Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون استاندار و فرماندار اصفهان روز دوشنبه با گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر اظهار داشت: این طرح‌های  عمرانی با سه هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی، ملی- استانی، منابع داخلی شهرداری‌ها، دهیاری‌ها و بخش خصوصی در شهرستان اصفهان افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.
حسین سیستانی بیان کرد: از مجموع این طرح‌ها،  ۱۴۴ طرح  شهری با اعتبار سه هزار و ۲۴۰ میلیارد ریال و ۷۸ طرح روستایی با اعتبار ۵۶۰ میلیارد ریال، به بهره برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون استاندار و فرماندار اصفهان با اشاره به برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در اسفند ماه سال جاری، خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی‌ها و اقدام‌های لازم در مورد برگزاری باشکوه انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ماه‌های گذشته، انجام شده و این روند با دقت در حال پیگیری است.
وی اضافه کرد: ۴۷۵ داوطلب برای شرکت در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ثبت نام کردند که پس از بررسی در هیات اجرایی ۵۳ داوطلب انصراف دادند و صلاحیت ۵۵ داوطلب تأیید نشده است.

سیستانی اضافه کرد: از تعداد داوطلبان باقیمانده در حوزه انتخابیه شهرستان اصفهان، پس از اعلام نظر نهایی هیات نظارت بر انتخابات، صلاحیت ۱۴۰ داوطلب برای شرکت و رقابت در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تأیید شد که امیدواریم شاهد انتخاباتی پرشور و با مشارکت حداکثری مردم باشیم.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 اصفهان انتخابات بخش خصوصی شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شهرستان اصفهان میلیارد ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۶۸۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین بهره‌برداری بیش از ۱۵ پروژه تفریحی و گردشگری در مجتمع گردشگری صفه آغاز شد

سی‌ویکمین ویژه‌برنامه «به احترام مردم اصفهان» با محوریت آغاز بهره‌برداری بیش از ۱۵ پروژه خدماتی، گردشگری و ورزشی در مجتمع گردشگری صفه با هزینه ۱۰۳ میلیارد تومان «به احترام مردم اصفهان» امروز (دوشنبه) با حضور مدیران شهری اصفهان آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، بهره‌برداری بیش از ۱۵ پروژه خدماتی، گردشگری و ورزشی در مجتمع گردشگری صفه با هزینه ۱۰۳ میلیارد تومان امروز _دوشنبه دهم اردیبهشت_ در قالب سی‌ویکمین ویژه‌برنامه «به احترام مردم اصفهان» با حضور مدیران شهری اصفهان آغاز شد.

بخشی از این پروژه‌ها شامل بازسازی و به‌روزرسانی بولینگ، راه‌اندازی مجموعه‌های غذایی جدید، توسعه پارکینگ‌ها و زیرساخت‌های خدماتی و احداث و نصب پنل‌های خورشیدی است.

شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان به‌دنبال پیگیری اقدامات ویژه حوزه سرمایه‌گذاری و مشارکت ارزنده با بخش خصوصی و معرفی پروژه‌های قابل توجه و نوین تفریحی و گردشگری به مدیریت شهری اقدامات ویژه‌ای را طی دو سال اخیر در این حوزه رقم زده است.

کد خبر 749151

دیگر خبرها

  • آیین بهره‌برداری بیش از ۱۵ پروژه تفریحی و گردشگری در مجتمع گردشگری صفه آغاز شد
  • آغاز ضبط مناظره تلویزیونی کاندیداهای حوزه انتخابیه خرم آباد و چگنی
  • آغاز مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری از اوایل خرداد
  • مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری اوایل خرداد آغاز می‌شوند
  • مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری دراوایل خرداد آغاز می‌شوند
  • تاثیر مثبت انتخاب فرد اصلح در دور دوم انتخابات بر آبادانی شهرستان
  • ۸۰۰ پروژه عمرانی طی دو سال در ساری افتتاح شد
  • گنبدکاووس آماده برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی است
  • بهره برداری از ۸۵۰ طرح عمرانی تا پایان سال در اصفهان
  • از «جهانبخش امینی» چه می‌دانیم؟