و دیگربرنامه‌های تولید شده که از برنامه‌های پر مخاطب و موفق صدا و سیما است، از ظرفیت‌های دانشگاه علوم پزشکی بابل در راستای پیشگیری استفاده خواهیم کرد.
انتهای پیام/ س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: علوم پزشکی بابل حوزه سلامت دانشگاه علوم پزشکی بابل سازمان صدا و سیما مدیر کل صدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۶۵۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ مشکوک قاضی دادگستری در آمل

به گزراش «تابناک» به نقل از ایرنا، خبری مبنی بر کشف پیکر قاضی شهرستان بابل در شهرستان آمل مازندران داغ شد که گفته شده به قتل رسیده است.

علی عباسی مدیرکل پزشکی قانونی مازندران در همین خصوص اظهار کرد: این موضوع به‌عنوان مرگ مشکوک کالبدگشایی شده است.

وی افزود: بررسی‌های لازم در این زمینه درحال انجام است که درصورت رسیدن به نتیجه اطلاع‌رسانی می‌شود.

مرحوم مهران رحیمی قاضی سابق دادگستری، ۵۲ ساله اهل روستای دونه‌سر بابل، وکیل پایه یک دادگستری استان تهران و بازپرس ویژه مبارزه با زمین‌خواری دادگاه ولنجک تهران بوده که سال گذشته بازنشسته شده است.

دیگر خبرها

  • مرگ مشکوک قاضی دادگستری در آمل
  • ضرورت تعامل دولت و مجلس برای رونق تولید و اشتغال
  • برنامه بهبود سلامت شهری در ایران/ تعامل مدیریت شهری با نظام سلامت
  • مرحله اول کنکور در مازندران در سلامت کامل برگزار شد
  • مرگ مشکوک قاضی دادگستری در مازندران | ماجرای کشف جسد بازپرس ویژه مبارزه با زمین‌خواری
  • برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته سلامت
  • پذیرش دانشجوی خارجی در ارشد هوشبری در دانشگاه جندی شاپور اهواز
  • همایش پیاده روی در یاسوج
  • نمایشگاه سلامت در هرمزگان برگزار می‌شود
  • برگزاری نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس