Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-28@15:21:11 GMT

کنگره حضرت آمنه (ع) در قم برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۶۷۸۷۴

کنگره حضرت آمنه (ع) در قم برگزار می شود

حجت الاسلام محمدی کرمانشاهی، گفت: مراسم اصلی کنگره حضرت آمنه (ع) ششم اسفندماه سال جاری در شهر قم برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان: حجت‌الاسلام «اسماعیل محمدی کرمانشاهی» ۱۳ بهمن‌ماه در دیدار اعضای این کنگره با آیت‌الله سیداحمد خاتمی، عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری که در سالن جلسات ساختمان دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری در قم انجام شد، طی سخنانی اظهار کرد: پیش از فعالیت این کنگره، فقط یک کتاب جامع به همراه چندین جزوه محدود در مورد حضرت آمنه (ع) وجود داشت اما اکنون منابع مطلوبی تهیه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو ستاد کنگره حضرت آمنه (ع) اضافه کرد: هر چند پیروان برخی از مذاهب نیز در مورد حضرت کتاب‌هایی نوشته‌اند اما بهتر بود که نمی‌نوشتند چراکه نقدهای بسیار مهمی به این کتاب‌ها وارد است که نشان از زیر سؤال بردن شخصیت ایشان است.

وی یادآور شد: شخصیت‌های مختلفی همانند حضرت آمنه (ع) داریم که کمتر به آن‌ها پرداخته‌ایم و آستان مقدس تلاش می‌کند تا از این پس بتواند به‌صورت ویژه‌تر در راستای معرفی شخصیت‌های بانوان بزرگوار تاریخ شیعه گام بردارد.

وی از انتشار ۲۵ اثر در مورد حضرت آمنه (ع) به‌عنوان بخشی از دستاوردهای کنگره یاد کرد و گفت: مراسم اصلی این کنگره، ششم اسفندماه سال جاری در شهر مقدس قم برگزار می‌شود.

 

 

منبع: خبرگزاری ایکنا/حسین شاهبداغی

 

پایان پیام/500

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد دهه فجر کانون های فرهنگی هنری مساجد دهه فجر کانون های فرهنگی هنری مساجد ایام الله دهه فجر معامله قرن مسجد نماز جمعه طرح معامله قرن کنگره حضرت آمنه ع قم قم برگزار می شود کنگره حضرت آمنه مورد حضرت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۶۷۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن‌های دهه کرامت در همه مساجد و محله‌های لرستان برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام احمدرضا غلامی، امروز دوشنبه در جلسه استانی ستاد گرامیداشت دهه کرامت که در استانداری لرستان و با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی برگزار شد، اظهار داشت: مردم ایران اسلامی ارادت ویژه‌ای به آقا و ولی‌نعمت خود حضرت علی ابن موسی‌الرضا (ع) و حضرت فاطمه معصومه (س) دارند و دهه کرامت بهترین زمان برای ابراز ارادت و ادای احترام به ساحت اهل‌بیت (ع) است.

وی افزود: در دهه کرامت امسال تمامی مساجد استان میزبان برگزاری برنامه‌های دهه کرامت و با محوریت خود مردم خواهند بود و برنامه ویژه‌ای برای تجلیل از دختران موفق و نام‌آور در سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) در سطح استان برگزار خواهد شد.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان، گفت: پرداختن به فریضه عفاف و حجاب از مهم‌ترین رویکردهایی است که باید در این دهه موردتوجه و بازشناسی جدی قرار گیرد.

کد خبر 6090799

دیگر خبرها

  • جزئیات اجلاس ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد
  • جزئیات اجلاسیه ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد
  • جشن‌های دهه کرامت در همه مساجد و محله‌های لرستان برگزار می‌شود
  • همایش بین المللی اندیشه‌های قرآنی حضرت آیت الله خامنه‌ای در قم برگزار می شود
  • ویژه‌برنامه‌های دهه کرامت در استان فارس اعلام شد
  • کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران دهم خرداد برگزار می‌شود
  • ۱۰۰۰ برنامه در فارس طی دهه کرامت اجرا می‌شود
  • کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود
  • سومین کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود
  • اجرای ۲۹ ویژه برنامه در منطقه ۸ ویژه هفته فرهنگی اصفهان