Web Analytics Made Easy - Statcounter

بذرافشان گفت: برای انجام تعمیرات منازل مددجویان «خان زنیان» پس از نیازسنجی مقرر شد که به هر خانوار مبلغ ۴۵ میلیون ریال به صورت بلاعوض و ۳۰ میلیون ریال در قالب وام تعلق گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمد بذرافشان» با اشاره به زلزله هفته قبل در «خان زنیان» فارس، گفت: هفته گذشته در شهر «خان زنیان» شاهد وقوع زلزله بودیم که متاسفانه منازل برخی از ساکنین این منطقه دچار خسارت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل امداد فارس افزود: در پی وقوع زلزله و بازدیدی که به همراه نماینده ولی فقیه استان فارس از منطقه داشتیم، منازل 60 خانوار از مددجویان تحت حمایت دچار آسیب های جزئی شده است.

وی با بیان اینکه برای تمامی این 60 خانوار، پتو و سبد غذایی ارسال شده است، عنوان کرد: برای 18 خانوار ساکن در کانون زلزله (روستای «آرندی») نیز بخاری تهیه شده است و ارسال کمک ها به منطقه همچنان ادامه دارد.

مدیر کل امداد فارس با اشاره به پرداخت خسارت های وارده به منازل مددجویان از سوی کمیته امداد، اعلام کرد: برای انجام تعمیرات منازل مددجویان «خان زنیان» پس از نیازسنجی مقرر شد که به هر خانوار مبلغ 45 میلیون ریال به صورت بلاعوض و 30 میلیون ریال در قالب وام تعلق گیرد.

وی ادامه داد: همچنین علاوه بر موارد مذکور قرار است پس از اتمام ارزیابی، در صورت بروز خسارت به وسایل و اسباب مددجویان، هزینه خسارت از طریق کمیته امداد پرداخت شود.

بذرافشان اضافه کرد: به مددجویانی که منازل آنان نیاز به بازسازی دارد تا سقف 250 میلیون ریال به صورت بلاعوض و 150 میلیون ریال نیز در قالب وام تسهیلات داده می شود.

پایان پیام/664

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد دهه فجر کانون های فرهنگی هنری مساجد دهه فجر مسجد ایام الله دهه فجر نماز جمعه اردبیل فهما خان زنیان وام بلاعوض به زلزله زدگان کمک به زلزله زدگان کمیته امداد امام خمینی ره فارس شیراز منازل مددجویان قالب وام خان زنیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۶۷۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان و مبلغ پرداخت مستمری مددجویان بهزیستی توسط سازمان هدفمندی یارانه‌ها

علیرضا انجلاسی گفت: براساس جزء ۲ بند الف تبصره ۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور مبنی بر پرداخت مستقیم به ذی نفع نهایی مقرر شده از فروردین‌مستمری مددجویان تحت پوشش از طریق سازمان هدفمندی یارانه‌ها به صورت مستقیم به حساب مددجویان واریز شود.

وی با بیان اینکه پیش از این مستمری مددجویان توسط سازمان بهزیستی پرداخت می‌شد، درباره مستمری مددجویان گفت: مستمری امسال مددجویان سازمان بهزیستی نسبت به سال گذشته ۳۰ درصد افزایش داشته است.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بهزیستی کشور تصریح کرد: با افزایش ۳۰ درصدی مستمری خانوارهای یک نفره ماهیانه (۹۹۳۷۲۰)، ۲ نفره (۱۴۱۹۶۰۰)، ۳ نفره (۱۹۷۸۴۴۰)، چهار نفره (۲۵۵۵۲۸۰) و خانواده پنج نفره و بالاتر (۳۱۲۳۱۲۰) تومان دریافت خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری ایلنا

دیگر خبرها

  • کمک هزینه ۱۸ میلیاردی برای درمان مددجویان کمیته امداد هرمزگان
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • گردباد در نبراسکای آمریکا منازل مسکونی را ویران کرد
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم
  • جریمه نمایندگی فروش خودرو به دلیل گرانفروشی
  • خسارت بارش تگرگ به ۲ روستای ششتمد خراسان رضوی
  • توانمندسازی مددجویان راهبرد اصلی کمیته امداد است
  • زمان و مبلغ پرداخت مستمری مددجویان بهزیستی توسط سازمان هدفمندی یارانه‌ها
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی مهریز در سیل/خسارت سیل به ۹ منزل مسکونی
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن