Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-27@05:57:22 GMT

دستگیری سارقان حرفه‌ای در رزن

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۶۹۱۴۷

دستگیری سارقان حرفه‌ای در رزن

 سرهنگ علی زنگنه روز دوشنبه در تشریح این خبر بیان کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت در سطح شهرستان رزن پیگیری موضوع در دستور کار ویژه ماموران انتظامی قرارگرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان با انجام کارهای اطلاعاتی گسترده و استفاده از شگردهای خاص پلیسی، ۲ سارق مغازه را شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی رزن ادامه داد: همچنین در عملیات دیگری یک سارق اماکن خصوصی توسط ماموران پلیس آگاهی شهرستان در مخفیگاه خود دستگیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کشف ۱۰ تن چوب قاچاق در تویسرکان

فرمانده انتظامی تویسرکان گفت: ماموران پاسگاه انتظامی سید شهاب شهرستان تویسرکان حین گشت زنی در حوزه استحفاظی به یک دستگاه کامیون مشکوک و آن را متوقف کردند.

سرهنگ محمد معصومی افزود: در بازرسی از این کامیون، ۱۰ تن چوب جنگلی قاچاق و بدون مجوز کشف و یک متهم در این راستا با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

وی بیان کرد: برابر نظر کارشناسان چوب های مکشوفه از نوع «کالیتوس» بوده و ارزش آن بیش از ۱۷ میلیون تومان برآورد شده است.

کشف چوب قاچاق در فامنین

فرمانده انتظامی گفت: ماموران انتظامی شهرستان فامنین حین کنترل محورهای ارتباطی به یک دستگاه کامیون مشکوک و آن را متوقف کردند.

سرهنگ علی حسن حیدری افزود: در بازرسی از این کامیون، ۱۰  تن چوب قاچاق و بدون مجوز کشف و یک متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ حیدری با اشاره به اینکه بر اساس نظر کارشناسان، ارزش محموله کشف شده بیش از ۵۰ میلیون تومان برآورد شده، گفت: پلیس با اقتدار کامل در حوزه مبارزه با قاچاق کالا با قانون شکنان برخورد می کند.

دستگیری پنج سارق در اسدآباد

فرمانده انتظامی اسدآباد گفت: در پی تشدید اقدامات پیشگیرانه، اجرایی کردن راهکارهای قرارگاه مبارزه با سرقت و همچنین کنترل مجرمان ، طرح مبارزه با سرقت در این شهرستان اجرا شد.

سرهنگ افشین یاری افزود: در نتیجه اجرای این طرح با انجام اقدامات اطلاعاتی و شگردهای خاص پلیسی، پنج سارق دستگیر و پنج فقره انواع سرقت شامل قطعات خودرو ، وسایل اماکن دولتی و خصوص کشف شد.

وی ادامه داد: علاوه بر این رده های مختلف انتظامی این شهرستان مقداری انواع موادمخدر کشف، ۱۱ دستگاه وسائط نقلیه مزاحم و متخلف توقیف ، ۱۵ خرده فروش موادمخدر و معتاد و همچنین ۲نفر را به دلیل ارتکاب سایر جرایم دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد با اشاره به این که متهمان به مرجع قضائی معرفی شدند، از شهروندان خواست: برای پیشگیری از بروز سرقت ، به توصیه ها و هشدارهای پلیسی توجه کنند.

دستگیری سارق حرفه ای منزل در نهاوند

فرمانده انتظامی نهاوند گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در شهرستان نهاوند در طول چند ماهه اخیر، بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی و پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ شا احمد ساکی افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان با اقدامات فنی و پلیسی، یک سارق را در این خصوص شناسایی و با همکاری ماموران کلانتری ۱۱ وی را دستگیر و به یگان انتظامی منتقل کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند گفت: متهم در بازجویی های فنی و تخصصی، به ۹ فقره سرقت منزل و اماکن خصوصی اعتراف و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

دستگیری سارق سیم برق در ملایر

فرمانده انتظامی ملایرافزود: به دنبال وقوع چند فقره سرقت سیم برق و کابل های هوایی در شهرستان ملایر شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

سرهنگ محمدباقر سلگی بیان کرد: با انجام یک هفته کار اطلاعاتی شبانه روزی، سرانجام ماموران متهم را شناسایی و نامبرده در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر و در تحقیقات فنی و بازجویی ها، به چهار فقره سرقت سیم برق اعتراف کرد.

