Web Analytics Made Easy - Statcounter

پس از محرومیت لائوتارو مارتینز، این بار نوبت به مصدومیت هندانوویچ در آستانه دربی دلامادونینا رسیده است!

طرفداری- پس از محرومیت لائوتارو مارتینز در دربی میلان، حال هندانوویچ نیز به احتمال فراوان دربی میلان را از دست خواهد داد.

به گزارش دی مارتزیو، با تائید باشگاه میلان، انگشت کوچک دست سمیر هندانوویچ دچار شکستگی شده است و تحت درمان قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وضعیت وی به طور روزانه مورد بررسی و معاینات پزشکی قرار خواهد گرفت. بنابر گزارشاتی، این دروازه بان اهل اسلوونی دربی میلان را از دست خواهد داد و حضور وی در بازی برابر لاتزیو در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است. همچنین این احتمال وجود دارد که هندانوویچ بازی با لودوگورتس در لیگ اروپا را نیز از دست بدهد.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: دربی میلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۶۷۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسپانیا ارسال مهمات به اوکراین را تائید کرد

روز جمعه وزارت دفاع اسپانیا تایید کرد که موشک‌های پاتریوت را به کی یف ارسال کرده و همچنین از تحویل خودرو‌های زرهی و تانک‌های لئوپارد خبر داد.

بنابر گزارش آر تی، بر اساس بیانیه منتشر شده از سوی وزارت دفاع اسپانیا، مارگاریتا روبلز، وزیر دفاع این کشور در یک جلسه ارسال سامانه‌های موشکی پاتریوت را تایید و اعلام کرد قرار است آن‌ها تا چهار روز آینده وارد اوکراین شوند.

در این بیانیه آمده است که اسپانیا قصد دارد طی دو ماه آینده مسلسل‌های سبک و سنگین، خودرو‌های لجستیکی، نفربر‌های زرهی، سلاح‌های ضد تانک و توپ‌های خودکششی ارسال کند.

وزیر دفاع در ادامه گفت که مقدمات ارسال تعدادی تانک جنگی جدید لئوپارد برای انتقال به اوکراین بر اساس برنامه پیش می‌رود و اولین واحد‌ها تا پایان ژوئن آماده خواهند شد.

روبلز همچنین اعلام کرد که در چند ماه آینده مهمات ۱۵۵ و ۱۲۰ میلی متری به اوکراین تحویل خواهد شد.

پیش از این روزنامه «پیس» به نقل از منابع دولتی گزارش داده بود که اسپانیا تحت فشار ناتو و اتحادیه اروپا با تامین موشک‌های پاتریوت اوکراین موافقت کرده است.

اسپانیا دارای چهار پاتریوت است که یکی از آنها در ترکیه به عنوان بخشی از ماموریت ناتو برای محافظت از حریم هوایی ترکیه در برابر موشک‌هایی که احتمالا از تروریست‌های سوری پرتاب می‌شوند، مستقر است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • تساوی بزرگان در دربی ایتالیا/ زور یووه و میلان به هم نرسید
  • سمیر نصری: رونالدینیو و نازاریو استعدادهای بزرگ‌تری نسبت به مسی و رونالدو بودند
  • پنالتی عبدالکریم حسن، هر دو دست گلر پرسپولیس را شکست!
  • (ویدئو) تصاویر روباتی که حرکاتش شما را انگشت به دهان می کند!
  • اسپانیا ارسال مهمات به اوکراین را تائید کرد
  • الگری: یوونتوس چه چیزی برای رقابت با اینتر کم دارد؟ از مسئولان باشگاه بپرسید
  • استفانو پیولی: اینتر قوی‌ترین تیم 4 سال اخیر سری آ بوده است؛ مقابل یوونتوس می‌جنگیم
  • پیولی: اینتر با قوی‌ترین تیم فقط دوبار قهرمان شد!
  • میلان و اینتر چگونه برای خرید یاشوا زیرکزی رقابت می‌کنند؟
  • دوئل اینتر و میلان برای یک ستاره دیگر