Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-06@06:07:38 GMT

ستاره سیتی دیدار برابر رئال مادرید را از دست داد؟

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۶۸۰۳۱

ستاره سیتی دیدار برابر رئال مادرید را از دست داد؟

رحیم استرلینگ ستاره منچسترسیتی، در جریان بازی دیشب تیمش برابر تاتنهام مصدوم شد تا حضورش در بازی برابر رئال مادرید در هاله‌ای از ابهام قرار بگیرد.

به گزارش تابناک ورزشی، در جریان بازی دیشب بین دو تیم تاتنهام و منچسترسیتی، ستاره انگلیسی سیتیزن‌ها یعنی رحیم استرلینگ در اواخر مسابقه دچار مصدومیت شد؛ موضوعی که باعث شد او جای خود را به برناردو سیلوا بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین به نظر می‌رسید که مصدومیت استرلینگ از ناحیه ران پای چپ بوده است.

با این همه قطعا مصدومیت ستاره انگلیسی خبر خوبی برای سیتی و پپ گواردیولا نخواهد بود چرا که آن‌ها باید در تاریخ ۲۶ فوریه و در چهارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا به مصاف رئال مادرید آماده بروند.

عدم حضور استرلینگ در سانتیاگو برنابئو به این معناست که سیتی دومین گلزن برتر خود را از دست داده است. تنها سرخیو آگوئرو با ۲۱ گل زده، بیشتر از رحیم استرلینگ ۲۰ گله موفق به گلزنی شده است. اگر چه که استرلینگ ۸ بازی را بدون گل زده پشت سر گذاشته، اما قطعا غیبت او می‌تواند فقدان بزرگی برای گواردیولا و تیمش در تقابل با رئال مادرید آماده باشد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: محمد توفیق علاوی اتحادیه اروپا روز جهانی تالاب ها برگزیت دهه فجر معامله قرن کروناویروس شهر ووهان سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر استرلینگ منچسترسیتی تابناک ورزشی لیگ قهرمانان اروپا محمد توفیق علاوی اتحادیه اروپا روز جهانی تالاب ها برگزیت دهه فجر معامله قرن کروناویروس شهر ووهان سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر رحیم استرلینگ رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۶۸۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حکومت نظامی توخل در بایرن مونیخ

به گزارش قدس آنلاین، اشتوتگارت در هفته سی‌ودوم بوندسلیگا میزبان بایرن مونیخ بود و با نتیجه سه بر یک پیروز از میدان خارج شد. لئونیداس استرجیو، جونگ وو یون و سیلاس برای اشتوتگارت گلزنی کردند و هری کین از روی نقطه پنالتی تک گل باواریایی‌ها را ثبت کرد.

بایرن اکنون با ۶۹ امتیاز رده دوم جدول رده‌بندی بوندسلیگا را از آن خود دارد ولی اشتوتگارت فاصله‌اش را با مونیخ به دو امتیاز کاهش داده و با توجه به اینکه تنها دو هفته تا پایان لیگ باقی مانده، شانس رسیدن به بایرن را دارد.

توماس توخل، سرمربی بایرن، بعد از شکست برابر اشتوتگارت گفت: قطعا می‌شد از شکست جلوگیری کرد و این بازی را نباخت. در نیمه دوم موقعیت‌های خوبی برای زدن گل داشتیم. متاسفانه بی‌دقت بودیم. باید هر چه زودتر این بازی را فراموش کنیم. امروز را فراموش خواهیم کرد، چون یک بازی بسیار مهم در سانتیاگو برنابئو در پیش داریم. حتی نمی‌خواهم یک دقیقه را صرف این بازی کنم. تمام تمرکز روی بازی برگشت با رئال مادرید است. به کسی اجازه نمی‌دهم حتی برای یک ثانیه به این بازی فکر کند.

مکس ابرل، مدیر ورزشی بایرن، نیز درباره انتخاب مربی و بازی برگشت با رئال مادرید گفت: همه چیز به‌زودی حل می‌شود. تمام تمرکز ما الان روی بازی بزرگ چهارشنبه با رئال مادرید است.

مانوئل نویر نیز در پایان این بازی گفت: یک فینال در استادیوم برنابئو در انتظار ماست. می‌خواهیم بازی را ببریم و به‌وضوح برای این دیدار شانس داریم. این را قبلاً در بازی رفت نشان دادیم. رئال تیمی نیست که در خانه توپ و میدان را دست بگیرد بلکه دوست دارد از همه جای زمین موقعیت گل ایجاد و دروازه حریفان را باز کند.

دیدار رفت بازی رئال‌ مادرید و بایرن‌مونیخ در آلمان با تساوی دو بر دو به پایان رسید و دو تیم باید در مادرید دیدار برگشت‌شان را برگزار کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • ام باپه: مطمئن هستیم که به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا خواهیم کرد
  • ادعای ستاره بایرن: به رئال فکر می‌کنیم، نه باخت!
  • حکومت نظامی توخل در بایرن مونیخ
  • رسمی: ستاره بایرن بازی با رئال را از دست داد
  • عکس| جشن قهرمانی ستاره رئال مادرید در آغوش مادر
  • خلاصه بازی رئال مادرید و کادیز + فیلم
  • بدبیاری بایرن مونیخ؛ احتمال بالای غیبت رافائل گریرو در بازی مقابل رئال مادرید
  • کهکشانی‌ها در انتظار نتیجه بازی بارسلونا؛ قهرمانی رئال مادرید امروز قطعی می‌شود؟
  • یونایتد مشتری ستاره قرضی رئال شد
  • پاداش درخشش ستاره رئال: دوباره فیکس