Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سه شنبه وزارت جهاد کشاوررزی، «محمد قدیری» در نامه ای خطاب به مدیران توسعه بازرگانی و جانشینان رییس سازمان در امر نظارت بر فرآیند توزیع کالاهای اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان ها آورده است: در اجرای مصوبه جلسه ۱۲۴ ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز با موضوعیت (ضوابط اختصاصی نهاده ها و کالاهای اساسی) ماده دو دستورالعمل تبصره چهار  ماده ۱۸ قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز که  طی ابلاغیه هشتم خردادماه امسال ریاست جمهوری ابلاغ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین تمامی دستگاه ها ذیربط می بایست اقدامات لازم برای اجرایی شدن مصوبه مذکور را بر اساس زمان‌بندی انجام دهند.

همچنین رییس سازمان دامپزشکی کل کشور در ۶ بهمن ماه امسال  نسبت به صدور اطلاعیه‌ های پیوست و ارسال دستورالعمل ثبت واحدها در «سامانه  تریس سازمان دامپزشکی» اقدام کرده است.

در بخش دیگری از این نامه آمده است: اطلاع رسانی لازم باید به تمامی دامداران، اتحادیه‌ها، تعاونی‌های دامپروری انجام شود که بر اساس قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز مبنی بر رصد و پایش کالاهای تحت نظارت وزارت جهاد کشاورزی، صدور گواهی حمل بهداشتی- قرنطینه ای جهت تردد دام (گاو،گاومیش، گوسفند، بز، اسب ) بین استان‌ها و شهرستان‌ها از  ۱۵ بهمن ماه ۹۸ به طور انحصاری جهت دام های دارای پلاک صورت می‌گیرد.

بنابراین تمامی بهره‌برداران موظف هستند با مراجعه به اتحادیه های دامپروری و معاونت امور دام استان ها نسبت به ثبت واحدهای مربوطه و پلاک‌گذاری دام اقدام کنند.

برچسب‌ها وزارت جهاد کشاورزی دفتر امور طیور سازمان دامپزشکی کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی سازمان دامپزشکی کشور وزارت جهاد کشاورزی سازمان دامپزشکی کشور مبارزه با قاچاق کالا و ارز سازمان دامپزشکی جهاد کشاورزی وزارت جهاد استان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۶۷۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلونسو: تمام کردن لیگ بدون باخت لذت خاصی دارد

به گزارش "ورزش سه"، بایر لورکوزن که قهرمانی‌اش در بوندسلیگا را قطعی کرده به دنبال پیروزی در بازی‌های باقیمانده و حفظ رکورد شکست‌ناپذیری است. آنها فردا در بای‌آرنا میزبان اشتوتگارت هستند. آلونسو در نشست خبری پیش از دیدار، از آنها تمجید و تاکید کرد که تلاش می‌کنند لیگ را بدون باخت به پایان برسانند.

نظرتان در مورد اشتوتگارت؟
اشتوتگارت واقعا خوب بازی می‌کند، آنها مربی و بازیکنان خوبی دارند و فوتبال جذابی بازی می‌کنند. ما برای یک بازی فشرده و سخت آماده هستیم. آنها منعطف هستند و در کار با توپ عالی نشان داده‌اند، برای من آنها یکی از بهترین تیم‌های اروپا در این فصل هستند و ما فردا مقابل یکی از بهترین‌های اروپا قرار می‌گیریم.

غیبت گرانیت ژاکا؟
گرانیت بازی فردا را به دلیل کارت زرد پنجم خود و محرومیت از دست خواهد داد. من به تیم اعتماد دارم که بدون او می‌توانیم خوب بازی کنیم. او به وضوح نفوذ زیادی در تیم دارد اما ما گزینه‌های کافی را برای پر کردن جای او در اختیار داریم.

وضعیت چمن بعد از جشن قهرمانی برابر وردربرمن و ورود هواداران؟
با مسئولان نگهداری چمن صحبت کرده‌ایم. می‌گویند چمن خوب و قابل بازی است. بعد از جشن‌ها مهم است که چمن شرایط خوبی داشته باشد و خوشبختانه مشکلی نیست.

به تمام کردن لیگ بدون باخت فکر می‌کنید؟
آدمی نیستم که به رکوردها فکر کنم و برایم مهم باشند اما قطعاً بردن لیگ با حداکثر امتیازات ممکن لذت خاصی دارد. ما تلاش می‌کنیم تا در بازی‌های باقیمانده حداکثر امتیازات را کسب کنیم.

دیگر خبرها

  • جابجایی بیش از ۵ میلیون تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل
  • وزارت بهداشت فلسطین: جان تمامی شهروندان نوار غزه در خطر است
  • جوجه ریزی بدون دریافت گواهی بهداشت ‌غیرمجاز است
  • تاکید رئیس شبکه دامپزشکی طرقبه شاندیز بر ممنوعیت کشتار غیر مجاز دام در منازل و معابر
  • آلونسو: تمام کردن لیگ بدون باخت لذت خاصی دارد
  • لزوم همکاری تمامی نهادها با پلیس در اجرای طزح نور
  • تعقیب و گریز خودرو بدون پلاک و رانندگی غیر متعارف در جاده اسکو
  • آمریکا تحریم های جدید علیه ایران و روسیه اعمال کرد
  • ممنوعیت های تردد در محورهای شمالی در پایان هفته اعلام شد
  • ممنوعیت برداشت فرآورده‌های جنگلی و مرتعی بدون اخذ مجوز در دماوند