Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول بسیج دانشجویی دانشکده پیراپزشکی و بهداشت فردوس از برگزاری اردوی جهادی جهادگران این دانشکده در روستای کجه خبر داد.

سعید پرنیان، مسئول بسیج دانشجویی دانشکده پیراپزشکی و بهداشت فردوس در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، از برگزاری اردوی جهادی در پنجشنبه، ۱۷ بهمن خبر داد و گفت: این اردو در روستای محروم کجه، از توابع فردوس برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پرنیان با بیان اینکه این اردو در حوزه‌های درمانی، فرهنگی و آموزشی برگزار می‌شود، افزود: در این اردو همکاری یک نفر کارشناس ارشد مامایی، یک نفر کارشناس ارشد تغذیه، کارشناس ارشد روانشناسی بالینی و مشاوره خانواده و همچنین یک نفر پزشک متخصص داخلی را خواهیم داشت.

مسئول بسیج دانشجویی دانشکده پیراپزشکی و بهداشت فردوس ادامه داد: در این اردو حدود ۲۰ نفر از دانشجویان رشته‌های پرستاری، اتاق عمل فناوری اطلاعات سلامت، فوریت‌های پزشکی و دیگر تخصص‌های دانشگاهی حضور خواهند داشت.

وی با بیان اینکه علاوه بر کار درمانی، در حوزه آموزش‌های لازم برای پیشگیری از بیماری‌های شایع و مزمن مانند فشارخون و دیابت هم برنامه ریزی داریم، گفت: پیشگیری از بیماری‌های حاد شایع فعلی مانند کرونا، آنفلولانزا و مانند آن نیز در این اردوی جهادی به مردم آموزش داده می‌شود.

پرنیان بیان کرد: در حوزه فرهنگی و آموزشی برنامه ریزی‌هایی داریم و احتمالا گروهی از دانشجویان به منظور ارائه خدمات آموزشی مانند برگزاری کلاس در زمینه‌ها مهارت خواندن و نوشتن، ریاضی، قرآن و معارف و دیگر دروس در این اردو حضور یابند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: اردوی جهادی بسیج دانشجویی اردوی جهادی پزشکی برگزار می شود کارشناس ارشد اردوی جهادی یک نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۶۶۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| دانشجوی مخالف تجمع ضدصهیونیستی، کارشناس ایران اینترنشنال از آب درآمد

در چند روز گذشته، فیلمی از مصاحبه یک دانشجوی مخالف تجمعات ضد صهیونیستی در آمریکا منتشر شد که کاشف به عمل آمد، این به اصطلاح دانشجو، کارشناس شبکه‌های معاند است.
 

دیگر خبرها

  • ۱۷ اردیبهشت‌ماه سالروز تشکیل بسیج سازندگی
  • خودکشی دانشجوی کارشناسی ارشد در کوی دانشگاه تهران +تصویر
  • دعوت ‌نونهالان‌ خوزستانی به اردوی تیم‌ملی کشتی فرنگی
  • عکس| دانشجوی مخالف تجمع ضدصهیونیستی، کارشناس ایران اینترنشنال از آب درآمد
  • خودکشی دانشجوی کارشناسی ارشد در کوی دانشگاه
  • خودکشی دانشجوی کارشناسی ارشد در کوی دانشگاه تهران
  • دعوت از دو بانوی جوان کبدی کار قم به اردوی تیم ملی
  • اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت رسانی
  • اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه آزاد گچساران
  • دعوت بانوی خوزستانی به اردوی تیم ملی فوتبال