Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@02:59:35 GMT

ساخت پلیس در تراز انقلاب اسلامی از اولویت‌هاست

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۶۷۲۵۷

ساخت پلیس در تراز انقلاب اسلامی از اولویت‌هاست

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، حجت الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا ادیانی در اولین همایش ملی ناجا و جامعه اسلامی مبتنی بر منظومه فکری مقام معظم رهبری (مدظله العالی) ضمن گرامی داشت یاد و خاطره امام خمینی (ره) گفت: در بحبوحه پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی امام عظیم الشان تمامی خطرات را به جان خریدند و وارد یک جهاد عظیمی شدند که خود نیز از سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) درس آموخته بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه ضمن درود و صلوات بر ارواح پاک و مطهر شهدای انقلاب اسلامی، شهدای جنگ تحمیلی، مدافعان حرم و خصوصاً سردار رشید اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی، عنوان کرد: ایام الله دهه فجر و سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را تبریک می گویم که الحق و الانصاف هیچ پدیده‌ای به اندازه پیروزی انقلاب اسلامی درخشنده نبوده است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا به اهداف برگزاری این همایش اشاره و تصریح کرد: نیروی انتظامی یک نیروی انقلابی است و در قانون نیز تصریح شده که پاسدار انقلاب، ارزش‌ها و دستاوردهای آن باشد بنابراین تصمیم گرفتیم که نقش و سهم ناجا را در تحقق جامعه اسلامی ادا کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین ادیانی با بیان اینکه نیروی انتظامی یک نیروی انقلابی است و مجاهد فی سبیل الله و تأمین کننده نظم و امنیت جامعه است، عنوان کرد: امروز در این همایش یک روزه و ملی، اندیشمندان، صاحب نظران فکر و اندیشه و همچنین فرهیختگان حضور دارند؛ امیدواریم این همایش که در دو سطح استانی و ملی برنامه ریزی شده منشأ خیر و برکت برای محقق شدن اهداف مدنظر باشد.

رئیس شورای سیاست گذاری همایش ملی ناجا و جامعه اسلامی مبتنی بر منظومه فکری مقام معظم رهبری در ادامه به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: خودسازی و معنویت، جامعه پردازی و تمدن سازی سه نکته مهم در این بیانیه است که باید بیش از پیش به آن توجه شود و در راستای محقق شدن آنها در جامعه اسلامی گام‌های مؤثری برداریم.

حجت الاسلام والمسلمین ادیانی همچنین عنوان کرد: هر جا که صحبت از امنیت اجتماعی می‌شود، امنیت اخلاقی نیز مطرح است، این امر از نکات حائز اهمیت نزد مقام معظم رهبری است؛ ما نیز باید در راستای ایجاد و گسترش امنیت اخلاقی در جامعه اسلامی تلاش کنیم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با تاکید بر اینکه یکی از ویژگی‌های جامعه اسلامی عدالت است، گفت: عدالت در تمامی عرصه‌های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و … دخیل است، بنابراین ما نیز پلیس امنیت اقتصادی را برای کمک به عدالت در جامعه راه اندازی کرده ایم.

وی خاطر نشان کرد: وظیفه اصلی ما ساخت پلیس در تراز انقلاب اسلامی است بنابراین باید تمامی زمینه‌ها را برای محقق کردن این هدف فراهم کنیم.

کد خبر 4843474

منبع: مهر

کلیدواژه: گام دوم انقلاب جنگ تحمیلی سازمان عقیدتی سیاسی ناجا انقلاب اسلامی ایران شهرداری تهران شورای شهر تهران دهه فجر وزارت آموزش و پرورش قوه قضاییه سیدابراهیم رئیسی محسن هاشمی شهر تهران آلودگی هوا آتش نشانی نیروی انتظامی سانحه تصادف قوه قضائیه کمیته امداد امام خمینی حجت الاسلام والمسلمین مقام معظم رهبری انقلاب اسلامی جامعه اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۶۷۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولویت امروز جهان اسلام غزه است/ بقاء انقلاب و استحکام آن مرهون وحدت و تقریب است

آیت الله سیدنورالدین شریعتمدار جزائری استاد سطوح عالی حوزه علمیه قم درگفتگو با خبرنگار حوزه اندیشه خبرگزاری تقریب با تاکید بر لزوم وحدت میان کشورهای اسلامی در اولویت های جهان اسلام خصوصا مسئله غزه، اظهار داشت: مسئله وحدت از منظر علوم فقه ، سیاست و اجتماع در جایگاه بالایی قرار دارد زیرا بقاء انقلاب و استحکام آن مرهون و مدیون وحدت و تقریب مذاهب اسلامی است.
 
وی افزود: تقویت ، تحکیم و حفظ وحدت از جمله اولویت های جهان اسلام است؛ دشمنان نیز دقیقا همین مسئله را نشانه گرفته و با آسیب رساندن به راس تقویت این وحدت یعنی جمهوری اسلامی ایران درصدد نابودی آن هستند که هوشیاری جهان اسلام را می خواهد.

این عالم شیعه، ادامه داد: در عملیات وعده صادق اقتدار و قدرت ایران اسلامی را مشاهده کردیم و فهمیدیم تنها آسیبی که انقلاب و اسلام را تهدید می کند تفرقه و اختلاف است و نه مسائل نظامی، از اینرو امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری امت اسلام را در داخل و خارج از کشور همواره به وحدت و تقریب توصیه نموده اند.

وی تصریح کرد: با مطالعه در تاریخ اسلام و عملکرد انبیا الهی و اهل بیت علیهم السلام و نیز سیره علما و اندیشمندان جهان اسلام می توان به این مسئله دست پیدا نمود که یکی از مسائل مهم و مورد اتفاق در تمامی ادیان و مذاهب اسلامی وحدت بوده است.

وی در پایان تاکید کرد: بزرگان و علمای اسلام پیوسته در تلاش بوده اند که اهداف تقریب موثر واقع شود و با تلمذ در مکاتب علمی وحدت بین مذاهب را گسترش داده اند، لذا باید مسئله غزه را بیش از گذشته همگان جدی بگیرند و با قاطعیت در مقابل صهیونیسم اقدام نمایند.
 
انتهای پیام/
 
 

دیگر خبرها

  • معلمان شاگردانی در تراز انقلاب اسلامی تربیت کنند
  • اولویت امروز جهان اسلام غزه است/ بقاء انقلاب و استحکام آن مرهون وحدت و تقریب است
  • مشکلات اولویت‌دار کارگران و کارفرمایان احصا و مورد رسیدگی قرار گیرد
  • آشنایی جامه هدف بهزیستی با معیارهای انقلاب با جهاد تبیین
  • انتقاد دادستان کل کشور از تیترهای صفحه اول بعضی روزنامه‌ها
  • انتقاد دادستان کل کشور از تیترهای صفحه اول برخی روزنامه‌ها
  • اجرای طرح نور باید مستمر و اثربخش باشد
  • توصیه دادستان کل کشور درباره نحوه اجرای «طرح نور» فراجا
  • توصیه دادستان کل کشور درباره نحوه اجرای طرح نور فراجا
  • لزوم تبیین دستاورد‌های انقلاب و اجرای طرح یاری گران در روستا‌ها