Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-06@00:09:13 GMT

دستگیری سارق فراری و سابقه دار در کمپ ترک اعتیاد

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۶۶۶۸۸

حوادث رکنا: رئیس پایگاه پنجم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری و شناسایی سارقان 8 دستگاه جوش خبر داد و گفت: متهمان علاوه بر سرقت دستگاه های جوش به 80 فقره سرقت از انباری و پارکینگ ها اعتراف کردند.

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ کارآگاه "خیر اله دولتخواه" رئیس پایگاه پنجم پلیس آگاهی پایتخت ، گفت: روز 2 آبان ماه سال شکایتی با موضوع سرقت 8 دستگاه جوش از داخل مغازه ای برای رسیدگی تخصصی به پایگاه پنجم پلیس آگاهی ارجاع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در تحقیقات محلی مشخص شد که 2 سارق با یک دستگاه خودروی سواری پژو در محل سرقت حاضر و با تخریب قفل مغازه وارد مغازه شده اند، تصریح کرد: با شناسایی پلاک انتظامی خودروی سارقان، مشخص شد که خودرو سرقتی بوده و سابقه ثبت سرقت از در کلانتری 118 ستارخان دارد.

این مقام انتظامی بیان داشت: در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی، مشخص شد که دستگاه های جوش سرقتی در سایت های واسطه خرید و فروش اینترنتی برای فروش آگهی شده است.

دولتخواه تصریح کرد: با شناسایی هویت آگهی دهنده وی به پایگاه پنجم دعوت که در تحقیقات پلیسی اولیه اظهار داشت، دستگاه جوش را از خلازیر خریده ام آدرسی از فروشنده ندارم و پول آن را کارت به کارت کرده ام.

رئیس پایگاه پنجم پلیس آگاهی پایتخت ابراز داشت: در ادامه تحیقات پلیسی، وی بناچار لب به اعتراف گشود و اظهار کرد، سرقت را با همکاری یکی از دوستانم به نام سعید انجام داده ام.

وی خاطر نشان کرد: در پایش های اطلاعاتی مشخص شد که سعید از سارقان حرفه ای بوده و پیش تر 11 فقره محکومیت کیفری با همین عنوان مجرمانه دارد و مدتی است که در کمپ ترک اعتیاد بستری می باشد.

این مقام پلیسی با اشاره به اینکه دومین متهم پرونده نیز با هماهنگی های قضائی دستگیر شد، ادامه داد: متهم علاوه بر سرقت دستگاه های جوش به 80 فقره سرقت از پارکینگ ها و انباری های غرب تهران اعتراف کر.

دولتخواه گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهم 6 دستگاه جوش سرقتی نیز کشف و با دستور قضائی به مال باخته مسترد شد.

رئیس پایگاه پنجم پلیس آگاهی پایتخت افزود: متهمان با دستور مقام قضائی برای تحقیقات تکمیلی شناسایی سایر مال باختگان در اختیار پایگاه پنجم پلیس آگاهی قرار دارند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سقوط هواپیما یارانه دلار شهادت سردار سلیمانی حوادث سرقت اخبار حوادث فراری سارق اعتراف کمپ ترک اعتیاد سابقه دار فیلم عکس دختر مرد تهران اخبار تهران حوادث تهران تلگرام سردار سلیمانی زندگی دستگاه های جوش دستگاه جوش مشخص شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۶۶۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه سارق خودرو در مشهد دستگیر شدند

به گزارش تابناک، سردار احمد نگهبان روز یکشنبه در گفت و گو با  ایرنا افزود: در پی گزارش چند فقره سرقت خودروهای پراید در سطح شهر و ادامه دار شدن سرقت ها، پرونده ویژه‌ای در اداره مبارزه با سرقت خودرو پلیس آگاهی مشهد تشکیل شد.

وی اضافه کرد: طبق بررسی های میدانی متهمان به صورت حرفه ای در قالب یک باند سه نفره با استفاده از خودروهای سرقتی در ساعات پایانی شب با پرسه زنی در خیابان های خلوت و شناسایی خودروهای پراید بدون تجهیزات ایمنی آن ها را سرقت می کردند.

جنشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی ادامه داد: کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت خودرو سه عضو این باند را شناسایی و پس از جمع آوری ادله و مستندات کافی با هماهنگی مقام قضایی در دو اقدام ضربتی و غافلگیرانه آنها را دستگیر کردند.

وی بیان کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان در شهرک سیدی مشهد یک دستگاه سواری پراید، تعدادی زیادی وسایل مسروقه شامل آچارآلات، سه عدد جک، پنج دستگاه باند، چهار دستگاه ضبط و پخش، ۲ عدد چادر مسافرتی، پنج دستگاه تلفن همراه، یک کیسه خواب، سه عدد زیرانداز مسافرتی، یک باربند، چهار حلقه لاستیک زاپاس و یک جفت کفش اسکیت و غیره کشف شد.

نگهبان گفت: متهمان در بازجویی های اولیه منکر هرگونه جرمی بودند اما در ادامه تحقیقات در مواجهه با ادله و مستندات کشف شده به سرقت پنج دستگاه سواری پراید و ۳۵ فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو در سطح شهر مشهد اعتراف کردند.

وی اضافه کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق تجهیزات انتقال برق در خاش
  • سه سارق خودرو در مشهد دستگیر شدند
  • دستگیری سارق و اعتراف به ۶ فقره سرقت گوشواره از دختربچه‌ها
  • سارق گوشواره‌های طلای دختربچه‌های اصفهانی دستگیر شد
  • دو سارق حرفه ای و سابقه دار احشام در گچساران دستگیر شدند
  • کیف قاپی خشن در استانبول + فیلم | مقاومت زن را در برابر مشت‌های سنگین سارق ببینید | پلیس با تمام توان دنبال دستگیری سارق است
  • دستگيري سارقان کابل و تجهيزات مخابراتی در خرم آباد
  • باند سارقان کابل‌های مترو دستگیر شدند
  • باند سارقان کابل‌های مترو دستگیر شدند / ۱۵ فقره سرقت به ارزش ۱۰ میلیارد تومان
  • دستگیری سارقان منزل در خدابنده ؛ در کمتر از سه ساعت