Web Analytics Made Easy - Statcounter

امروز هر قطعه سکه تمام‌‌بهار آزادی در بازار تهران به قیمت ۴ میلیون و ۹۹۳ هزار تومان معامله شد.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری آنا امروز در بازار آزاد قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید  4 میلیون و 993 هزار تومان و قیمت سکه بهار آزادی طرح قدیم 4 میلیون و 970 هزار تومان معامله شد.

در بازار آزاد قیمت نیم‌سکه بهار آزادی 2 میلیون و 530 هزار تومان، قیمت ربع‌سکه یک‌میلیون و 530 هزار تومان و قیمت سکه گرمی  930 هزار تومان فروخته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قیمت طلای 18عیار هم 509 هزار و 800 تومان ارزش‌گذاری شده است، ضمن آنکه هر اونس طلا در بازارهای جهانی با قیمت 1579 دلار معامله می‌شود.

همچنین در بازار سبزه‌میدان، قیمت طلای 24عیار 679 هزار و 700 تومان و قیمت هر مثقال طلا 2 میلیون و 210 هزار تومان تعیین شده است.

هم‌اکنون در بازار آزاد قیمت درهم امارات 3 هزار و 726 تومان، یورو  14 هزار و 886 تومان و قیمت پوند انگلیس 17 هزار و 969 تومان تعیین شده و به‌فروش می‌رسد.

صرافی‌های بانک‌ها امروز دوشنبه قیمت دلار را برای فروش به مردم  13 هزار و 380 تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت 13 هزار و 200 تومان خریداری می‌کنند، بر همین‌ اساس طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها 14 هزار و 880 تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها 14 هزار و 700 تومان است.

انتهای پیام/

منبع: آنا

کلیدواژه: سکه دلار سکه بهارآزادی هزار تومان معامله شد بازار آزاد قیمت بهار آزادی قیمت سکه سکه بهار صرافی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۶۶۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌ بینی قیمت طلا و سکه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / خوشبینی به مذاکرات هسته‌ای بازار طلا را کاهشی کرد؟

به گزارش خبرآنلاین،قیمت طلا و سکه روز سه شنبه با روند کاهشی در تمام قطعات و وزن‌ها معامله شد.

تجارت نیوز در خبری نوشت:افت اونس جهانی طلا نزدیک به پنج دلار بود و دلار با رشد ۲۰۰ تا ۳۰۰ تومانی در روند رنجی قرار داشت.

برخی معامله‌گران روند کاهشی بازار طلا را ناشی از افت شدید معاملات در بازار طلا به دلیل اعتراض طلافروشان به سامانه جامع تجارت می‌دانند. موضوع اجرای سامانه جامع تجارت‌ در برخی شهرها نظیر مشهد به چالشی برای صنف طلافروشان تبدیل شده و سطح معاملات بازار طلا را به حداقل رسانده است.

علاوه بر آن با وجود بازار انتظاری ارز، معامله‌گران بازار طلا نیز در لاک احتیاطی فرو رفته‌اند و معتقدند اخبار مساعد سیاسی می‌تواند به بازارهای مالی آرایش نزولی دهد.

گفتنی‌ است اونس جهانی طلا روز سه‌ شنبه با روند کاهشی بازگشایی شد و در لحظه نگارش این گزارش با افت نزدیک به پنج دلاری روی رقم ۲۳۲۰ دلاری ایستاده است.

قیمت نقره با کاهش اونس تراز شد

اونس جهانی نقره نیز کاهش کمتر از یک دلاری دارد و روی رقم ۲۷ دلار و ۲۵ سنتی ایستاده است. هر گرم نقره ۹۹۹ با رقم ۵۴ هزار و ۱۰۰ تومان معامله می‌شود.

سکه بهار به کانال ۳۷ میلیونی برگشت

قیمت سکه امامی روز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت با کاهش ۶۰۰ هزار تومانی روی رقم ۴۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومانی بسته شد. قیمت سکه‌ بهار با افت ۳۳۰ هزار تومانی روی رقم ۳۷ میلیون و ۹۹۰ هزار تومانی ایستاد.

شایان ذکر است قیمت نیم‌سکه با کاهش ۳۰۰ هزار تومانی و ربع‌سکه با افت ۱۰۰ هزار تومانی به‌ترتیب با قیمت‌های ۲۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان و ۱۵ میلیون تومان بسته شدند. قیمت سکه گرمی روز سه شنبه روی رقم ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی ایستاد و کاهش ۱۰۰ هزار تومانی پیدا کرد.

مثقال طلا ۱۴ میلیونی شد

قیمت طلا در چهارمین روز هفته کاهش چشمگیری پیدا کرد. هر مثقال طلای ۱۸ عیار با افت ۴۵۰ هزار تومانی به کانال ۱۴ میلیون تومانی برگشت و با رقم ۱۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومانی معامله شد. هر گرم طلای ۱۸ عیار با افت ۱۰۰ هزار تومانی روی رقم سه میلیون و ۳۹۴ هزار تومانی ایستاد. قیمت طلای دست دوم نیز با رقم سه میلیون و ۳۴۸ هزار تومان معامله شد.

حباب سکه روز سه‌ شنبه در تمام قطعات کاهش پیدا کرد. حباب سکه امامی ۴۴۶ هزار تومان، سکه بهار ۱۶۷ هزار تومان،‌ نیم‌سکه ۱۳۳ هزار تومان، ربع‌سکه ۲۶۸ هزار تومان و سکه گرمی ۸۵ هزار تومان کاهش یافت.

۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1904033

دیگر خبرها

  • پیش‌ بینی قیمت طلا و سکه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / خوشبینی به مذاکرات هسته‌ای بازار طلا را کاهشی کرد؟
  • آخرین وضعیت بازار طلا و سکه؛ طلای ۱۸ عیار گرمی چند؟ | جدول قیمت ها را ببینید
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۲/۱۷
  • قیمت سکه و طلا در بازار آزاد ۱۷ اردیبهشت ماه
  • افت و خیز قیمت طلا و سکه امروز در بازار رشت تا ساعت ۱۱
  • قیمت سکه و طلا امروز ۱۶ اردیبهشت +جدول
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۲/۱۶
  • جدیدترین قیمت طلای ۱۸ عیار و انواع سکه در بازار؛ سکه یک گرمی چند شد؟ | جدول قیمت ها را ببینید
  • آرامش نسبی بازار طلا و سکه امروز در رشت در مقایسه با هفته گذشته
  • بازار طلا از خواب خوش صعود، می‌پرد؟