Web Analytics Made Easy - Statcounter

بسیج دانشجویی دانشگاه صداوسیما با صدور بیانیه‌ای تاکید کرد: معامله قرن به سرانجام نخواهد رسید، چون خون شهید حاج قاسم سلیمانی از «فرات» تا «نیل» و از «بلندی‌های جولان» تا «صحرای سینا» به جوش و خروش درآمده است.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بسیج دانشجویی دانشگاه صداوسیما با صدور بیانیه ای تاکید کرد: معامله قرن به سرانجام نخواهد رسید، چون خون شهید حاج قاسم سلیمانی از «فرات» تا «نیل» و از «بلندی‌های جولان» تا «صحرای سینا» به جوش و خروش درآمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  متن این بیانیه به شرح زیر است:
"بسم تعالی"

«یُرِیدُونَ لِیُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ»

معامله قرن به سرانجام نخواهد رسید، چون خون شهید حاج قاسم سلیمانی از «فرات» تا «نیل» و از «بلندی‌های جولان» تا «صحرای سینا» به جوش و خروش درآمده است.

صهیون‌ها، اگر به فکر دست‌درازی به قبلة اول مسلمانان هستید و اگر در پی رسیدن به ارض موعود، بدانید که خون‌بهای فرمانده سابق سپاه قدس، آزادی مسجد‌الاقصی است.

سردار انتقام، حاج اسماعیل قاآنی در پی همان راهی است که سردار دل‌ها بود و شما هم کمتر از ۲۵ سال آینده را نخواهید دید.

اگر دلگرم به آمریکا هستید، بدانید که خدا از تمام ناوها، هواپیماها، جنگنده‌ها، تانک‌ها و سلاح هایتان بزرگ‌تر و وعده او حق است و همانا «إِنَّ الْباطِلَ کانَ زَهُوقاً».

مگر نمی‌بینید، یمن را که با دست‌های خالی در مقابل اسلحه‌های مدرن شما ایستاده و پیروزی‌هایش یک‌به‌یک به ظهور می‌انجامد.
مگر نمی‌بینید، جبهه مقاومت را که چگونه متحد در مقابلتان به صف ایستاده و دندان به هم می‌ساید تا فرمان صادر شود و در نهایت کار شما تمام.

بدانید اگر حکام مرتجع منطقه در حمایتتان لبخندی بر لب دارند و دست دوستی به سوی شما دراز می‌کنند، جز برای مطامع دنیوی خودشان نیست و هرگز ملت عرب خواهان این حجم از ذلت نیست و آن حدیث نبوی را نیز فراموش نخواهند کرد که فرمود: «هر کس صدای ندای مسلمانی را بشنود و به او یاری نرساند، مسلمان نیست».

ما دانشجویان بسیجی و انقلابی دانشگاه صداوسیما به عنوان فعالان جبهه جنگ نرم بر خود واجب می‌دانیم با قوت و اراده، خباثت‌ها و دشمنی‌های شما با جهانیان را به هر زبان و هر نحو ممکن که می‌توانیم فریاد زده و تا رسیدن برادران مسلمان خود به حق‌شان لحظه‌ای اسلحه‌هایمان را بر زمین نگذاریم.

غده سرطانی اسرائیل باید از منطقه محو شود و به زودی این امر اتفاق خواهد افتاد، انشالله.

اما حکام منطقه بدانند، هم‌دستی با این اذانب شیطان جز «یَتَقَلْقَلُ بَیْنَ اَطْباقِها» حاصلی نخواهد داشت و بدانید اگر سود آن‌ها دیگر در چاه‌های نفت شما پیدا نشود، همچون دستمالی که مصرف شده است شما را دور خواهند انداخت پس چه بهتر که به آنچه که خواسته ملت‌هایتان هست، روی آورید و از دریوزگی در مقابل مستکبران دست بردارید که همانا خداوند قادر متعال است.

فَإِنَّ حِزْبَ اللَّهِ هُمُ الْغَالِبُونَ


منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بسیج دانشجویی دانشگاه صداوسیما آزادی مسجد الاقصی خون بهای شهید سلیمانی سردار قاآنی معامله قرن به سرانجام نخواهد رسید دانشگاه صداوسیما بلندی های جولان صحرای سینا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۶۵۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرانجام پروژه توسعه شرقی خط ۲ مترو تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، شرکت مترو تهران اعلام کرد: پروژه توسعه شرقی خط ۲ مترو تهران که کلیات آن در طرح جامع حمل و نقل ریلی پایتخت به تصویب رسیده و برای تعیین کریدور نهایی نیاز به مجوزهای تکمیلی دارد، مورد بررسی مجدد قرار می گیرد.

این مسیر ریلی –تونلی از آن جهت اهمیت بیشتری پیدا می کند که بدانیم با راه اندازی بخش توسعه شرقی خط ۲ دسترسی شبکه مترو به پردیس مسافری شرق تهران (پایانه جدید شرق) امکانپذیر می شود.

کد خبر 6093954

دیگر خبرها

  • مردم قم با پیکر ۲ شهید گمنام دفاع مقدس وداع می‌کنند
  • مردم قم با پیکر ۲ شهید گمنام دفاع مقدس وداع می کنند
  • مردم قم با دو شهید گمنام دفاع مقدس وداع می کنند
  • تمدن ایرانی-اسلامی از عرصه جهانی حذف‌شدنی نیست
  • طوفان الاقصی| حمله هوایی ائتلاف آمریکایی- انگلیسی به یمن
  • سرانجام پروژه توسعه شرقی خط ۲ مترو تهران
  • روز ۲۰۸ طوفان‌الاقصی|یمن: با آتش بازی نکنید
  • دانشگاه براون آمریکا سرانجام به خواسته دانشجویان تن داد
  • طوفان الاقصی| حمله ارتش یمن به دو ناوشکن آمریکایی و یک کشتی اسرائیلی 
  • روز ۲۰۷ طوفان‌الاقصی|تداوم حملات هوایی اسرائیل به غزه