Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-05-04@23:28:54 GMT

جاسازی بیش از یک کیلو مواد مخدر داخل معده مرد مسن!

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۶۸۴۸۷

جاسازی بیش از یک کیلو مواد مخدر داخل معده مرد مسن!

رئیس یگان حفاظت فیزیکی از اماکن عمومی پلیس پیشگیری تهران از کشف یک کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک از معده مرد مسن خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از روابط‌عمومی پلیس پایتخت، روز گذشته مردی 63 ساله با حضور در یکی از بیمارستان‌های تهران با توجه به درد شدیدی که در ناحیه شکمش داشت از پزشکان درخواست کمک کرد که پزشکان پس از بررسی و تصویربرداری از شکم این مرد متوجه تعداد شیء خارجی بسته‌بندی شده داخل معده وی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پزشکان با احتمال وجود موادمخدر داخل شکم این فرد، ماجرا را به پلیس بیمارستان مخابره کرده و تیمی از مأموران برای تحقیقات به سراغ این بیمار رفتند.

مرد 63 ساله نیز در همان ابتدا اعتراف کرد که در یکی از شهرهای شمالی کشور مواد مخدر تریاک را به‌صورت بسته‌بندی، بلعیده و قصد داشته با ورود به تهران و خارج کردن موادمخدر آنها را بفروشد که به‌خاطر درد شدید مجبور شده به بیمارستان مراجعه کند

متهم پس از اعتراف به اتاق عمل انتقال یافت و پس از پنج ساعت عمل جراحی، یک کیلو و 300 گرم تریاک که به‌صورت بسته‌های کوچک بسته‌بندی شده بود از بدن وی خارج شد.

براساس این گزارش، عباس کرمی‌راد رئیس یگان حفاظت فیزیکی از اماکن عمومی پلیس پیشگیری تهران با اعلام این خبر گفت: متهم تحت نظر پلیس و پزشکان قرار دارد.

انتهای پیام/4110/

منبع: آنا

کلیدواژه: اعتیاد مواد مخدر تریاک عمومی پلیس بسته بندی یک کیلو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۶۸۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشریح جزئیات اعزام کاروان‌های حج تمتع استان تهران

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمدرضا حاجی‌علیزاده سرپرست مدیریت حج و زیارت استان تهران درهمایش آموزشی توجیهی زائران حج تمتع استان تهران که در سالن ورزشی۱۲ هزار نفری آزادی درحال برگزاری است، در سخنانی با گرامیداشت سالروز شهادت امام صادق (ع) و خیر مقدم به زائران خانه خدا اظهار داشت: در آستانه برگزاری موسوم حج خدا را شاکریم میزبان شما زائران خدا هستیم که قرار است به سرزمین وحی مشرف شوید.

وی ادامه داد: از استان تهران و شهرستان‌های تابعه در حج پیش رو حدود ۱۵ هزارنفر در قالب ۱۰۶ کاروان راهی سرزمین وحی خواهند شد.

سرپرست مدیریت حج و زیارت استان تهران گفت: ۶۲ کاروان مدینه قبل و ۴۴ کاروان مدینه بعد خواهند بود و نخستین کاروان روز ۲۴ اردیبهشت عزیمت خواهد کرد. همچنین کاروان‌های مدینه بعد از روز چهارم خرداد راهی سرزمین وحی شده و بازگشت زائران از اوایل تیرماه آغاز خواهد شد.

وی در پایان به زائران توصیه کرد از برنامه‌های متنوعی که توسط بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت برای موسم حج امسال پیش بینی شده است حداکثر بهره را ببرند.
بر پایه این گزارش، زائران حج تمتع ۱۴۰۳ اعزامی ازاستان تهران به سرزمین وحی امروز به این مراسم دعوت شده اند تا با اعمال و مناسک این سفر معنوی آشنا شوند. حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی، آقای سید عباس حسینی رئیس سازمان حج و زیارت و چند تن از دست اندرکاران عملیات حج پیش رو در این همایش سخنرانی می‌کنند.

توصیه فرمانده پلیس فرودگاه امام خمینی (ره) به زائران حج ۱۴۰۳

سرهنگ اسماعیل کشمیری فرمانده پلیس فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) ضمن سخنانی در همایش توجیهی- آموزشی زائران حج تمتع استان تهران به زائران بیت الله الحرام توصیه کرد که به قوانین کشورعربستان احترام بگذارند و از بردن برخی دارو‌های گیاهی همچون شیرین بیان به سرزمین وحی خودداری کنند.

وی افزود: مواد اسیدی همچون آبلیمو، ترشیجات و... از دیگر موادی است که بردن آنها به کشورعربستان ممنوع است.

سرهنگ کشمیری در ادامه با اشاره به این که عربستان قوانین سختگیرانه‌ای در خصوص مواد مخدر دارد، گفت: ما در گیت‌های فرودگاه نظارت سختگیرانه‌ای خواهیم داشت و اجازه خروج حتی یک گرم مواد مخدر را نخواهیم داد.

وی اظهار کرد: طبق ماده ۱۷ قانون مبارزه با مواد مخدر، در صورت کشف مواد مخدر از زائر، وی در مرحله اول یک تا ۵ سال و در مرحله دوم ۵ تا ۱۵ سال ممنوع الخروج خواهد بود.

فرمانده پلیس فرودگاه امام خمینی (ره) در ادامه از زائران خواست که با نصب سامانه پلیس من از وضعیت مالیاتی خود اطلاع یابند تا در زمان خروج از کشور مشکل مالیاتی نداشته باشند.

سرهنگ کشمیری در پایان به مدیران کاروان و زائران توصیه کرد که مراسم بدرقه را در مساجد و حسینیه‌ها انجام دهند و محدودیت‌های فرودگاهی را در نظر بگیرند.
برپایه این گزارش، همایش آموزشی-توجیهی زائران حج تمتع ۱۴۰۳ در ورزشگاه آزادی

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آب چاه بخورید اما آب بسته‌بندی شده نه! | حرف‌های جنجالی مدیر آزمایشگاه کنترل کیفیت مواد غذایی ؛ دروغ بزرگ مافیای روغن چیست؟ | برنج ایرانی بخورید چون..
  • گردهمایی بزرگ حجاج در استادیوم آزادی ‌/ بایدها ‌و نبایدهای حجاج
  • تولید کننده جعبه هاردباکس عمده در تهران
  • دستگیری قاچاقچی با ۲ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک و حشیش در تفت
  • تشریح جزئیات اعزام کاروان‌های حج تمتع استان تهران
  • تصاویر جاسازی ماهرانه مواد مخدر در یک کامیون
  • کشف ۷۴ کیلوگرم حشیش در آبادان
  • ناکامی سوداگران مرگ در انتقال ۷۸۰ کیلوهروئین و تریاک در هرمزگان
  • اعلام نرخ اقلام اساسی بازار سمنان در روز پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت
  • حیله غیراخلاقی تولیدکنندگان معروف تنقلات برای فروش بیشتر