Web Analytics Made Easy - Statcounter

اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان از توجه رهبر انقلاب اسلامی به این اتحادیه قدردانی کردند. ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۱ سیاسی سیاست ایران نظرات - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با صدور نامه‌ای از مقام معظم رهبری پیرامون پیام شفاهی ایشان خطاب به تشکل‌های دانشجویی که در مراسم گرامیداشت سی امین سالگرد تاسیس اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان قرائت شد، تقدیر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیام رهبر انقلاب به تشکل‌های دانشجویی: امروز بیشتر از همیشه کشور به عنصر مؤمن حزب‌اللهی احتیاج داردبرنامه‌های اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان برای انتخابات مجلس

در این پیام آمده است:

محضر مبارک رهبر معظم انقلاب اسلامی
امام خامنه ای مدظله عالی

باسلام و احترام؛
روزهای گذشته در تاریخ ایران اسلامی شاهد اتفاقات خاصی بودیم که هر کدام از آن ها درس‌های بسیاری برای فرزندان انقلابی شما خواهد داشت. شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی آغازی بر پایان حضور آمریکا در منطقه بود که حجت را بر جوانان انقلابی ایران اسلامی برای جهاد در راه خدا تمام کرد.

ضمن قدرانی و سپاس از حسن توجه حضرتعالی که به مانند گذشته اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان را در 30 سالگی‌اش مورد توجه و تفقد قرار دادید، پیام پدرانه حضرتعالی همچون فانوسی در تاریکی ظلمات و گمراهی راه را از بیراهه، در این برهه خاص از تاریخ انقلاب به دانشجویان ایران اسلامی نشان خواهد داد.

اکنون با پیام حضرتعالی خطاب به دانشجویان ایران اسلامی مسیر حرکت مشخص شده و وظیفه خود می‌دانیم به عنوان قشر جوان انقلاب اسلامی، همیشه گوش به فرامان حضرتعالی بوده و هر لحظه آماده حکم جهاد و تقدیم قطره قطره خونمان برای حفاظت و پاسداری از مبانی انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستیم.

انتهای پیام/

R1011173/P/S1,1412/CT12 واژه های کاربردی مرتبط دانشگاه های جمهوری اسلامی ایران اتحادیه جامعه اسلامی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دانشگاه های جمهوری اسلامی ایران اتحادیه جامعه اسلامی دانشگاه های جمهوری اسلامی ایران اتحادیه جامعه اسلامی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان ایران اسلامی رهبر انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۶۷۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظامیان آمریکا از سرکوب دانشجویان حامی فلسطین دست بکشند

به گزارش جام‌جم‌آنلاین، حامد عبدالحسینی قائم مقام اتحادیه مجمع اسلامی دانشجویان در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس راجع به تظاهرات پرشور دانشجویان دانشگاه های سراسر دنیا، گفت: مدعیان حقوق بشر و آزادی بیان در کشورهای آمریکا و اروپا از سرکوب دانشجویان حامی فلسطین دست بکشند.
وی افزود: در روزهای گذشته در دانشگاه‌های معروف آمریکا از جمله کلمبیا، آستین و هاروارد اعتراضات و تجمعات گسترده‌ای شکل گرفت که با ورود نیروهای نظامی دانشجویان زیادی دستگیر و سرکوب شدند.
عبدالحسینی ادامه داد: این دانشجویان تنها خواستار پایان وحشی‌گری و نسل‌کشی علیه مردم مظلوم فلسطین هستند و حق آن ها این برخورد وحشی گرانه نیست.
قائم مقام اتحادیه مجمع اسلامی دانشجویان گفت: در برخی از دانشگاه‌ها اعضای هیئت‌های علمی و کارمندان نیز به جمع دانشجویان پیوسته‌اند و باید از این قشر نیز حمایت جدی شود.
نهادهای بین المللی مقابل این سرکوب‌های وحشی گرانه بایستند
عضو شورای مرکزی اتحادیه مجمع اسلامی دانشجویان گفت: آمارهای اعلامی نشان می دهد تعداد دانشجویان دستگیر شده بسیار بالا بوده و دولت مردان آمریکایی از گسترش این اعتراضات در داخل و خارج آمریکا ابراز نگرانی می کنند. 
قائم مقام اتحادیه مجمع اسلامی گفت: از نهادهای بین المللی درخواست می کنیم مقابل این سرکوب های وحشی گرانه بایستد و اجازه ندهد دانشجویان صرفا به خاطر ابراز عقیده شان دستگیر شوند.

دیگر خبرها

  • باقری:‌ گذر موفق ایران از نشیب وفرازها مرهون حکمت رهبر معظم انقلاب است
  • قدردانی مسئول دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی در قم از اجرای طرح نور
  • همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی رهبر معظم انقلاب چهارشنبه در قم 
  • نظامیان آمریکا از سرکوب دانشجویان حامی فلسطین دست بکشند
  • جامعه نخبگانی غرب، مفهوم نامه سال ۹۴ رهبر انقلاب را امروز درک کرد
  • از هند تا ایران؛ استقبال شاعران از غزل رهبر انقلاب
  • نظر رهبر انقلاب درباره اهمیت تاریخی عملیات وعده صادق
  • گنجاندن نام سپاه در فهرست سازمان‌های تروریستی ممکن نیست
  • سخنگوی بورل: گنجاندن نام سپاه در فهرست سازمان‌های تروریستی ممکن نیست
  • بیانات رهبر انقلاب در حوزه امنیت شغلی کارگران مهم‌ترین مطالبه کارگری است