Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-07@02:22:41 GMT

سورپرایز ویژه استقلال برای دربی لو رفت!

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۶۷۵۸۱

سورپرایز ویژه استقلال برای دربی لو رفت!

طبق هماهنگی‌های انجام شده قرار است استقلال در دربی از طرح جدید پیراهن خود رونمایی کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم فوتبال استقلال قرار است در دربی با پیراهن‌هایی با طرح جدید به میدان برود. استقلال که تا به اینجای فصل با یک طرح پیراهن به میدان می‌رفت، برای مهمترین بازی فصل خود قصد دارند از پیراهن‌هایی با طرح جدید استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک منبع آگاه در باشگاه استقلال اعلام کرد، پیراهن‌های جدید فردا به باشگاه می‌رسد و در دربی از این پیراهن‌ها رونمایی می‌شود.

حساس‌ترین دیدار نیم فصل دوم لیگ برتر روز پنجشنبه ۱۷ بهمن ماه برگزار خواهد شد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پیراهن استقلال دربی تهران لباس استقلال طرح جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۶۷۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شریفی تخته گاز با فجر به دنبال صعود

به گزارش “ورزش سه”، شریفی که  بعد از درخشش در سپاهان و تراکتور در ادامه پیراهن پرسپوليس را به تن کرده بود و زننده گل‌های حساسی برای این تیم بود، در نهایت با تصمیمی جالب راهی لیگ آذربایجان شد.

حضور کوتاه مدت در لیگ آذربایجان و تیم سومقائیت در نهایت با بازگشت این مهاجم همراه شد و تصمیمات عجیبی را از سوی وی برای انتخاب مقصدهای بعدی‌اش به همراه داشت . او در این فصل در تیم قعرنشین و پرماجرای خوشه طلایی کار را استارت زد اما توانست با درخشش و گلزنی در این تیم، مورد توجه فجرسپاسی که بار دیگر عزم صعود و بازگشت به لیگ برتر را دارد، قرار گیرد.

مهدی شریفی با حضور در فجرسپاسی بار دیگر در نقش گلزن در جمع شاگردان مهدی رجب زاده ظاهر شده و طی دیدارهای اخیر با  ۶ گل زده سهم زیادی در مسیر هدف کاکوها به خود اختصاص دهد. این بازیکن البته در جام حذفی نیز ۲ گل برای فجر به ثمر رساند تا نشان دهد انتخاب رجب زاده برای حضور در این تیم بی‌جهت نبوده است.

فجرسپاسی که روزگاری به گربه سیاه تیم‌های لیگ برتری تبدیل شده بود، اکنون چند فصلی است که در تلاش برای بازگشت است و این هفته نیز دربی جذاب شیراز مقابل شهر راز و شاگردان ستار‌ زارع را پیش‌رو دارد و باید دید شریفی که هفته گذشته یک گل تماشایی مقابل خیبر به ثمر رسانده، در این دربی چه شرایطی را دنبال خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • (عکس) سورپرایز رونالدو برای جورجینا در روز مادر
  • اتفاق عجیب در لیگ برتر فوتبال ؛ یک تیم با ۲ پیراهن | تصاویر
  • اتفاق عجیب؛ بازیکنان گل گهر بین دو نیمه لباس شان را تغییر دادند!
  • اتفاق عجیب در گل گهر؛ تغییر پیراهن در نیمه دوم!
  • یک تساوی دیگر از گل‌گهر؛ تیمی با ۲رنگ پیراهن!
  • تغییر عجیب پیراهن گل گهر در دیدار با شمس آذر
  • برای فوتبال ما قشنگ نبود سپاهان و تراکتور بالای جدول باشند | بعضی چیزها در شان و شخصیت جواد نکونام و استقلال نیست
  • بازگشت کمال به آزادی: امیدوار به خاطرات شیرین
  • اسامی ناظران ویژه انضباطی هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال
  • شریفی تخته گاز با فجر به دنبال صعود