Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-01@02:49:11 GMT

واکنش پیشکسوت پرسپولیس به نتیجه دربی

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۶۷۸۰۷

واکنش پیشکسوت پرسپولیس به نتیجه دربی

مدافع پیشین پرسپولیس می‌گوید این تیم می تواند با وجود مهره‌های زیادی که دارد برنده داربی شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

نود و یکمین داربی پایتخت در حالی روز پنج‌شنبه در چارچوب هفته نوزدهم برگزار می‌شود که دو تیم شرایط خوبی دارند و جدال حساس دو تیم، با توجه به وضعیت جدول حساس‌تر از قبل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد نصرتی ، بازیکن پیشین پرسپولیس و سرمربی فعلی تیم دسته یکی گل ریحان گفت:

هر ۲ تیم شرایط خوبی دارند. کالدرون زحمات زیادی برای پرسپولیس کشید اما پرسپولیس گل‌محمدی تیم متفاوت‌تری است. بازی این تیم هم مقابل صنعت نفت آبادان و هم مقابل تراکتور روان بود و قرمزها تیم برتر زمین بودند. پرسپولیس در ۵ فصل اخیر، پرمهره‌ترین تیم ایران بوده است و این پتانسیل پیروزی در داربی را افزایش می‌دهد.

محمد نصرتی افزود:

استقلال هم شرایط خوبی دارد و توانسته با فرهاد مجیدی به دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا صعود کند. شرایط دو تیم از لحاظ نیمکت شبیه به هم است زیرا قبل از حضور مجیدی، این استراماچونی بود که زحمت زیادی برای تیم کشید و هماهنگی خوبی در بین بازیکنان ایجاد کرد. امیدوارم بازی جذابی از سوی ۲ تیم باشد و طبیعتا دوست دارم پرسپولیس برنده این بازی باشد.

محمد نصرتی سرمربی گل ریحان درباره دیدار روز گذشته این تیم برابر رایکا بابل گفت:

بازی کاملا یک‌طرفه‌ بود و تیم ما در هر دو نیمه، تیم برتر زمین بود. متاسفانه تیم‌های حریف مقابل ما سعی می‌کنند از حربه‌های غیرفوتبالی مانند اتلاف وقت و اعتراض به داور برای گرفتن امتیاز استفاده کنند که این برای فوتبال ایران خوب نیست. بعضی از همکاران من سعی می‌کنند به هر نحوی امتیاز بگیرند که این می‌تواند دلایل مختلفی از جمله فشار باشگاه‌شان به آن‌ها باشد اما این دلیل نمی‌شود که بخواهند غیرفوتبالی امتیاز بگیرند.

محمد نصرتی اضافه کرد:

هر مربی در لیگ آزادگان یا لیگ برتر باید یاد بگیرند بازیکنان‌شان را آموزش فنی دهند نه این که بخواهند از طریق کارهای غیر فنی خود را در جدول بالا بکشند. هدف تیم من صعود به لیگ برتر است اما در این راه چند رقیب خیلی جدی داریم. ما تلاش‌مان را می‌کنیم این اتفاق رخ دهد و یکی از تیم‌های صعودکننده گل ریحان باشد.

ایسنا

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: محمد نصرتی گل محمدی گل محمدی محمد نصرتی محمد نصرتی شرایط خوبی گل ریحان دو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۶۷۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش چمران به حواشی جلسه قبلی شورای شهر تهران

رئیس شورای شهر تهران نسبت به حواشی جلسه قبلی شورای شهر تهران واکنش نشان داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار  اجتماعی خبرگزاری تسنیم، مهدی چمران در حاشیه دویست و سی و دومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به دستور جلسات امروز شورای شهر تهران بیان اینکه گزارش بازدید از محله جوادیه توسط آقای امانی ارائه خواهد شد، اظهار کرد: معاون فنی و عمرانی شهرداری هم درخصوص دو پروژه مهم یادگار امام(ره) و شهید شوشتری توضیحاتی ارائه خواهد داد. انتخاب قائم مقامان ذیحساب و ارائه گزارش حساب درآمد و هزینه نیز قرائت خواهد شد. همچنین اصلاحیه غرف و میادین در این جلسه بررسی می‌شود.

وی با اشاره به حواشی جلسه قبل شورا، خاطرنشان کرد: این اتفاقات در شورایی که زنده است و قلب همه برای موضوعی مهم همچون حمل و نقل می‌تپد، می‌افتد و مسئله طبیعی است و نباید مهم قلمداد شود. مجلس زنده چنین مسائلی را هم دارد.

چمران گفت: ما در شرایط خاصی هستیم و برخی موارد مطرح شد که ممکن است مشکلاتی ایجاد کند. متاسفانه موارد عنوان شده ضرر می زند.  البته این موضوعات ربطی به شورا ندارد و خدا کند که آسیب نزند.

وی با بیان اینکه رسانه‌ها مطالب خوبی در خصوص برگزاری نمایشگاه کتاب منتشر کردند، یادآور شد: رسانه‌ها درخواست‌های مردم در مورد برگزاری نمایشگاه‌ها در محل نمایشگاه بین‌المللی را جویا شوند. دادستان کل کشور نامه بسیار خوبی به دولت ارسال کرده بود و فکر می‌کنم دولت باید این موضوع را پیگیری کند. البته وزیر صمت نسبت به این مسئله قول پیگیری داده است.

چمران با بیان اینکه نمایشگاه شهر آفتاب به عنوان نمایشگاه‌های رسمی پذیرفته شده است، تصریح کرد: بودجه خوبی برای تقویت و توسعه نمایشگاه شهر آفتاب در نظر گرفته‌ایم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شمس آذر ۲ - ۱ پیکان/ شاگردان دقیقی به رده هفتم صعود کردند
  • اگر نتیجه نگرفتیم فوتبال خوبی ارائه کردیم
  • یوناتان تا: لینک شدنم به بایرن مونیخ مرا خوشحال می‌کند
  • مس رفسنجان - گل گهر سیرجان؛ در انتظار دربی ال کرمانو | پیش بازی
  • عبداللهی: قهرمانی استقلال مهم‌تر از سبک بازی‌اش است
  • برای اولین بار منتشر شد: محمد صلاح به یورگن کلوپ چه گفت؟
  • واکنش چمران به حواشی جلسه قبلی شورای شهر تهران
  • علی موسوی، پیشکسوت استقلال: وجود VAR در هفته‌های پایانی الزامی است / استقلال باید تا دقیقه ۹۰ متمرکز باشد
  • پیشکسوت فوتبال سپاهان: کمیته داوران یک داور باکیفیت برای دیدار با پرسپولیس انتخاب کند
  • آرسنال با فتح دربی شمال لندن به قهرمانی امیدوار ماند