Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار منطقه ۱۷ گفت: فاز نخست باغ راه سلامت جنوب غرب تهران در بهار سال آتی و در کمترین زمان به بهره برداری می رسد و می تواند گام موثری در تحقق شهربدون خودرو و بسط و گسترش استفاده از دوچرخه و سایر مدهای حمل و نقل پاک داشته باشد.

به گزارش ایسنا محمودکلهری در جریان آیین کلنگ‌زنی باغ راه سلامت جنوب غرب تهران گفت: همزمان با دهه مبارک فجر کلنگ احداث « باغ راه سلامت در جنوب غرب تهران» با هدف ارتقای سلامت شهروندان در مسیر بزرگراه شهید نواب صفوی و در این منطقه بر زمین زده شد و در تلاش هستیم تا این باغ راه در کمترین زمان به بهره برداری برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اجرای طرح‌های کوچک مقیاس محلی اظهارکرد: این طرح با همکاری و مشارکت  معاونت حمل و نقل و ترافیک و معاونت فنی و عمرانی این منطقه در دو فاز عملیاتی اجرا می‌شود و در سه ماهه نخست سال آتی در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد. این مسیر می‌تواند برای نخستین بار مد حمل و نقلی دوچرخه را بین دو ایستگاه از دو خط مختلف مترو را در اختیار شهروندان قرار دهد.

شهردار منطقه ۱۷ افزود: این باغ راه با تمرکز بر سلامت شهروندان در جنوب غرب تهران است که برای بهره‌مندی از مدهای حمل و نقل پاک، میان دو ایستگاه مترو احداث می‌شود تا ایستگاه مترو بریانک در خط ۷ مترو را به ایستگاه مترو زمزم در خط ۳ مترو و با استفاده از حاشیه بزرگراه نواب صفوی متصل می‌کند.

وی افزود: فاز اول احداث این باغ راه به طول تقریبی ۲۵۰۰مترطول در دو محور رفت و برگشت در حاشیه بزرگراه شهید نواب صفوی آغاز شده است و با گذر از خیابان شهید امامی محرم به میدان شهدای مدافع حرم خواهد رسید. برای اجرای فاز دوم نیز دو محور طراحی شده است که به‌زودی با بررسی نظرات کارشناسی و آرای مردم و معتمدان محلی در قالب سند توسعه محلی و پروژه‌ای کوچک مقیاس به تصمیم نهایی منجر خواهد شد. این مسیر در چندین بخش اجرا می‌شود و از بخشی از بستر اقدامات پیشین در این محور بهره خواهد برد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۱۷ کلنگ احداث این باغ راه در سومین روز از دهه مبارک فجر و توسط دکتر پیروز حناچی شهردار تهران به صورت ویدئو کنفرانس توسط حجت الاسلام والمسلمین مقدم پدر دو شهید و امام‌جماعت مسجد امام رضا(ع) بر زمین زده شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شهرداری منطقه19 ایستگاه مترو باغ راه نواب صفوی حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۶۸۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت تردد در بزرگراه شهید خرازی/ شهروندان از مسیرهای جایگزین استفاده کنند

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از ایجاد محدودیت تردد در بزرگراه شهید خرازی خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ فیروز کشیر درباره محدودیت ایجاد شده در این بزرگراه گفت: از بامداد امروز، شاهد بارش های شدیدی و در پی آن ایجاد گل و لای و ریزش رسوبات در بزرگراه شهید خرازی محدوده بعد از خیابان اردستانی هستیم.

وی افزود:از شهروندان درخواست می کنیم از مسیرهای جایگزین استفاده کرده و وارد این اتوبان نشوند.

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: عوامل پلیس راهور در محل حضور دارند تا محدودیت ایجاد شده را مدیریت کنند. همچنین عوامل شهرداری برای رفع این موانع پای کار هستند.

به گفته کشیر، زمان پایان این محدودیت تردد، اطلاع‌رسانی خواهد شد.

دیگر خبرها

  • دسترسی بزرگراه همت غرب تا خرداد سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد
  • برنامه امسال شهرداری تهران برای مترو چیست؟
  • مترو قم به ایستگاه پایانی بهره‌برداری نزدیک می‌شود
  • بهره‌برداری از ۳ مجموعه ورزشی در عرصه بزرگراه امام علی (ع)
  • احداث ۲۰ پروژه جدید در جنوب تهران/ ساخت پارکینگ زیرسطحی در محله جوادیه
  • تلاش می‌کنیم ایستگاه دارک تا قدس در خط دو مترو تا پایان امسال به بهره‌برداری برسد
  • تلاش می‌کنیم بخشی از خط دو مترو تا پایان امسال به بهره‌برداری برسد
  • ممنوعیت تردد در بزرگراه شهید خرازی/ شهروندان از مسیرهای جایگزین استفاده کنند
  •  اتوبان شهید خرازی مسدود شد | شهروندان از مسیرهای جایگزین استفاده کنند
  • محدودیت تردد در بزرگراه شهید خرازی/ شهروندان از مسیرهای جایگزین استفاده کنند