Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴  معاون نیروی انسانی و سازمان‌دهی فولاد مبارکه با بیان این مطلب گفت: یکی از محوری‌ترین موضوعات مطرح‌شده در قرآن کریم، توجه به احسان و نیکوکاری و انفاق در راه خداست و بیش از ۱۰۰ آیه دربارۀ این موضوعات نازل شده است. از این رو و با توجه به باور کارکنان شرکت به آموزه‌های دینی و اخلاقی، پس از این که از سوی مسئولان ستاد بحران و هلال‌احمر کشور، اقلام موردنیاز هموطنان سیل‌زده معرفی شد، گروه فولاد مبارکه برای امدادرسانی اعلام آمادگی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



عباس اکبری محمدی افزود: به درخواست کارکنان در کوتاه‌ترین زمان ممکن تمهیدات لازم برای جمع‌آوری کمک‌های نقدی همکاران اندیشیده شد تا انفاق کنندگان بتوانند با تخصیص بخشی از حقوق خود در راه رضای خالق و هموطنان شریف سیل‌زده اقدام نمایند.

معاون نیروی انسانی و سازماندهی فولاد مبارکه در ادامه از جمع‌آوری ۲ میلیارد و ۵۰۰ هزار ریال کمک نقدی از محل تکمیل برگه‌های منتشرشده در نواحی شرکت و کسر از حقوق کارکنان خبر داد و افزود: به‌طور قطع تا پایان بهمن‌ماه، مبالغ اهدایی سایر کارکنان نیز به این مبلغ افزوده خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: شرکت فولاد مبارکه علاوه بر کمک نقدی مدیریت و کارکنان خود با تخصیص چند دستگاه کامیون و تریلر دیواره‌دار به هلال‌احمر و ادارۀ کل آموزش و پرورش استان اصفهان برای ارسال کمک‌های غیرنقدی مردم شریف استان و آماده‌سازی ۵۵۸۰ دست کاپشن مردانه در این امر خداپسندانه مشارکت کرده است.

لینک کوتاه: www.rouydad24.ir/000qq7 برچسب ها: رویداد24 ، کمکرسانی به سیل زدگان ، فولاد مبارکه ، فولاد مبارکه اصفهان ، حمیدرضا عظیمیان سرگرمی

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 فولاد مبارکه فولاد مبارکه اصفهان کمک نقدی سیل زده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۶۶۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین مهلت ارسال اثر به دومین رویداد «اهدای جایزه جوانی جمعیت» در همدان 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، دومین رویداد « اهدای جایزه ملی جوانی جمعیت » در هفت بخش خانواده، رسانه، سازمان‌های مردم نهاد، دستگاه‌های اجرایی، شرکت‌ها و موسسات خصوصی، مدیران و نخبگان با هدف فرهنگ‌سازی افزایش جمعیت، همزمان با روز جوانی جمعیت در ۳۰ اردیبهشت ماه امسال در سطح ملی و استانی برگزار می‌شود.

امکان شرکت همزمان متقاضیان در هر ۲ سطح استانی و ملی فراهم شده که مهلت ارسال آثار تا ۱۰ اردیبهشت است و علاقه مندان می‌توانند از طریق وبگاه رویداد به نشانی www.jameyat.ir و یا با مراجعه به دفتر امور بانوان و خانواده استانداری همدان در این رویداد شرکت کنند.

با شناسایی ظرفیت‌ها در استان و شهرستان این رویداد بومی‌سازی و با استفاده از ظرفیت کنشگران و دغدغه‌مندان از جمله اصحاب رسانه اهداف و شناسایی ظرفیت‌های مردمی محقق شود.

علاقمندان می‌توانند آثار خود را تا ۱۰ اردیبهشت به سایت ستاد جمعیت ارسال کنند و ۳۰ اردیبهشت اختتامیه رویداد برگزار می‌شود.

برداشتن موانع ازدواج از راه‌های تبیین گفتمان جوانی جمعیت و تحقق آن است.

دیگر خبرها

  • بهره برداری ساختمان شرکت فولاد در سایت سنگان + عکس
  • دعوت هندبالیست های سپاهان به اردوهای تیم ملی
  • روز‌های خوب تولید در نیشکر هفت تپه
  • موفقیت‌های فولاد اکسین مرهون تلاش‌های کارگران است
  • نقش کلیدی کارگران در رونق اقتصادی
  • آخرین مهلت ارسال اثر به دومین رویداد «اهدای جایزه جوانی جمعیت» در همدان 
  • تعاملات سایپا با فولاد مبارکه در راستای افزایش ۱۰۰ درصدی تولید خودرو
  • همکاری دانشگاه مراغه و شرکت فولاد تبریز
  • یک میلیارد و یکصد میلیون ریال جریمه نقدی برای واحد تولیدی متخلف
  • حضور جمعی از کارکنان صنعت فولاد اکسین خوزستان در دیدار کارگران با رهبر انقلاب