Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: میزان تولید مجتمع گاز پارس جنوبی، در ۱۰ماهه اول سال جاری، ۱۵۹.۵ میلیارد متر مکعب بوده است.

 به نقل از وزارت نفت، در نشستی که با حضور معاون وزیر نفت در امور گاز و اعضای هیأت مدیره شرکت ملی گاز در مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار شد، هادی هاشم زاده فرهنگ، مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی با اشاره به عملکرد ۱۰ ماهه اول سال ۹۸ گفت: مجتمع گاز پارس جنوبی در ۱۰ ماهه اول سال ۹۸، به سهم ۷۵ درصدی فرآوردش گاز در بین شرکت‌های پالایشی گاز کشور دست یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، میزان تولید گاز در ۱۰ ماهه ابتدایی سال ۹۸ را ۱۵۹.۵ میلیارد متر مکعب عنوان کرد و ادامه داد: این عدد سال گذشته در بازده زمانی فوق، ۱۴۶.۱ میلیارد متر مکعب بوده است.

این میزان سهم تولید درحالی است که به گفته حسن منتظر تربتی، مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران هم اکنون، ظرفیت پالایش و نم‌زدایی روزانه حدود هزار میلیون مترمکعب گاز طبیعی را داریم که این میزان تولید ما را در جایگاه سومین تولیدکننده گاز طبیعی در جهان قرار داده است.

 مهر

برچسب ها: پارس جنوبی ، گاز

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: پارس جنوبی گاز مجتمع گاز پارس جنوبی میلیارد متر مکعب ماهه اول سال میزان تولید ۱۰ ماهه سال ۹۸

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۶۶۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ذخیره‌سازی بیش از ۳ میلیون مترمکعب رواناب در سد‌های خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای خراسان جنوبی گفت: در بارندگی‌های یک هفته اخیر بیشترین میزان ذخیره‌سازی رواناب در سد‌های حاجی آباد زیرکوه و نهرین شهرستان طبس انجام شد. 

عباس سارانی افزود: یک میلیون و ۶۴۰ هزار مترمکعب در سد حاجی آباد زیرکوه و ۹۷۰ هزار متر مکعب در سد نهرین طبس رواناب مهار شد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای خراسان جنوبی افزود: در بارندگی‌های چند روز گذشته حجم فعلی مخازن سد‌های استان به ۱۸.۵ میلیون مترمکعب رسید.

به گفته وی در حال حاضر ۲۴ درصد مجموع ظرفیت هشت سد مخزنی استان که معادل ۷۵ میلیون مترمکعب است آبگیری شده است.

دیگر خبرها

  • تحقق ۱۰۳ درصدی تولید در پتروشیمی ایلام
  • مهار ۱۷ میلیون مترمکعب رواناب در سازه‌های آبخیزداری خراسان جنوبی
  • ۱۷ میلیون مترمکعب رواناب در خراسان جنوبی ذخیره شد
  • ذخیره‌سازی بیش از ۳ میلیون مترمکعب رواناب در سد‌های خراسان جنوبی
  • تولید ۱۹۶ میلیارد مترمکعب گاز شیرین در پالایشگاه‌های پارس جنوبی
  • مهار ۱۷ میلیون مترمکعب رواناب در سازه‌های خراسان جنوبی
  • مهار 17 میلیون مترمکعب رواناب در سازه‌های خراسان جنوبی
  • تولید بیش از ۱۹۶ میلیارد مترمکعب گاز شیرین در پالایشگاه‌های سیزده‌گانه پارس جنوبی
  • افزایش ۱۰۰ درصدی اکتشاف سنگ آهن در معادن سنگان خواف
  • شاخص شدت انرژی در کشور رو به افزایش است