Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، جلسه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال امروز با حضور حیدر بهاروند، محمود اسلامیان، عبدالکاظم طالقانی، هدایت ممبینی، محمود شیعی، فریدون اصفهانیان، لیلا صوفی زاده و ابراهیم شکوری برگزار شد.

امیر مهدی علوی، سخنگوی فدراسیون فوتبال درباره این نشست عنوان کرد: جلسه امروز به صورت کلی درباره موضوعات مختلف و بررسی مباحث پیش رو بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در باب موضوع سرمربی تیم ملی،  حیدر بهاروند گزارشی از آخرین وضعیت مربوط به انتخاب سرمربی تیم ملی واپسین و رایزنی‌های مربوطه را به اعضا ارائه کرد. بر این اساس، مقرر گردید با نهایی شدن فرآیند انتخاب، به زودی جمع بندی قطعی و نهایی درباره سرمربی تیم ملی انجام شود و مباحث مربوطه بلافاصله به اطلاع عموم برسد.

بیشتر بخوانید: راهکار غیر ورزشی فدراسیون برای انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال

وی افزود:از سوی دیگر، مباحث مربوط به برگزاری مجمع عمومی انتخاباتی فدراسیون فوتبال در مورخ ۲۵ اسفندماه سال جاری هم در نشست فوق مورد تبادل نظر قرار گرفت. بدین ترتیب، اطلاعیه‌های آتی درباره مباحث مربوط به انتخابات متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

علوی تصریح کرد:در این جلسه همچنین،  شکوری، سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال گزارشی درباره اقدامات انجام گرفته پیرامون موضوع میزبانی تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا را ارائه کرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران فدراسیون فوتبال حیدر بهاروند فدراسیون فوتبال سرمربی تیم ملی مباحث مربوط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۶۵۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی و تشکر سردار رادان از نمایندگان مجلس

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، در جلسه نوبت عصر روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ صحن مجلس در تذکری علی کریمی فیروزجایی عضو هیئت رئیسه مجلس اعلام کرد: سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی کشور طی پیامی از نمایندگان، اعضای کمیسیون فرهنگی و به ویژه از هیئت رئیسه و رئیس مجلس شورای اسلامی در صدور بیانیه حمایت از اجرای طرح عفاف و حجاب تشکر کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228909 برچسب‌ها حجاب

دیگر خبرها

  • سرمربی فولاد به کمیته انضباطی دعوت شد
  • ویسی به کمیته انضباطی فراخوانده شد
  • واکنش فدراسیون فوتبال به تغییر نام استقلال!
  • واکنش فدراسیون فوتبال به تغییر نام استقلال، VAR و جانشین حمید مطهری
  • توضیحات اصولی درباره انتخاب سرمربیان، VAR و جانشین مطهری
  • قرارداد سرمربی تیم ملی، اولویت فدراسیون شد | جلسه در دفتر تاج؛ به زودی
  • قدردانی فرمانده کل انتظامی کشور از نمایندگان مجلس
  • قدردانی و تشکر سردار رادان از نمایندگان مجلس
  • قرارداد هاکان دمیر سرمربی تیم ملی بسکتبال تمدید نشد
  • جلالی: ۳ گزینه سرمربیگری را برای هر رده ملی در نظر داریم