سرهنگ سلگی افزود: در بازرسی های صورت گرفته، ۱۰۰ متر کابل هوایی از نامبرده کشف و یک نفر خریدار اموال مسروقه نیز  در این خصوص شناسایی و دستگیر شد.

دستگیری ۹ توزیع کننده مواد مخدر صنعتی در ملایر

سرهنگ محمد باقر سلگی در ادامه گفت: به دنبال اظهار نارضایتی شهروندان از توزیع کنندگان مواد مخدر صنعتی و توزیع آن در محلات حاشیه شهر و جرم خیز، طرح پاکسازی این مناطق در دستور قرار گرفت.

وی افزود: در اجرای این طرح، ماموران یگان امداد و کلانتری ۱۱ چهارتوزیع کننده موادمخدر را به همراه چند گرم حشیش،هروئین، شیشه و  ۶ عدد پایپ دستگیر کردند.

سرهنگ سلگی بیان کرد: در این ماموریت، ماموران کلانتری ۱۲و پاسگاه زمان آباد نیز مقداری هروئین، ماده مخدر شیشه و تریاک را کشف و چهار نفر را دستگیری کردند.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 جرم سرقت شناسایی و دستگیر فرمانده انتظامی شهرستان مبارزه با قاچاق کالا قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۶۹۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان محتویات خودرو و کشف ۲۰ پرونده سرقت

سرهنگ محمد قاسم طرهانی گفت: در پی مراجعه و شکایت چند تن از شهروندان در هفته‌های اخیر، در خصوص سرقت از محتویات خودرو شهروندان در محدوده شهرستان ری، پیگیری موضوع سریعاً به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات انجام شده مشخص شد، متهمان با پرسه زنی در مناطق جرم خیز و شناسایی خودرو‌هایی که قفل صندوق عقب آنها از ایمنی کمتری برخوردار بودند، در فرصت مناسبی قفل صندوق عقب خودرو را تخریب و وارد خودرو شده و محتویات آن را به سرقت می‌بردند.

این مقام انتظامی در ادامه ابراز داشت: کارآگاهان پلیس با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و روش‌های علمی، در نهایت در دوم اردیبهشت ماه امسال هویت متهمان شناسایی شد.

رئیس پلیس شهرستان ری گفت: بلافاصله با هماهنگی‌های قضائی تیمی از ماموران در روز گذشته متهمان را در حال سرقت مشاهده و طی یک عملیات غافلگیرانه متهمان را دستگیر کردند.

وی تصریح کرد: پس از انتقال متهمان به اداره پلیس و انجام تحقیقات تخصصی و مواجهه با ادله و مستندات پلیس به ۲۰ فقره سرقت محتویات داخل خودرو در محدوده شهرستان ری و جنوب تهران اعتراف کردند.

سرهنگ طرهانی در پایان با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند، به شهروندان توصیه کرد: خودرو خود را به تجهیزات ایمنی و بازدارنده مجهز و فرصت ارتکاب جرم را از مجرمان سلب و با پلیس در راستای ارتقاء امنیت در جامعه همکاری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • دستگیری سارقان حرفه ای در اهواز
  • سارق مغازه های تهرانسر دستگیر شد
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • انهدام باند چهار نفره سارقان در اهواز
  • متلاشی شدن باند ۵ نفره سارقان موتورسیکلت و داخل خودرو در اندیمشک
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی در بهار
  • دستگیری سارقان محتویات خودرو و کشف ۲۰ پرونده سرقت
  • دستگیری سارق حرفه‌ای سیم و کابل برق با ۳۰ فقره سرقت