Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- زمان و مکان مصاحبه علمی واجدان شرایط جذب داوطلبان تصدی امر قضا در سازمان قضایی نیرو‌های مسلح اعلام شد. تاریخ انتشار: 14:27 - 14 بهمن 1398 - کد خبر: ۵۹۲۹۳۸

به گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، زمان و مکان مصاحبه علمی واجدان شرایط جذب داوطلبان تصدی امر قضا در سازمان قضایی نیرو‌های مسلح اعلام گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدینوسیله به اطلاع می‌رساند، زمان و مکان مصاحبه علمی واجدان شرایط جذب داوطلبان تصدی امر قضا در سازمان قضایی نیرو‌های مسلح سال ۱۳۹۸ اعلام گردید.

از داوطلبان پذیرفته شده در مرحله اول (آزمون تستی)، برای شرکت در مصاحبه علمی دعوت به عمل خواهد آمد.

مصاحبه علمی‌شفاهی پذیرفته‌شدگان حوزوی برابر پیش‌بینی‌ها از اسفند ماه و برای پذیرفته‌شدگان دانشگاهی از نیمه دوم فروردین ماه سال آینده آغاز می‌گردد.

بیشتر بخوانید: زمان و مکان مصاحبه علمی آزمون قضاوت سال ۱۳۹۸ ویژه دانشگاهیان اعلام شد

زمان دقیق مصاحبه علمی هر داوطلب طی تماس تلفنی ابلاغ خواهد شد. زمان مصاحبه علمی یکبار تعیین و ابلاغ می‌گردد و امکان تغییر آن وجود ندارد. عدم پاسخگویی به تلفن همراه در دو نوبت به منزله انصراف از شرکت در مصاحبه علمی است.

مدارک لازم برای تشکیل پرونده در روز مصاحبه علمی:

۱. اصل و تصویر کارت ملی

۲. اصل شناسنامه و تصویر تمام صفحات آن


۳. تصویر مدارک تحصیلی (کارشناسی یا سطح ۲ و بالاتر)

۴. گواهی اشتغال به تحصیل برای داوطلبان در حال تحصیل


۴. تصویر کارنامه تستی

۵. گواهی سابقه خدمت بر اساس مندرجات اطلاعیه آزمون حداقل ۵ سال و حداکثر ۱۶ سال سابقه خدمت

تذکر ۱: همه مدارک می‌بایست در قطع A۴ تهیه و تحویل شوند.

تذکر ۲: در صورت نقص مدارک در روز مصاحبه علمی از تشکیل پرونده ممانعت به عمل خواهد آمد و داوطلب حق شرکت در مصاحبه علمی را نخواهد داشت.

نشانی محل‌های مصاحبه:

ویژه دانشگاهیان: تهران، خیابان حافظ، تقاطع خیابان سمیه، روبروی دانشگاه امیرکبیر، معاونت منابع انسانی قوه قضائیه، طبقه نهم

ویژه حوزویان: قم، بلوار ۱۵ خرداد، بعد از پمپ بنزین، نبش خیابان سعدی، مرکز آموزش قوه قضائیه، طبقه همکف

مواد امتحانی در مرحله مصاحبه علمی همان مواد امتحانی آزمون جذب داوطلبان تصدی امر قضا در سازمان قضایی نیرو‌های مسلح می‌باشد به جز درس حقوق اساسی که برای داوطلبان دانشگاهی حذف گردیده است.

داوطلبان در صورت قبولی در مرحله مصاحبه علمی به مرحله آزمون شخصیت راه می‌یابند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: جذب داوطلبان مصاحبه علمی شرکت در مصاحبه علمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۶۶۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام زمان برگزاری آزمون غربالگری درون دانشگاهی شانزدهمین المپیاد علمی وزارت بهداشت

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، مدیرکل مسابقات و رویداد‌های علمی دانشجویی باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان از برگزاری آزمون غربالگری درون دانشگاهی شانزدهمین دوره المپیاد علوم پزشکی وزارت بهداشت خبر داد.

علیرضا عموعابدینی اظهار کرد: ۱۰ اردیبهشت سال جاری راس ساعت ۱۴ آزمون متمرکز غربالگری درون دانشگاهی شانزدهمین المپیاد علوم پزشکی وزارت بهداشت در ۶ حیطه برگزار می‌گردد.

وی تصریح کرد: برگزاری آزمون برعهده روسای باشگاه واحد‌های متولی این رویداد است و روسای باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان روز دوشنبه یک ساعت قبل از آزمون سوالات را دریافت خواهند نمود.

وی توصیه کرد: روسای باشگاه واحد‌های دانشگاهی برای آماده سازی زیرساخت‌های برگزاری آزمون نظیر اطلاع رسانی به دانشجویان، اعلام محل برگزاری آزمون، حفظ رعایت حراست از سوالات آزمون و ...  تدابیر و تمهیدات ویژه‌ای را اتخاذ نمایند.

عموعابدینی بیان کرد: تا ۱۸ اردیبهشت ماه باید اسامی دانشجویان راه یافته به مرحله بعد در سامانه وزارت بهداشت ثبت گردد.  

وی ضمن بیان این موضوع که میزان سهمیه واحد‌ها برای همه واحد‌ها به ریاست عالی دانشگاه آزاد اسلامی و روسای واحد‌ها ابلاغ می‌گردد به مسئولین واحد‌های دانشگاهی توصیه کرد برای جلوگیری از هدر رفتن سهمیه با تبلیغات محیطی دانشجویان را به ثبت نام و شرکت در آزمون ترغیب نمایند.

عموعابدینی تشریح کرد: نتایج آزمون باید توسط EDO و EDC‌ها  از ۲۴ تا ۳۶ ساعت در قالب فایل اکسل به روسای باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان ارسال گردد و روسای باشگاه واحد‌های دانشگاهی نیز با تکمیل فایل اکسل اطلاعات را برای روسای استان‌ها ارسال نمایند.  

وی در پایان گفت: روسای استان‌ها پس از آماده سازی فایل تجمیعی موظفند تا ۴۸ ساعت پس از برگزاری آزمون یعنی در تاریخ ۱۲ اردیبهشت ماه نتایج را برای سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی ارسال نمایند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مرحله مصاحبه داوطلبان مجاز آزمون دکتری ۱۴۰۳ حضوری برگزار می‌شود
  • تولید بانک اطلاعات خلیج فارس در سازمان جغرافیایی نیرو‌های مسلح
  • امیر فخری: کسی نمی‌تواند نام «خلیج فارس» را جعل کند
  • ایجاد بانک اطلاعات خلیج فارس توسط سازمان جغرافیایی نیرو‌های مسلح
  • رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح: اگر جرمی در بین نیروهای مسلح اتفاق بیفتد مجازات این نیروها سنگین تر و شدیدتر خواهد بود
  • برگزاری آزمون اختصاصی برای ۶۰ داوطلب جامانده از کنکور/ تعداد متقلبان کنکور امسال اعلام شد
  • نیرو‌های مسلح، پشتوانه امنیت مردم هستند
  • پورخاقان: ۱۳ موشک سپاه به دو پایگاه مهم اسرائیل اثابت کرد
  • فقط ۱۰ درصد توان نظامی «وعده صادق» عملیاتی شد
  • اعلام زمان برگزاری آزمون غربالگری درون دانشگاهی شانزدهمین المپیاد علمی وزارت بهداشت