Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، کلنگ ساخت بوستان امام علی(ع) در سومین روز دهه مبارک فجر با حضور صادق زاده فرماندار،  مهدلو شهردار، رحمانی رئیس و اعضاء شورای شهر و جمعی از روسای ادارات ونهاد‌های شهرستان زرند به زمین زده شد.

 مهدلوشهردار زرند در آئین کلنگ زنی ساخت این بوستان با بیان این شهرداری به دنبال اجرای برنامه‌های توسعه‌ای در همه مناطق شهر می‌باشد گفت: از جمله برنامه‌هایی که می‌توان در راستای شادابی روحیه شهروندان انجام دهیم ایجاد پارک‌های محله‌ای است که زمینه‌های مساعد و مناسبی را برای تفریح و سرگرمی اهالی و خانواده‌های فراهم می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار زرندایجاد اماکن تفریحی برای گذران اوقات فراغت در محلات را یکی از ضروریت‌های توسعه پایدار محله‌ای دانست و افزود:تمام تلاش خود را بکار خواهیم گرفت تا این پارک را که از خواسته‌های چندین ساله مردم می‌باشد در کوتاه‌ترین زمان ممکن به بهره برداری برسانیم.

شهردار زرند با اعلام اینکه بیشترین سعی شهرداری احداث پارک‌های محله‌ای و ایجاد فضای سبز در محلات شهر می‌باشد، گفت: شهرداری زرند درخصوص توسعه فضای سبز و احداث پارک‌های محله‌ای و نیز آسفالت ریزی معابر در طی دو سال گذشته اقدامات خوبی را به ثمر رسانده است که امیدواریم این برنامه‌ها تداوم داشته باشد.

منتخب شورای شهر زرند محدودیت‌های مالی را یکی از مشکلات اساسی شهرداری‌ها عنوان کرد و با اعلام اینکه این بوستان در زمینی به مساحت ۴۵۰۰ متر مربع احداث خواهد شد افزود:برای اجرای و ساخت این بوستان بالغ بر ۲۵۰ میلیون تومان هزینه در نظر گرفته شده است.

 محمد رضا مهدلو گفت:فضای سبز مناسب، مبلمان پارکی، نیمکت، وسایل بازی پلی اتیلن و ست تندرستی، آلاچیق و... از جمله امکاناتی است که در ساخت این پارک محله‌ای نصب خواهد شد.

صادق زاده فرماندار و رحمانی رئیس شورای شهر از اقدامات مجموعه شهرداری قدردانی و اجرای این برنامه را راه حل مناسبی برای پر کردن اوقات فراغت شهروندان دانستند.

همچنین  کلنگ عملیات لوله گذاری شرق به غرب زرند در سومین روز از دهه مبارک فجر به زمین زده شد.

کلنگ عملیات لوله گذاری بیش از ۹۰۰۰ متر طول از فضا‌های سبز شهر زرند با حضور  صادق زاده فرماندار،  مهدلو شهردار،  رحمانی رئیس و اعضاء شورای شهر و جمعی از روسای ادارات ونهاد‌های شهرستان زرند به زمین زده شد.

 مهدلو شهردار زرند در این مراسم با اعلام اینکه یکی از اهداف شهرداری زرند توسعه شبکه آبیاری در فضا‌های سبز شهری می‌باشد گفت: در راستای توسعه فضای سبز و کاهش مصرف آب در این فضا‌ها شهرداری زرند اقدام به لوله گذاری بیش از ۹۰۰۰ متر طول از فضا‌های سبز شهر زرند خواهد نمود.

محمد رضا مهدلو با اعلام اینکه عملیات توسعه شبکه آبیاری در تمام سطح شهر اجرائی خواهد شد گفت: خیابان بهشتی، مدرس، کمربندی رفسنجان، پزشک، انقلاب، مطهری شمالی و جنوبی، جمهوری اسلامی، باهنر، حجت غربی و شرقی در این طرح لوله گذاری خواهد شد.

منتخب شورای شهر زرند با اعلام اینکه فضای سبز مناسب در شهر، علاوه بر بالابردن سلامت جسمانی موجب آرامش خاطرو بازدهی و کارائی بیشتر در زندگی شهروندان می‌شود افزود:بیش از ۱۰۰۰ متر لوله گذاری در کمربند سبز بلئوار ایت الله خامنه‌ای و ۲۵۰۰ متر آبیاری قطره‌ای در بلوار ۱۵ خرداد و تختی نیز در این طرح اجرائی خواهد شد.

اوبا اعلام اینکه بیش از ۸۰ میلیون لیتر صرفه جوئی سالانه در سفره‌های آب زیر زمینی خواهد شد گفت:کاهش دوره آبیاری به ۱۵ روز و جمع آوری ۳۰ انشعاب پرمصرف از دیگر اهداف اجرای این طرح می‌باشد.

شهردار هزینه اجرای این طرح را بالغ بر ۳ میلیارد تومان عنوان کردو گفت: امیدواریم با این اقدامات و با همراهی و مشارکت شهروندان شاهد توسعه، بهسازی و بهبود فضای سبز شهری و همچنین صرفه جویی در مصرف آب، بهبود و ارتقای سطح کمی و کیفی خدمات در سطح شهر باشیم.

