Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@21:59:03 GMT

مجتمع تجاری شهروند ملایر بهره‌برداری شد

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۶۷۶۴۷

مجتمع تجاری شهروند ملایر بهره‌برداری شد

معاون استاندار همدان و فرماندار ویژه ملایر روز دوشنبه در این آیین اظهار داشت: ۴۱ درصد از اعتبارات طرح‌های عمرانی دهه فجر که در استان اعلام شد، مربوط به شهرستان ملایر است.

قدرت الله ولدی افزود: در ایام دهه فجر امسال ۷۸ طرح عمرانی با اعتباری حدود ۳۹۸ میلیارد تومان افتتاح و یا عملیات اجرایی آنها آغاز می‌شود که از این تعداد ۶۱ طرح قابل افتتاح و ۱۷ طرح کلنگ‌زنی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی آغاز عملیات اجرایی گاوداری ۶ هزار راسی و چند طرح بزرگ صنعتی و معدنی و همچنین بهره‌برداری از ورزشگاه پنج هزار نفری شهید روحیان ملایر در آینده‌ای نزدیک با حضور یکی از مدیران ارشد کشوری را از دیگر طرح‌های مهم این شهرستان برشمرد.

فرماندار ویژه ملایر گفت: تاکید ما به مدیران تکمیل طرح‌های نیمه تمام است و در صورت امکان طرح جدیدی را شروع نکنند که در زمینه تکمیل طرح‌ها شرایط خوبی را در ملایر داریم.

ولدی ادامه داد: امسال نسبت به سال‌های گذشته اعتبارات خوبی برای تکمیل طرح‌های عمرانی به شهرداری ملایر اختصاص دادیم که حدود ۱۳ تا ۱۴ میلیارد تومان است.

وی اختصاص این اعتبارات را در راستای کمک به شهروندان و بهبود مبلمان شهری ملایر عنوان و بیان کرد: در روند توسعه این شهرستان لحظه‌ای غفلت و کوتاهی نکردیم.

ولدی همچنین از همکاری و همراهی اصحاب رسانه این شهرستان تقدیر کرد و افزود: حضور همیشگی آنها در انتشار اخبار و اطلاع‌رسانی درست از خدمات نظام و دولت، همواره موجب دلگرمی است.

وی تاکید کرد: در ۲ عرصه مهم ۲۲ بهمن و انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز نیاز به کمک و همراهی جدی اصحاب رسانه داریم تا با اطلاع‌رسانی درست و زمینه سازی مناسب بار دیگر شاهد حضور پرشور و مشارکت حداکثری مردم در این عرصه‌ها باشیم.

شهردار ملایر نیز جلب رضایت شهروندان را اولویت مهم دانست و به اقدامات مهمی همچون متوقف کردن نیروهای مازاد و غیرقانونی در شهرداری، بهینه کردن مصرف انرژی، راه‌اندازی مجدد کارخانه آسفالت و سنگ‌شکن، پرداخت بدهی‌های معوقه و حل و فصل پرونده قضایی اشاره کرد.

حسین بابایی بیان کرد: در این مدت املاک شهرداری ملایر رفع تصرف شد و ساختار شهرداری از سنتی به الکترونیکی تغییر یافت و در این زمینه حدود ۴۰ نرم افزار طراحی شد.

وی تکمیل طرح‌های عمرانی نیمه تمام و اجرای پروژه‌های انتفاعی را از دیگر اولویت‌ها برشمرد و ادامه داد: طرح عمرانی بلوار ۱۵ خرداد با اعتباری حدود ۵۰ میلیارد تومان در دست اجرا است که به عنوان مراکز خرید میوه و تربار در سطح شهر در نظر گرفته شده است.

شهردار ملایر بیان کرد: عملیات اجرایی مجتمع دیگری نیز در محله سرجو آغاز شده که یک طبقه آن به عنوان مرکز تجاری و طبقه سوم به عنوان سرای محله تعیین شده است.

بابایی درباره مجتمع تجاری شهروند ۳ گفت: این مجتمع در زمینی به مساحت یک‌هزار و ۹۵۲ مترمربع در سه طبقه احداث شد که از سال ۱۳۹۱ عملیات اجرایی آن آغاز شده بود.

وی کل اعتبار هزینه شده برای این طرح عمرانی را ۹ میلیارد تومان با احتساب زمین عنوان کرد و اظهار داشت: این مجتمع تجاری دارای ۳۱ باب واحد تجاری است.

در این روز همچنین سه طرح عمرانی در ملایر افتتاح و عملیات اجرایی یک طرح نیز آغاز شد.

برچسب‌ها فرمانداری ملایر همدان افتتاح طرح شهرداری ملایر دهه فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرمانداری ملایر همدان افتتاح طرح شهرداری ملایر دهه فجر فرمانداری ملایر همدان افتتاح طرح شهرداری ملایر دهه فجر طرح های عمرانی عملیات اجرایی میلیارد تومان شهرداری ملایر تکمیل طرح تکمیل طرح ها مجتمع تجاری طرح عمرانی آغاز شد دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۶۷۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیابان صنایع اهواز آسفالت می‌شود

معاون فنی و عمرانی شهرداری اهواز گفت: در ادامه نهضت آسفالت معابر پرتردد اهواز، عملیات زیرسازی و آسفالت خیابان صنایع با پیشرفت ۸۰ درصدی در حال انجام است.

مهدی مراد حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خوزستان، اظهار کرد: خیابان صنایع با توجه به نزدیکی به شرکت‌های صنعتی، بیمارستان شهید بقایی و جاده خرمشهر یکی از پرترددترین معابر شهر اهواز است که در مراحل پایانی زیرسازی و آسفالت قرار دارد.

وی افزود: مساحت کل معبر ۲۱۷۵۰ مترمربع و با اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیارد ریال عملیات زیرسازی و آسفالت آن آغاز شد، در حال حاضر اکیپ‌های اجرایی در دو مسیر رفت و برگشت (به عرض ۱۲ متر) به صورت هم زمان عملیات جدول‌گذاری به طول ۳۸۰۰ متر را انجام می‌دهند.

معاون فنی و عمرانی شهرداری اهواز با اشاره به پیشرفت ۸۰ درصد پروژه احداث خیابان صنایع تصریح کرد: عملیات زیرسازی رو به اتمام است، آسفالت معبر طی روزهای آینده آغاز می‌شود و ابتدای خرداد ضمن تکمیل به بهره‌برداری خواهد رسید.

کد خبر 750697

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از چمن مصنوعی پارک درخشان تا یک ماه آینده
  • ۸۰ هزار میلیارد ریال طرح عمرانی آماده بهره‌برداری در گناباد است
  • پارکینگ طبقاتی خیابان امام خمینی (ره) تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد
  • مترو قم به ایستگاه پایانی بهره‌برداری نزدیک می‌شود
  • کمربندی نسیم شمال بدون قطع یک‌ درخت احداث شد
  • بهبود خدمات‌رسانی شهرداری تبریز با بهره‌برداری از مرکز کنترل ترافیک و مدیریت بحران
  • خیابان صنایع اهواز آسفالت می‌شود
  • پل صاحب روضات آماده بهره‌برداری است
  • بهره‌برداری از ۱۳ پروژه ورزشی تا پایان اردیبهشت ماه در تبریز
  • خط انتقال مخزن و ایستگاه روستا‌های پمپاز مجتمع ارسی متصل شد