Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه فلسطینی دنیا الوطن، محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین اعلام کرد در صورتی که دولت آمریکا پروژه معروف خود که در رسانه‌ها به معامله قرن معروف است را متوقف نکند، همکاری امنیتی فلسطین با این کشور را متوقف خواهد کرد.

عباس امروز دوشنبه در سخنانی در جلسه هفتگی کابینه گفت: در صورتی که آمریکایی‌ها این پروژه را ادامه دهند، مسأله بایکوت وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما آن‌ها را بایکوت خواهیم کرد و گفته ایم ما با دولت آمریکا و کاخ سفید صحبت نخواهیم کرد. ما پیش از این از طریق یک کانال صحبت می‌کردیم؛ اما اکنون آن کانال باید قطع شود.

محمود عباس در ادامه تصریح کرد: هماهنگی امنیتی متوقف خواهد شد و ما به اسرائیل می‌گوییم که باید مسئولیت کامل آن را در صورتی که پروژه آمریکا ادامه یابد، بپذیرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محمود عباس تشکیلات خودگردان فلسطین محمود عباس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۶۷۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اگر در این ترافیک گیر بیوفتید، زندگی‌تان متوقف می‌شود! (عکس)

منبع: کانال تلگرام خلاقیت بدون مرز

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • حضور ژاوی در بارسا یک فصل دیگر هم ادامه دارد
  • خوان لاپورتا: ژاوی همیشه به فکر منافع بارسلونا است؛ هواداران به ما اعتماد کنند
  • اعلام رسمی لاپورتا: ژاوی می‌ماند
  • افزایش اعتراضات دانشجویی در آمریکا به اقدامات اسرائیل علیه غزه/ رییس مجلس نمایندگان آمریکا رییس دانشگاه کلمبیا را تهدید کرد
  • محکومیت تهدید تحریم دولت اسلام آباد از سوی آمریکا
  • اگر در این ترافیک گیر بیفتید، زندگی‌تان متوقف می‌شود! (عکس)
  • اگر در این ترافیک گیر بیوفتید، زندگی‌تان متوقف می‌شود! (عکس)
  • فاصله بین محمود احمدی نژاد و محصولی به روایت عباس زاده مشکینی /کسی در پرونده سوآپ نفتی اردبیل بازداشت نشد
  • فاصله بین محمود احمدی نژاد و صادق محصولی به روایت عباس زاده مشکینی /کسی در پرونده سوآپ نفتی اردبیل بازداشت نشد
  • علی رشیدی دبیرکل فدراسیون کبدی شد