Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@11:29:52 GMT

سکان کبدی زنجان در دستان حسن قره‌خانی باقی ماند

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۶۶۸۵۱

سکان کبدی زنجان در دستان حسن قره‌خانی باقی ماند

ایسنا/زنجان با برگزاری مجمع انتخابات هیئت کبدی استان زنجان، اعضای این مجمع یک بار دیگر حسن قره‌خانی را با اکثریت آرا به عنوان رئیس این هیئت برای چهار سال آینده انتخاب کردند.

مجمع انتخابات هیئت کبدی استان زنجان ظهر امروز با حضور رئیس فدراسیون کبدی و اعضای مجمع انتخابات هیئت کبدی استان برگزار شد که حسن قره‌خانی به عنوان تنها کاندیدای حاضر در این مجمع توانست از ۱۵ رأی مأخوذه، ۱۳ رأی را از اعضای مجمع گرفته و برای چهار سال آینده در رأی هیئت کبدی استان زنجان باقی بماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مجمع امروز نماینده آموزش و پرورش و رئیس هیئت شهرستان ابهر حضور نداشتند.

پیش از اینکه حسن قره‌خانی سکان هیئت کبدی استان زنجان را در دست بگیرد، علی جمور ریاست این هیئت را عهده‌دار بود که با برگزاری مجمع انتخابات در ۱۷ بهمن سال ۹۴، قره‌خانی با کسب ۱۶ رأی از ۱۷ رأی مأخوذه توانست با اقتدار آرای اعضای مجمع را از آن خود کرده و امروز نیز به حضور در رأس این هیئت تداوم بخشد.

وی در این جلسه، فعال کردن هیئت‌های شهرستانی را جزو اولویت‌های این هیئت برشمرد و گفت: کبدی و سایر رشته‌های ورزشی بدون توجه به مقوله استعدادیابی به موفقیتی دست نخواهند یافت، به همین خاطر یکی دیگر از اولویت‌هایی که این هیئت در نظر دارد در چهار سال آینده آن را تداوم بخشد، بحث استعدادیابی است که می تواند کبدی زنجان را در جایگاه واقعی خود قرار دهد.

رئیس هیئت کبدی استان زنجان از افتتاح خانه کبدی به عنوان یکی از دستاوردهای مهم این ورزش در یک سال گذشته دانست و افزود: برگزاری کارگاه‌های داوری، میزبانی مرحله هفتم اردوی تیم‌ملی کبدی جوانان، برپایی جشنواره کبدی در شهرستان ابهر، برگزاری دوره تئوری مربیگری درجه ۳، برگزاری مسابقات کبدی دانش‌آموزی و ... را باید از مهم‌ترین برنامه‌های به اجرا گذاشته شده در طول یک سال گذشته عنوان کرد.

قره‌خانی خاطرنشان کرد: ترویج و توسعه ورزش کبدی در بین نسل جوان، قرار گرفتن کبدی زنجان در بین ۱۰ استان برتر کشور، استفاده از ظرفیت رسانه‌ها، تامین و توزیع تجهیزات اولیه مورد نیاز شهرستان‌های فعال، تاسیس و راه‌اندازی خانه‌های کبدی در مناطق و شهرستان‌ها و ... جزو مهم‌ترین اهداف این هیئت برای چهار سال آینده محسوب می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی كبدي زنجان برای چهار سال آینده کبدی زنجان اعضای مجمع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۶۶۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مربی نقده‌ای سرمربی تیم ملی کبدی شد

نواب تازه قلعه مربی جوان و بازیکن‌ساز نقده‌ای سرمربی تیم ملی کبدی جمهوری اسلامی ایران شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، بنا بر اعلام رسمی کمیته فنی و با تأیید فدراسیون کبدی نواب تازه قلعه مربی تیم کبدی پیشگامان سولدوز از شهرستان نقده سرمربی تیم ملی کبدی جمهوری اسلامی ایران شد.

تازه قلعه متولد ۱۳۶۴ بوده و پیش از این همچنین تجربه مربی‌گری تیم ملی بزرگسالان و همچنین سرمربی‌گری تیم ملی جوانان کبدی را نیز در کارنامه خود دارا و از مربیان موفق و بازیکن‌ساز کشور محسوب می‌شود.

این دومین افتخار کشوری مربیان شهرستان نقده در سطح کشوری است و پیش از این در سال‌های گذشته رجب نورانی سرمربی تیم ملی هاکی کشور را برعهده داشت.

شایان ذکر است تیم ملی کبدی، امسال در مهم‌ترین رویداد بین‌المللی خود در ششمین دوره مسابقات آسیایی بانکوک-چونبوری شرکت خواهد کرد.

کد خبر 748062

دیگر خبرها

  • توضیحات معتمدی درباره جلسه با ورزشکاران شانس المپیکی
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • رضوانی عضو هیئت رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی
  • مربی نقده‌ای سرمربی تیم ملی کبدی شد
  • برگزاری جشنواره خیرین مدرسه‌ساز در بام ایران
  • مجوز برگزاری مجمع انتخاباتی دوومیدانی صادر شد
  • برگزاری مجمع هیات ژیمناستیک استان سمنان
  • برگزاری نشست کمیسیون‌ ورزشکاران و مربیان فدراسیون دوومیدانی
  • برگزاری مجمع هیات ژیماستیک استان سمنان