Web Analytics Made Easy - Statcounter

هفته چهارم و پنجم از دور برگشت هجدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر تکواندو، از صبح امروز(دوشنبه) در خانه تکواندو برگزار شد. ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۵ ورزشی رزمی نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، هفته چهارم و پنجم از دور برگشت هجدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر تکواندو، از صبح امروز(دوشنبه) در خانه تکواندو برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حاشیه‌های رقابت‌های امروز به شرح زیر است:

*هادی ساعی مدیرفنی تیم ملی تکواندو و مسعود حجی‌زواره کاپیتان سابق تیم ملی از صبح امروز در کنار یکدیگر نظاره‌گر مسابقات هستند.

*فریبرز عسکری و علی محمد بسحاق در جایگاه ویژه به تماشای مسابقات پرداختند.

*بعد از اعتراض مربیان و بازیکنان به کیفیت پایین هوگوهای الکترونیکی، در مسابقات این هفته لیگ برتر برای اولین بار و به صورت آزمایشی در یک شیاپ‌‌چانگ از هوگوهای ایرانی جدیدی استفاده شد و رضایت برخی مربیان را به همراه داشت.

*سیدنعمت خلیفه سرمربی تیم تکواندو دانشگاه آزاد که در روزهای گذشته برای تدریس دوره مربیگری در کشور ترکیه حضور داشت با پرواز بامداد امروز به ایران بازگشت و در رقابت‌های لیگ به هدایت شاگردان خود پرداخت.

*میرهاشم حسینی ملی‌پوش تیم شهرداری ورامین که در هفته گذشته مسابقات در وزن 80- کیلوگرم مبارزه کرده بود، در مصاف با دانشگاه آزاد در وزن 74- کیلوگرم به مبارزه پرداخت و با نتیجه 34 بر 13 از سد ابوالفضل غفاری عبور کرد.

*فرزان عاشورزاده تکواندوکار تیم لوازم خانگی کن بعد از شکست در انتخابی تیم ملی مقابل سروش احمدی، در مبارزات این هفته حاضر نشد و وزن‌کشی نکرد.

توضیحات عسکری در خصوص مسابقات انتخاب تیم ملی تکواندو و مسافران اعزامی قهرمانی آسیا

 

انتهای پیام/

R1435/P/S3,30/CT1 واژه های کاربردی مرتبط تکواندو

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تکواندو تکواندو لیگ برتر تکواندو رقابت های لیگ صبح امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۶۶۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازار داغ سلفی در تمرین استقلال

تمرین استقلال در حالی امروز با حضور تماشاگران برگزار شد که با حواشی مختلفی مانند هجوم هواداران به داخل زمین برای گرفتن عکس یادگاری و حضور پیشکسوتان این تیم همراه بود.

به گزارش مشرق، تمرینات تیم فوتبال استقلال ظهر امروز جمعه در کمپ ناصر حجازی برای بازی دوشنبه هفته آینده با ذوب‌آهن در هفته بیست‌وششم لیگ برتر پیگیری شد.

تمرین امروز همان طور که باشگاه استقلال دیشب اطلاع‌رسانی کرده بود با حضور تماشاگران برگزار شد. برگزاری تمرین با تماشاگر، سبب شده بود هوادران مرد و زن زیادی خودشان را کمپ حجازی برسانند و تمرین شاگردان جواد نکونام را از نزدیک تماشا کنند. بازار عکس و امضای با بازیکنان در حاشیه این تمرین داغ بود و هواداران زیادی خواهان عکس گرفتن با بازیکنان بودند. حضور تماشاگران سبب شده بود تمرین استقلال حال و هوای ویژه‌ای داشته باشد و بازیکنان در طول تمرین به شدت از سوی هواداران مورد تشویق قرار گرفتند.

علاوه بر تماشاگران، تمرین استقلال امروز مهمانان ویژه دیگری هم داشت و گروهی از پیشکسوتان استقلال هم در کمپ حجازی حاضر بودند تا به بازیکنان این تیم در فاصله ۵ هفته تا پایان لیگ روحیه بدهند. رضا رجبی، عباسر سرخاب، حمید بابازاده،امیرحسین صادقی، رضا رجبی، بهتاش فریبا و کامیار کاردانار جمله چهره‌های قدیمی و مو سپید استقلال بودند که تماشاگر تمرین شدند.

آتیلا حجازی که دیروز به عنوان سرپرست جدید استقلال انتخاب شده بود، در تمرین امروز حضور داشت و مراسم معارفه او برگزار شد. معارفه حجاری در شرایطی بود که مهدی هاشمی‌نسب، مربی استقلال در تمرین امروز غایب بود.

در تمرین امروز رافائل سیلوا و آرمین سهرابیان به صورت جداگانه تمرین کردند و به نرم‌دوی پرداختند تا وضعیت‌شان برای بازی با ذوب‌آهن نامشخص باشد.

نکته جالب در طول تمرین، برخی از هوادارن کودک استقلال با حضور در زمین بازی خواهان گرفتن امضا از بازیکنان شدند.

فرشید سمیعی که به عنوان سرپرست مدیرعاملی استقلال منصوب شده و جای علیر خطیر را گرفته است، در تمرین امروز حاضر بود.

استقلال که با ۵۴ امتیاز در صدر جدول لیگ برتر قرار دارد، دوشنبه هفته آینده و از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی و در چارچوب هفته بیست‌وششم لیگ برتر میزبان ذوب‌آهن است.

دیگر خبرها

  • مسابقات چند جانبه آفرود – قزوین
  • بازار داغ سلفی در تمرین استقلال
  • مرگ بر این فوتبال زشت/ افتضاحی زائیده ترس
  • برگزاری رقابت های هفته چهارم مسابقات اسبدوانی فصل بهاره شهرستان گنبدکاووس
  • جلالی - آلوز: دوئل سال برای یک عنوان ارزشمند
  • ساعت پخش زنده بازی پرسپولیس و سپاهان‌ از تلوزیون +شبکه ۳ و پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی تراکتور و استقلال از تلوزیون + شبکه ۳ و پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی تراکتور و استقلال از تلوزیون +شبکه سه و پخش آنلاین
  • تثبیت صدرنشینی تیم کاراته مردان دانشگاه آزاد اسلامی در سوپرلیگ
  • نساجی به دنبال ذوب کردن آهن در اصفهان