Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-01@10:31:05 GMT

تماشای دیدار شاهین و نساجی رایگان اعلام شد

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۶۹۵۶۹

تماشای دیدار شاهین و نساجی رایگان اعلام شد

تماشای دیدار تیم‌های فوتبال شاهین شهرداری بوشهر و نساجی مازندران رایگان اعلام شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی باشگاه شاهین شهرداری، خداکرم ایزدپناه که هم اکنون جهت پیگیری امورات باشگاه در تهران بسر می برد در گفتگویی عنوان کرد: با پیگیری مدیریت باشگاه و شورای اسلامی شهر بوشهر و موافقت هیات فوتبال استان و سازمان لیگ آزادگان تماشای دیدار تیم های شاهین شهرداری بوشهر و نساجی مازندران رایگان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایزدپناه افزود: علیرغم رایگان اعلام شدن تماشای دیدار تی های شاهین شهرداری بوشهر و نساجی مازندران به اطلاع علاقمندان و هواداران عزیز می‌رساند به جهت مشخص شدن جایگاه هر نفر روی سکوهای ورزشگاه، سامانه از روز چهارشنبه ۱۶ بهمن فعال خواهد بود و هر نفر برای ورود به ورزشگاه باید حتما  بلیت ورودی خود را (بصورت رایگان) از سامانه pin90.ir تهیه کند.

سرپرست تیم شاهین شهرداری بوشهر افزود: بازی مذکور روز‌ جمعه ۱۸ بهمن راس ساعت ۱۶  در ورزشگاه شهید مهدوی بوشهر برگزار خواهد شد.

ایزدپناه تاکید کرد: با توجه به آخرین اخطار سازمان لیگ مبنی بر بدون تماشاگر بودن بازی های خانگی تیم شاهین شهرداری بوشهر، از هواداران خواهشمندیم یکپارچه و پرشور تیمشان را تشویق و حمایت کرده و از پرداختن به حواشی جدا بپرهیزند تا با کمک یکدیگر در فضایی کاملا جوانمردانه و ورزشی یک پیروزی دیگر در کارنامه تیم محبوبشان ثبت شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شاهین بوشهر شاهین شهرداری بوشهر و نساجی مازندران رایگان اعلام شد تماشای دیدار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۶۹۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| کری شاعرانه سپاهان برای پرسپولیس!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ یکی از حساس‌ترین و سرنوشت‌سازترین مسابقات فصل فوتبال ایران از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه چهارشنبه در ورزشگاه آزادی میان دو غول لیگ برتر برگزار می‌شود؛ دیداری که همواره و حتی جدا از حساسیت‌ جدولی نفس‌گیر و مهیج بوده و حالا که پرسپولیس باتوجه به دیدار سخت استقلال در تبریز با امیدواری برای گرفتن صدر جدول وارد میدان می‌شود و سپاهان هم نیم‌نگاهی به قهرمانی دارد، تصور کنید چه دیدار جذابی انتظار هواداران فوتبال را می‌کشد.

به نقل از ورزش سه برای رسیدن به این مسابقه سپاهان که در بازی‌های اخیر سه پیروزی پیاپی به دست آورده آخرین تمرین خود را در ورزشگاه نقش جهان برگزار کرد تا باتوجه به شرایط مطلوب چمن این استادیوم آماده دیدار حیثیتی و تعیین کننده شود.

جالب اینکه عکاس سپاهان نیز باتوجه به اهمیت دیدار سپاهان برابر پرسپولیس نگاه متفاوتی به آخرین تمرین مورایس و شاگردانش داشته که ظهر روز سه‌شنبه و پیش از پرواز تیم به تهران انجام شد. او با استفاده از تکنیک ضد نور در هنر عکاسی طوری قاب‌های خود را بسته که در تصاویر ثبت شده سایه‌ای از آنها به تصویر درآمده است.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901690

دیگر خبرها

  • ساعت بازی ذوب آهن- نساجی تغییر کرد
  • عکس| کری شاعرانه سپاهان برای پرسپولیس!
  • اسدی به پرسپولیس رسید
  • تلاش‌مان کسب حداکثر امتیازات است
  • لیونل مسی و فرزندش متئو و تماشای دیدار میامی هیت - بوستون سلتیکس / فیلم
  • شاگردان الهامی آماده دیدار با ذوب آهن (عکس)
  • کرمان نه، فینال حذفی در نزدیکی این شهر است!
  • تفریح حق مسلم شهروندان است/ برگزاری تورهای رایگان گردشگری ویژه محلات کم‌برخوردار اصفهان
  • پیروزی بلندقامتان ذوب آهن در گام دوم
  • نساجی گلزنی به ذوب آهن را تمرین کرد (عکس)