Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فرهنگی بنیاد شهید از سهمیه ۵ هزار نفری خانواده شهدا و ایثارگران برای حج سال آینده و اجرای روند ثبت نام آن‌ها خبر داد. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حجت‌الاسلام محمدحسن کاویانی‌راد معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد در دیدار با حجت‌الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب نماینده، ولی فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی، سهمیه حج تمتع سال آینده خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران را پنج هزار نفر اعلام و تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود کاروان ویژه جانبازان با ظرفیت ۱۲۰ نفر نیز جهت انجام فریضه حج در سال ۱۳۹۹ اعزام شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



حجت‌الاسلام کاویانی‌راد از اجرایی شدن روند ثبت‌نام خانواده‌های شهدا و کاروان ویژه جانبازان ۷۰ درصد برای اعزام به حج تمتع آینده خبر داد و گفت: امسال استقبال نسبت به سال‌های گذشته بیشتر بوده و فراتر از سهمیه تعیین شده است.

وی با بیان اینکه سفر سال گذشته کاروان‌های خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران به خوبی انجام شد، تأکید کرد: توجه به ارتقای ابعاد فرهنگی این سفر معنوی در اولویت برنامه‌های معاونت فرهنگی و آموزشی بنیاد قرار دارد.

در این دیدار نماینده، ولی فقیه در امور حج و زیارت در خصوص انتخاب روحانی مجرب و باتجربه برای کاروان ویژه جانبازان و برنامه‌ریزی برای ارتقای سطح معنویت در سفر حج توصیه‌هایی ارائه کرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین نواب با اشاره به ملاحظات مربوط به جانبازان در ایام حج، لزوم ارائه خدمات مطلوب به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران را یادآور شد و گفت: نیاز‌های فرهنگی این عزیزان باید تأمین شود و در این ارتباط بعثه مقام معظم رهبری کتاب‌های متنوعی را در حوزه حج و زیارت با ویرایش جدید چاپ و منتشر کرده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: حج تمتع معاون فرهنگی حج99 خانواده شهدا خانواده های معظم شهدا و ایثارگران کاروان ویژه جانبازان حجت الاسلام حج و زیارت هزار نفر حج تمتع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۶۸۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خراسان رضوی بیش از ۹ هزار زائر حج تمتع آماده اعزام دارد

حجت الاسلام مهدی شجاع سرپرست مدیریت حج و زیارت خراسان رضوی گفت: از این تعداد ۳۲ کاروان به ظرفیت چهار هزار و ۴۴۰ زائر در کاروان‌های "مدینه بعد" و ۳۵ کاروان به ظرفیت چهار هزار و ۹۲۵ زائر در کاروان‌های "مدینه قبل" ثبت نام شده اند.

او افزود: از مجموع زائران حج تمتع امسال خراسان رضوی پنج هزار و ۳۹۰ زائر در قالب ۳۷ کاروان مربوط به شهرستان مشهد و سه هزار و ۹۷۵ زائر در قالب ۳۰ کاروان مربوط به سایر شهرستان‌های خراسان رضوی هستند که به سرزمین وحی اعزام خواهند شد.

سرپرست مدیریت حج و زیارت خراسان رضوی ادامه داد: در عملیات حج تمتع امسال نیز زائران استان خراسان شمالی مانند سال‌های گذشته به همراه زائران استان خراسان رضوی از اواخر اردیبهشت ماه از طریق فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد به سرزمین وحی اعزام خواهند شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • آغاز سفر عمره مفرده زائران گلستانی‌ها
  • عزیمت ۳ کاروان از مازندران به عمره مفرده
  • ۳۹ کاروان از گلستان برای مناسک حج تمتع اعزام می شوند
  • ۸۵ زائر گیلانی حج تمتع به عربستان اعزام شدند
  • گلزار شهدا یک فرصت برای کار فرهنگی است
  • دیدار با خانواده‌های معظم شهدا به مناسبت هفته کار و کارگر
  • ۸۵ گیلانی امروز به سرزمین وحی اعزام می شوند
  • همایش سراسری روحانیون، معین و معینه‌های کاروان‌های حج برگزار شد
  • سفر مقام معظم رهبری موجب عبور کردستان از حوزه امنیتی به حوزه فرهنگی شد/ علمای مناطق شرقی با روشنگری بسترساز امنیت پایدار شوند
  • خراسان رضوی بیش از ۹ هزار زائر حج تمتع آماده اعزام دارد