Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار سید جعفر حسینی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت:  در پی مراجعه فردی به پلیس فتا شهرستان ساوجبلاغ به همراه مرجوعه قضائی از دادسرای این شهرستان، مبنی بر برداشت ۵۱۰ میلیون ریال از حسابش به صورت غیر مجاز، رسیدگی به موضوع در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت .
طی بررسی پرینت حساب شاکی محرز شد که از طریق خرید از دستگاه pos یک طلافروشی در شهر قزوین مبلغ مورد نظر برداشت شده است که بلافاصله ماموران پلیس فتا با دریافت نیابت قضایی به مغازه طلافروشی اعزام و در تحقیقات اولیه از فروشنده به اطلاعاتی در خصوص خریدار دست یافتند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 پرونده با مشخصات فوق در حال بررسی بود که پرونده های مشابه دیگری نیز که با این شیوه از حساب شکات وجه برداشت شده بود به پلیس فتا این شهرستان ارجاع شد بنابراین؛ تیمی از کارشناسان زبده پلیس فتا شهرستان ساوجبلاغ تشکیل و در بررسی اظهارات شکات محرز شد که همگی آن ها به تازگی  و پس از مراجعه به یک آرایشگاه مردانه در شهر هشتگرد متوجه شدند که از حسابشان وجه کسر شده است .
 بنا به اظهارات یکی از از شکات، هنگام مراجعه به آرایشگاه هنگامی که کارت بانکی خود را به آرایشگر داده متوجه می شود که وی با گوشی همراه خود از کارت بانکی اش عکس گرفته و وی نیز به این موضوع خیلی اهمیت نداده است.
سردار حسینی گفت: ماموران با هماهنگی مقام قضائی متهم را در محل کارش دستگیر و یک دستگاه اسکیمر که از آن ها برای کپی کردن کارت های بانکی استفاده می کرد به همراه تعدادی کارت بانکی و کارت هدیه که چندین بار مورد استفاده قرار گرفته بودند از متهم کشف شد.
متهم در بازجویی های صورت گرفته به جرم خود مبنی بر کپی کارت مشتریان خود و برداشت غیر مجاز از حساب آن ها به مبلغ ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتراف کرد .
 تا کنون ۹ نفر از مال باختگان شناسایی شده اند و تلاش برای شناسایی سایر مال باختگان ادامه دارد.
 

برچسب‌ها البرز کلاهبرداری فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: البرز کلاهبرداری فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران البرز کلاهبرداری فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران کارت بانکی پلیس فتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۶۵۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت عامل چاقوکشی در ایلام

ایسنا/ایلام فرمانده انتظامی شهرستان ایلام از بازداشت عامل چاقوکشی و شرارت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ قدرت حیدری‌زاد امروز (۱۵ اردیبهشت ماه) اظهار کرد: درپی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره درگیری منجر به چاقوکشی در میدان دفاع مقدس شهر ایلام، مأموران کلانتری ۱۱ برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند. با تحقیقات و بررسی‌های انجام‌شده مشخص شد، دو نفر با هم درگیر شدند که فرد ضارب پس از مجروح کردن نفر دیگر، از محل متواری شد.

وی با اشاره به اینکه هویت فرد ضارب مشخص شده بود، ادامه داد: عامل چاقوکشی پس از هماهنگی با مرجع قضایی در کمتر از یک ساعت دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد.

او با بیان اینکه در این درگیری فرد مجروح از ناحیه گوش دچار جراحت شده بود، گفت: متهم در تحقیقات اولیه پلیس به بزه ارتکابی اعتراف و علت و انگیزه خود را اختلافات شخصی اعلام کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام با بیان اینکه متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد، افزود: بر هم زدن نظم، امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است و پلیس اجازه جولان دادن به اراذل و اوباش را نخواهد داد و بدون اغماض برابر قانون برخورد خواهد کرد.


انتهای پیام

دیگر خبرها

  • هشدار پلیس درباره ترفند جدید کلاهبرداران تلفنی!
  • ترفند جدید کلاهبرداری/ یک سوال جواب بده صدمیلیون برنده شو
  • خالی کردن حساب با سوال ۱۰۰ میلیونی!
  • جواب بده ۱۰۰ میلیون برنده شو؛ کلاهبرداری جدید
  • «جایزه صد میلیون تومانی» ترفند جدید کلاهبرداران تلفنی!
  • خالی کردن حساب با پرسیدن فقط یک سوال
  • یک سوال جواب بده صدمیلیون برنده شو
  • هشدار پلیس فتای سمنان درباره فروشنده های دوره گرد
  • سنگ چاقو تیز کنی که برای قصاب ۸۰۰ میلیون ریال آب خورد!
  • بازداشت عامل چاقوکشی در ایلام