Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رئیس دانشگاه یاسوج گفت: نامزدهای انتخابات مجلس در استان می توانند با رعایت شرایط و مقررات حاکم بر محیط دانشگاه، در نشست‌های ویژه دانشجویی حضور یافته و پاسخگوی دانشگاهیان باشند.

"احمد عریان" با اشاره به نزدیک شدن به موعد انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی افزود: نظام جمهوری اسلامی در طول چهل و یک سال اخیر با همه مشکلاتی که وجود داشته از جمله جنگ تحمیلی و ترورها و سایر مراحل سخت و حساس اما انتخابات را در هر شرایطی برگزار کرده است که برای نظام و مردم جای بسی افتخار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: نظام جمهوری اسلامی نشان داده که بر خلاف ادعای رژیم‌های مستکبر دنیا که دم از دموکراسی می‌زنند به رای و عقیده مردم در عمل احترام می‌گذارد اما بسیاری از کشورهای منطقه که دنباله‌رو امریکا هستند به مردم‌سالاری و رای مردم اعتقادی ندارند.

رییس دانشگاه یاسوج به انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اشاره و خاطرنشان کرد: انتخابات مجلس همیشه حساسیت‌های خاص خود را دارد و این دوره نیز بنا به هر دلیل دارای حساسیت است اما باید با سعه صدر و تحمل یکدیگر و پرهیز از توهین و تخریب از انتخابات یک فرصت ایجاد کرد.

عریان با بیان این که دانشگاه ها نقش مهمی در ایجاد فضای پرشور و با نشاط انتخاباتی دارند، تصریح کرد: دانشگاه مظهر خرد و دانش است و باید خردمندانه و عالمانه در همه زمینه‌ها از جمله در انتخابات حضور پیدا کند.

وی در همین خصوص با بیان اینکه دانشگاه یاسوج آماده برای ایجاد شور انتخاباتی است و از همه گفتمان‌های درون نظام و انقلاب در دانشگاه استقبال می‌کند، ادامه داد: با حفظ چارچوب‌ها و در راستای دستور العمل‌ها و قوانین و با رعایت حفظ حریم و حرمت‌ها و احترام به همه دیدگاه‌ها به استقبال انتخابات می‌رویم.

رییس دانشگاه یاسوج با بیان این که دانشگاه متعلق به دیدگاه و تفکر خاصی نیست و همه باید بتوانند اظهار نظر و ابراز عقیده کنند، عنوان کرد: زمینه برگزاری و اجرای برنامه‌های انتخاباتی از جمله برگزاری نشست‌های پرسش و پاسخ و سخنرانی‌ها در این دانشگاه فراهم است و امیدواریم که دانشگاه یاسوج به عنوان دانشگاه مادر در استان بتواند رسالت خود را در انتخابات به نحو احسن انجام دهد.

به گزارش ایسنا به نقل روابط عمومی دانشگاه یاسوج، عریان بیان کرد: دانشگاه باید دارای شور و نشاط در همه زمینه‌ها از جمله در ابعاد علمی و فرهنگی و سیاسی باشد و از هرگونه برنامه و اقدام مبتکرانه و خلاقانه در حوزه‌های مختلف که به توسعه استان کمک می‌کند استقبال می‌کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی دانشگاه یاسوج كهگيلويه و بويراحمد انتخابات 98 دانشگاه یاسوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۶۸۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضبط مناظره‌های انتخاباتی در صدا و سیمای اصفهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛  مدیرکل صداوسیمای استان اصفهان با اشاره به اینکه مرحله دوم انتخابات درحوزه انتخابیه سمیرم ولنجان برگزار می‌شود گفت: دراین مرحله تدبیر سازمان صدا وسیما براین است که برای هرحوزه انتخابیه سه مناظره ۶۰ دقیقه‌ای ضبط شود.
یوسف افشار نیا افزود: سوالات مربوط به مناظره‌ها تلفیقی از حوزه انتخابیه، استان ومسائل کلان کشور است و به صورت یکسان ازهمه نامزد‌ها پرسیده می‌شود.
وی اضافه کرد: علاوه بر مناظره‌ها یک برنامه ۲۰ دقیقه‌ای تبلیغاتی نیز برای هرکدام ازنامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات ضبط می‌شود که در زمان قانونی تبلیغات از صداوسیما پخش خواهد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


مدیر کل صداوسیمای استان اصفهان گفت:در دور دوم انتخابات شبکه تلویزیونی محلی وجود ندارد و برنامه‌های تبلیغاتی ومناظره‌ها ازشبکه استانی رادیو وتلویزیون پخش می‌شود.
علی معصوم زاده تهیه کننده برنامه مناظره‌ها هم با اشاره به اینکه ۱۰۰ نفر از نیرو‌های صداوسیما استان درامر تهیه مناظره‌ها فعالیت دارند گفت:در دور اول انتخابات ۶۰ برنامه تبلیغاتی برای نامزد‌ها ضبط شد وبه مدت ۶۲۰۰ دقیقه از شبکه محلی پخش شد.

دیگر خبرها

  • فراهم شدن تجهیزات الکترونیکی برگزاری انتخابات در خرم‌آباد
  • تجهیزات الکترونیکی برگزاری انتخابات در خرم‌آباد فراهم است
  • ضبط مناظره‌های انتخاباتی در صدا و سیمای اصفهان
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • برهم خوردن سخنرانی سفیر آلمان در پاکستان+ فیلم
  • برخی جو سازی‌ها در زمینه اخراج استادان صحت ندارد
  • توضیحات معتمدی درباره جلسه با ورزشکاران شانس المپیکی
  • نگاهی به کتاب «خداشناسی قرآنی کودکان»/ شما خدا را می‌شناسید؟
  • استقرار شعب ویژه برای رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم انتخابات مجلس
  • تبلیغات داوطلبان مرحله دوم انتخابات؛ یک هفته قبل از زمان رای‌گیری