Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-27@13:03:24 GMT

پیشرفت کبدی در زنجان قابل قیاس با گذشته نیست

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۶۸۷۶۲

پیشرفت کبدی در زنجان قابل قیاس با گذشته نیست

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حمزه‌پور بعد از ظهر دوشنبه در مجمع انتخابات هیئت کبدی استان که با حضور رئیس فدراسیون این رشته و اعضای مجمع انتخابات در سالن کنفرانس اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان برگزار شد، با بیان اینکه کبدی جزو رشته‌هایی است که هم در بخش آقایان و هم در بخش بانوان به موفقیت‌های چشم‌گیری دست یافته است، افزود: کسب دو مدال طلای تیم در جارکارتا موید این موفقیت‌ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه یکی از رموز کسب موفقیت در فدراسیون کبدی، برخورداری از روحیه مشورت‌محوری است، تصریح کرد: این روحیه در اعضای هیئت کبدی استان زنجان نیز مشهود بوده و توانسته‌اند در سال‌های اخیر به موفقیت‌های خوبی دست یابند که رساند تعداد ورزشکاران این رشته از ۱۰ ورزشکار به حدود ۲۰۰ ورزشکار، یکی از این موفقیت‌ها بوده است.

این مسئول با یادآوری اینکه هر رشته ورزشی برای اینکه بتواند در مسیر موفقیت و بالندگی قرار گیرد، باید از زیرساخت‌های مهم و استاندارد برخوردار باشد، ادامه داد: یکی از این زیرساخت‌ها، برخورداری از وجود خانه کبدی است که کبدی زنجان توانست صاحب خانه کبدی شود. از طرفی تلاش می‌کنیم کمک‌هایی که در سال‌های گذشته به این هیئت شده، تداوم داشته باشد.

رئیس هیئت کبدی استان زنجان نیز در ادامه این جلسه با یادآوری اینکه مقوله استعدادیابی و توجه به ظرفیت‌های موجود در شهرستان‌ها جزو اولویت‌های این هیئت به‌شمار می‌رود، اظهار کرد: معتقدیم برای اینکه موفقیت‌های کبدی زنجان تداوم داشته باشد، باید مقوله استعدادیابی را بیش از پیش جدی بگیریم؛ چرا که خیلی از رشته‌های موفق ورزی به دلیل نداشتن پشتوانه لازم، دچاز افت شدیدی شده‌اند.

حسن قره‌خانی، استفاده از ظرفیت رسانه‌ها را در شرایط کنونی بسیار مهم دانست و گفت: علاوه بر این انتظار داریم برای چهار سال آینده بتوانیم به مواردی چون قرار گرفتن در بین ۱۰ استان برتر کشور، فعال کردن کبدی در شهرستان‌ها، تامین و توزیع تجهیزات اولیه مورد نیاز برای شهرستان‌ها، راه‌اندازی خانه کبدی در شهرستان‌ها و … دست یابیم.

در مجمع انتخابات هیئت کبدی استان زنجان، حسن قره‌خانی به عنوان تنها کاندیدا و با کسب ۱۳ رأی از ۱۵ رأی مأخوذه توانست برای چهار سال دیگر سکان ریاست این هیئت را که پیش از این نیز در دستان خود وی بود، به دست گیرد.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان استاندارد استفاده از ظرفیت رئیس فدراسیون قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی هیئت کبدی استان زنجان مجمع انتخابات شهرستان ها خانه کبدی موفقیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۶۸۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دمای هوا در مناطقی از زنجان به زیر صفر رسید

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ قدیمی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته فرودگاه زنجان با دمای هوای منفی سه درجه سانتیگراد به عنوان سردترین منطقه استان ثبت شد.

وی افزود: طبق نقشه‌های هواشناسی از امروز تا پایان روز دوشنبه هفته آینده شرایط جوی پایداری برای استان پیش بینی شده و طی این مدت آسمان اغلب مناطق صاف است که در ساعات بعدازظهر با وزش باد همراه می‌شود.

کارشناس هواشناسی استان بااشاره به اینکه صبح امروز شاهد کاهش محسوس و موقت دما در اغلب مناطق استان بودیم، گفت: از فردا دمای هوا در مناطق مختلف استان روند افزایشی به خود می‌گیرد.

قدیمی با بیان اینکه طی شبانه روز گذشته گیلوان در شهرستان طارم با دمای ۲۸ درجه سانتیگراد گرمترین منطقه استان زنجان بود، افزود: دمای فعلی شهر زنجان هشت درجه سانتیگراد بوده که این میزان نسبت به روز گذشته در همین ساعت سه درجه کاهش یافته است.

دیگر خبرها

  • صادرات استان زنجان صعودی شد
  • افغانستان در اقتصاد و سیاست رو به پیشرفت است
  • نانوحباب‌های مغناطیسی در کامپیوتر‌ها قابل استفاده می‌شوند
  • نانوحباب‌های مغناطیسی در کامپیوترها قابل استفاده می‌شوند
  • مربی نقده‌ای سرمربی تیم ملی کبدی شد
  • دمای هوا در مناطقی از زنجان به زیر صفر رسید
  • دمای هوا در برخی مناطق زنجان به زیر صفر رسید
  • طی سال گذشته ۱۵ واحد تولیدی در زنجان احیاء شد
  • افزایش ۵ درصدی میزان مصرف گاز در زنجان
  • ۱۵ واحد تولیدی در زنجان احیاء شد