 علی صادق زاده فرماندار زرند نیز ضمن قدردانی از توجه شهرداری به مسائل فنی و عمرانی و فضای سبز گفت: طرح‌های مناسب عمرانی، زیباسازی و خدمات شهری که در طی دو سال گذشته در شهر زرند اجرا شده بسیار ارزشمند است، اما ظرفیت و توانایی‌های این شهر می‌طلبد تا طرح‌های بزرگی در حوزه‌های مختلف از سوی دستگاه‌ها و شهرداری انجام و محقق شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان با اعلام اینکه تلاش‌های کارکنان زحمت کش شهرداری در ارائه خدمات و اجرای طرح‌های عمرانی باید مورد تجلیل قرار گیرد گفت:امیدواری با اجرای این طرح شاهد افزایش سرانه فضای سبز در شهر زرند و خصوصا قسمت غرب این شهر باشیم.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری کرمان دهه فجر پارک های محله ای فضا های سبز شهر اجرای این طرح شهرداری زرند رحمانی رئیس شهردار زرند لوله گذاری برنامه ها شورای شهر شهر زرند فضای سبز خواهد شد فضا ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۶۸۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای حصارکشی در بوستان لاله تهران چیست؟

به گزارش خبرنگار مهر، پارک لاله یکی از خاطره‌انگیزترین پارک‌های تهران با وسعت ۳۵ هکتار است و کمتر کسی را می‌توان پیدا کرد که به پایتخت سفر کرده باشد و نام پارک لاله را نشنیده یا از آن بازدید نکرده باشد.

پارک لاله گونه‌های مختلف گیاهی مثل چنار، اقاقیا، کاج، سرو نقره‌ای، نارون، پالم، اقاقیا، افرا، ماهونیا، بربریس و صنوبر وجود دارد و فضای سبز زیبای آن محلی مناسب برای آرامش و استراحت و رهایی از شلوغی و آلودگی‌های شهر است. در قسمت جنوبی پارک نیز آب‌نماها و جوی‌های مارپیچ به سبک ژاپنی ساخته شده است که با جلوه زیبای خود، این بوستان را به یکی از معروف‌ترین پارک‌های تهران تبدیل کرده‌اند.

طی روزهای اخیر تصاویری از سوی برخی از کاربران شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که نشان می‌دهد قطعه‌ای از پارک لاله به مساحت بیش از سه هزار هزار متر مربع حصارکشی شده و ظاهراً قرار است در این زمین تغییراتی حاصل شود. این تغییرات در جنب غربی ایستگاه آتش‌نشانی و روبه‌روی خیابان پورسینا، حصارهایی نصب شده است.

درباره این ماجرا به سراغ برخی از مسؤولان شهرداری تهران اعم از سازمان بوستان‌ها و شهرداری منطقه ۶ رفتیم.

روابط عمومی شهرداری منطقه ۶ در این زمینه اعلام کرد: هر گونه دخل و تصرف در بوستان‌ها برعهده سازمان بوستان‌ها است و شهرداری مناطق فقط در بحث نگه داشت بوستان‌ها دخیل است.

یکی دیگر از مدیران شهری هم به مهر گفت: سرانجام حصار کشی مشخص نیست و شاید کلاً طرحی که مد نظر بوده لغو شود و اجرایی نشود.

وی افزود: ساخت فرهنگسرا و سرویس بهداشتی از جمله پروژه‌های مطرح شده بوده است که اجرای آن فعلاً تعلیق شده و سرانجام آن مشخص نیست.

تلاش خبرنگار مهر با مدیران سازمان بوستان‌ها هم به نتیجه نرسید.

هنوز موضوع بوستان قیطریه و حواشی مربوط به آن تمام نشده که ماجرای بوستان لاله آغاز شده است و اکنون باید دید سرانجام حصارکشی چه خواهد شد و آیا پروژه در نظر گرفته شده اجرایی یا کامل تعلیق خواهد شد؟

کد خبر 6095499 فائزه نجارزادگان

دیگر خبرها

  • ترویج ازدواج شرعی احیای سیره و سنت پیامبر اسلام (ص) است
  • شهرداری حصار‌کشی در پارک لاله را متوقف می‌کند؟!
  • توسعه فضای سبز در بافت فرسوده شهر قم
  • مسجد و فرهنگسرا را چرا داخل پارک می‌سازند؟/ تهران خشک به بوستان نیاز دارد
  • ماجرای حصارکشی در بوستان لاله تهران چیست؟
  • شاهکار جدید در پارک لاله؛ برنامه جدید شهرداری در بوستان‌ مملو از درخت | تصویر
  • اصفهان برخوردار از تفکر پایداری است/ کلنگ دفتر شورای استان را به زمین خواهیم زد
  • کلنگ زنی زمین فوتبال چمن مصنوعی روستای دیوا شهرستان بابل
  • اجرای ترمیم روکش آسفالت محور اسپاین به سمت برج مراقبت فرودگاه امام
  • اقدامات سازمان بوستان‌ها برای مبارزه با سفیدبالک‌ها در فصل بهار