Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: محصولات لبنی در کشور بالاترین استانداردها را دارند و ریشه و هدف شایعات درخصوص آلودگی محصولات لبنی برهم زدن بازار صادراتی کشور است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز؛ به دنبال حضور بازرس انجمن بهداشت و ایمنی مواد غذایی ایران در برنامه «سلام صبح بخیر» شبکه ۳ سیما و عنوان این موضوع که "مردم به جای نگرانی و توجه به روغن پالم و وایتکس در فرآورده‌های لبنی، از مسئولان بخواهند تا به  به سموم دیگری مانند آفلاتوکسین در این محصولات توجه کنند".

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
به دنبال انتشار این موضوع دوباره موجی از نگرانی در بین خانواده‌ها و مصرف‌کنندگان محصولات لبنی ایجاد شد و این موضوع چنان بر افکار عمومی تاثیر گذاشت که بنابر گفته دبیر فدراسیون تشکل‌های صنایع غذایی کشور، میزان خرید شیر 30 درصد کاهش یافت و مردم از خرید این محصول امتناع کردند، این درحالی بود که وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی این آلودگی‌ها را با سند و مدرک بارها و بارها رد کرد.
 
ذبیح‌الله غریب رئیس جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: امروز تحریم‌های ظالمانه‌ای علیه کشور ایران اعمال شده است اما با وجود همه این شرایط سخت سکان کشور به دست رهبر فرزانه انقلاب است و تدبیر ایشان سبب شده تا بتوانیم مقابل زورگویی‌های استکبار بایستیم.
 
وی با بیان اینکه کسی منکر مشکلات موجود در کشور نیست تاکید کرد: در زمان جنگ همه آستین همت بالا زده و وارد میدان شدند، امروز نیز لازم است مردم و مسئولان با وحدت رویه وارد عرصه شده و اجازه ندهند اختلاف، زمینه نفوذ دشمن را فراهم سازد.
 
غریب با بیان اینکه دشمن با بر هم زدن جو اقتصادی و ایجاد بی‌اعتمادی درخصوص مواد غذایی در بین مردم سعی دارد به اهداف خود دست یابد افزود: برخی در داخل و خارج از کشور با مطرح کردن بحث آلودگی شیرها به آفلاتوکسین به دنبال آن هستند که بازار فروش این محصول را بر هم بزنند.
 
رئیس جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: محصولات لبنی در کشور بالاترین استانداردها را دارند و این محصول به خارج از کشور نیز صادر می‌شود.

وی افزود: ریشه و هدف شایعات درخصوص آلودگی محصولات لبنی برهم زدن بازار صادراتی کشور است.
 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: رئیس جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری آلودگی محصولات لبنی هدف شایعات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۶۶۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برهم خوردن معادلات دشمنان پس از عملیات وعده صادق

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، نماز جمعه این هفته در تکاب به امامت حجت الاسلام مصطفی کوهی امام جمعه شهرستان در مصلی بقیة الله الاعظم (عج) برگزار شد.

حجت الاسلام کوهی ضمن تسلیت فرا رسیدن سالروز شهادت رئیس مذهب تشیع امام جعفر صادق (ع) به نمازگزاران گفت : رعایت انصاف در کسب و کار لازمه تمام صنوف برای کسب معیشت و درآمد است.

امام جمعه تکاب گفت : عملیات وعده صادق تمام معادلات دشمنان ایران اسلامی در منطقه را برهم زد.

وی گفت : اگر سپاه و نیروهای نظامی ما توانستند ضربه مهلکی بر دشمن بزند یکی از ثمره هایش هم ثبات اقتصادی در کشور بود که در پی داشت.

امام جمعه تکاب گفت : ایجاد اتاق فکر اقتصادی برای مدیریت اقتصاد و جلوگیری از چنگ اندازی های مجازی و فیزیکی در اقتصاد کشور ضروری است .

وی گفت : تهیه ساز و کار مشارکت مردمی در اقتصاد و تقویت اقتصادی کشور مورد توجه مسؤلان امر قرار گیرد تا شکوفایی این صنعت را در کشور شاهد باشیم

حجت الاسلام کوهی گفت : ۱۸ اردیبهشت روز جهانی هلال احمر در کشور است ، ضمن تبریک این مناسبت ، از تلاشهای صادقانه اعضای جمعیت هلال احمر که در خدمت رسانی به مردم در تلاشند سپاسگزارم.

وی گفت : ایثار و از خود گذشتگی و نوعدوستی از صفات بارز اعضای جمعیت هلال احمر در کشور است و این افتخار بزرگی است برای این عزیزان

امام جمعه تکاب گفت : از مسؤلین شهرستان انتظار می رود با حضور در روستاهای شهرستان از نزدیک با مشکلات روستائیان آشنا شده و نسبت به رفع مشکل روستائیان اقدام نمایند.

دیگر خبرها

  • طی یک سال؛ صادرات ۹۰ درصدی محصولات خام پتروشیمی ایران به چین
  • وضعیت تجارت سیمان در ایران و جهان
  • صادرات ۹۰ درصدی محصولات خام پتروشیمی ایران به چین
  • تحقق ۱۲۸ درصدی آزمون کمیت محصولات پیش بسته بندی
  • ضرورت توسعه صاردات سیمان
  • عملیات وعده صادق، برهم زننده معادلات سیاسی نظامی جهان
  • برهم خوردن معادلات دشمنان پس از عملیات وعده صادق
  • پیش‌بینی تولید ۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تن محصول بهاره در خراسان رضوی 
  • نمایشگاه توانمندی های صادراتی فرصت رشد و تعمیق روابط اقتصادی کشور
  • صادرات غیرنفتی استان بوشهر افزایش می‌یابد