Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-05@17:02:03 GMT

آفریقای مرکزی به دنبال خرید سلاح سبک روسی

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۶۷۴۳۱

آفریقای مرکزی به دنبال خرید سلاح سبک روسی

سفیر روسیه در جمهوری آفریقای مرکزی گفت، در حال بررسی ارسال درخواست مطرح شده از سوی این کشور آفریقایی برای دریافت تسلیحات سبک بیشتر از روسیه است.

به گزارش مشرق، ولادیمیر تیتورنکو، سفیر روسیه در بانگی، جمهوری آفریقای مرکزی گفت، این درخواست در حالی از سوی این کشور صورت گرفته که سال گذشته میلادی جمهوری آفریقای مرکزی دو بخش تسلیحات سبک را دریافت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد:‌ نخستین بخش از این تسلیحات ژانویه ۲۰۱۹ به جمهوری آفریقای مرکزی رسید و دومین بخش اواخر اوت یا اوایل سپتامبر ۲۰۱۹ به این کشور ارسال شد. در حال حاضر و تا آنجا که من می‌دانم درخواست دیگری از سوی این کشور در حال بررسی است چون از سپتامبر گذشته دیگر هیچ ضرورتی برای کسب مجوز از سوی شورای امنیت سازمان ملل وجود ندارد و تنها فرستادن یک اطلاعیه در این باره کفایت می‌کند که به این ترتیب ارسال این تسلیحات آسان می‌شود.

منبع: ایسنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: جشنواره فجر معامله قرن انتخابات98 لیگ قهرمانان آسیا سلاح سبک آفریقا روسیه جمهوری آفریقای مرکزی سوی این کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۶۷۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوغان: دادوستد با اسرائیل را خاتمه دادیم


به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما ، «رجب طیب اردوغان» رئیس جمهور ترکیه، بعدازظهر امروز، بعد از نماز جمعه به توقف دادوستد‌های تجاری ترکیه و اسرائیل پرداخت.
وزارت بازرگانی ترکیه، امروز، اعلام کرد که تمام دادوستد‌های بازرگانی خود با اسرائیل را تا زمان صدور مجوز ورود بدون محدودیت کمک‌های بشردوستانه به نوار غزه متوقف خواهد کرد.
ترکیه همچنین روز چهارشنبه اعلام کرده بود که به شکایت آفریقای جنوبی از رژیم اسرائیل خواهد پیوست. آفریقای جنوبی پیشتر از رژیم اسرائیل به دلیل کشتار گروهی مردم فلسطین به دیوان بین‌المللی دادگستری شکایت کرده بود.
رئیس جمهور ترکیه در این باره گفت: «اقدامات اسرائیل در خاک فلسطین قابل قبول نیست.»
 رجب طیب اردوغان اضافه کرد: «نتانیاهو بی‌رحم است و این را در نوع رفتار با کودکان، زنان و سالخوردگان غزه نشان داد.»
 اضافه در عین حال اشاره کرد: «میزان تجارت ترکیه و اسرائیل ۹.۵ میلیارد دلار بود که ما فرض کردیم اصلا وجود ندارد و این پنجره را بستیم.»

دیگر خبرها

  • رسانه‌ عبری: بایدن ارسال سلاح به اسرائیل را به تعویق انداخت
  • بهترین سایت سفارش آنلاین کتاب در ایران
  • تکذیب خبر خسارت به ۲هزار تن گندم در خنج استان فارس
  • روزگار سپری شده اسکناس ایرانی
  • مخالفت آمریکا با استفاده اوکراین از سلاح‌های آمریکایی در خاک روسیه 
  • سلاح رعب‌آور روسی که استحکامات غیرقابل نفوذ را درهم می‌کوبد
  • اردوغان: دادوستد با اسرائیل را خاتمه دادیم
  • دادوستد با اسرائیل را خاتمه دادیم
  • کامرون و زلنسکی آخرین وضعیت جنگ در اوکراین را بررسی کردند
  • واکنش کرملین به اظهارات خطرناک کامرون در مورد حمله به روسیه با سلاح‌های انگلیسی