Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حال حاضر ثبت نام خودروهای دوگانه سوز آغاز شده است و تاکنون نزدیک به 290 هزار نفر در سامانه irngv.ir ثبت نام کرده و در انتظار تبدیل اتومبیل خود به ماشین های دوگانه سوز هستند .

به گزارش خبرگزاری برنا؛ حمید قاسمی، معاون مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران در گفتگوی اخیر خود با  اشاره به برنامه ریزی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی برای دوگانه سوز کردن خودروهای موجود در کشور، اعلام کرد که در یک طرح 16 ماهه، تبدیل 1 میلیون و 464 هزار خودروی مختلف از جمله وانت، ون، تاکسی و همچنین مسافربرهای شخصی به صورت رایگان در دستور کار قرار گرفته است تا به خودروهای دوگانه سوز تبدیل شوند، هرچند امیدوار هستیم که تغییر قیمت ها و همچنین تورم این روزها بر روی این طرح تاثیر زیادی نداشته باشد و بتوانیم طرح خود را طبق برنامه ریزی پیش ببریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال حاضر ثبت نام خودروهای دوگانه سوز آغاز شده است و تاکنون نزدیک به 290 هزار نفر در سامانه irngv.ir ثبت نام کرده و در انتظار تبدیل اتومبیل خود به ماشین های دوگانه سوز هستند و طبیعا فردی که زودتر اقدام به ثبت نام در سامانه کرده باشد، تبدیل خودروی آنان زودتر و سریع تر به خودروی دوگانه سوز انجام خواهد شد.

مالکان خودروهای تعیین شده کافی است تا نام خود را در سایت مذکور به ثبت برسانند و مابقی مراحل به صورت پیامکی انجام شده و می توانند ماشین خود را دوگانه سوز کنند. لازم به ذکر است که ماشین های شخصی در اولویت گازسوز کردن نخواهند بود و در مرحله اول به دنبال گازسوز کردن خودروهای مذکور هستیم، اما به دنبال ارائه وام هستیم تا خودروهای شخصی هم امکان تبدیل به خودروهای دوگانه سوز را به صورت رایگان داشته باشند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خودرو رایگان گاز سوز کردن خودروها خودروهای دوگانه سوز صورت رایگان دوگانه سوز گازسوز کردن سوز کردن نام خود ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۶۸۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مافیای خودرو مانع ورود خودروهای برقی به کشور است

سخنگوی شورای شهر تهران گفت: مافیای قدرتمند خودرو مانع از ورود خودروهای باکیفیت و ارزان به کشور می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علیرضا نادعلی؛ سخنگوی شورای شهر تهران اظهار کرد: با ناکام ماندن دلالان و مافیای صنعت خودرو در پیگیری منافع نامشروع خود در معاملات خودروهای برقی، و ناامیدی آنها از قراردادهای شهرداری تهران برای خرید این نوع خودروها، این گروه ذینفع با توسل به قدرت پول و تطمیع برخی افراد و رسانه‌ها، در تلاشند تا مانع از اجرای طرح برقی‌سازی ناوگان حمل‌ونقل عمومی توسط دولت سیزدهم و مدیریت شهری شوند.

وی افزود: برخی از وزرا، نمایندگان مجلس و شهردار تهران اخیراً به صراحت اعلام کرده‌اند که مافیای قدرتمند خودرو مانع از ورود خودروهای باکیفیت و ارزان به کشور می‌شود.

منبع: تسنیم

کد خبر 748541

دیگر خبرها

  • خبر خوب برای خریداران مسکن / آغاز عقد قراردادهای رایگان در «خودنویس»
  • قیمت خودرو امروز ۱۱ اردیبهشت +جدول
  • آغاز درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در خراسان شمالی
  • تعیین تکلیف تعهدات ساینا Sدو‌گانه سوز+ قیمت
  • عکس | مبلغ گواهی اسقاط خودروهای مونتاژی افزایش یافت
  • «مافیای خودرو» مانع ورود خودروهای برقی به کشور
  • تلاش مافیای خودرو برای ممانعت از ورود خودروهای برقی
  • مافیای خودرو مانع ورود خودروهای برقی به کشور است
  • سنگ اندازی مافیای خودرو برای ورود خودروهای برقی به کشور
  • استفاده از خودروهای برقی، دوگانه سوز و هیبریدی راهکار برون رفت از بحران ناترازی بنزین