Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، عنوان Draugen یکی از عناوینی بود که در سال گذشته وارد بازار عناوین پلتفرم کامپیوتر شد، اما به دلیل داشتن داستانی بسیار جذاب توانست به محبوبیت بسیار خوبی بین گیمر‌ها دست پیدا کند و به یکی از عناوین بسیار محبوب زمان خود تبدیل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازی ابتدا قرار بود در سال ۲۰۱۴ وارد بازار شود، اما به دلیل مشکلات مالی شرکت سازنده، عرضه آن تا سال گذشته به تاخیر اقتاد؛ اما به تازگی شرکت سازنده این بازی اعلام کرده است که قصد دارد این بازی در آینده‌ای نزدیک برای کنسول‌های PS4 و Xbox One وارد بازار کند.

طبق اعلام شرکت red thread games این بازی قرار است در ماه آینده وارد بازار کنسول‌ها شود؛ داستان این بازی گیمر را به سال ۱۹۲۰ و کشور نروژ می‌برد که در آن شخصیتی به نام ادوارد چارلز هاردن که یک مسافر آمریکایی است به دنبال خواهر گمشده خود می‌گردد. گیمر در این بازی یک همراه به نام Lissie نیز خواهد داشت که در طول بازی امکان مکالمه پویا با او را دارد که این مکالمات مسیر اصلی داستان بازی را تغییر می‌دهد.

به طور کلی این بازی در سبک ترسناک و ماجراجویی قرار می‌گیرد، اما در آن از هیچ کدام از شیوه‌های مبارزاتی استفاده نشده است و صرفا گیمر باید با توجه به اطلاعاتی که در طول بازی بدست می‌آورد، از هر مرحله عبور کند. شرکت سازنده سعی کرده است تا جای ممکن این بازی را با گرافیک بالا و حداکثری کنسول‌های فعلی طراحی کند و این گرافیک در کنار داستانی جذاب باعث به وجود آمدن یکی از برترین عناوین سبک ماجراجویی شده است.

بیشتر بخوانید: استفاده از هوش مصنوعی در ساخت کنترلر PS5

این بازی در حال حاضر برای گیمر‌های پلتفرم کامپیوتر در بازار موجود بوده و قرار است در ۲۱ فوریه سال جاری برای کنسول‌های PS4 و Xbox One نیز وارد بازار شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بازی رایانه ای بازی Draugen برای کنسول ها شرکت سازنده وارد بازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۶۹۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گوشی Vivo Y36s در کنسول گوگل پلی مشاهده شد

گوشی Vivo Y36s با تراشه Dimensity 6020 SoC و شش گیگابایت حافظه رم در لیست کنسول گوگل پلی مشاهده شد.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، گوشی Vivo Y36s به تازگی در لیست کنسول گوگل پلی مشاهده شده است و بعضی از ویژگی‌های آن در دسترس قرار گرفته است، به نظر می‌رسد که این گوشی نسخه ری‌برندشده گوشی Vivo G2 است که پیش از این وارد بازار چین شده است.

انتظار می‌رود که گوشی Vivo Y36s با نمایشگر ۶.۵۶ اینچی LCD با رزولوشن +HD و نرخ نوسازی ۹۰ هرتز عرضه شود، یک دوربین سلفی پنج مگاپیکسلی نیز روی نمایشگر گوشی تعبیه می‏‌شود، یک دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی به همراه یک فلاش LED در پنل پشتی گوشی قرار خواهد گرفت.

گوشی Vivo Y36s به تراشه مدیاتک Dimensity 6020 مجهز خواهد شد و با حافظه رم LPDDR4x و حافظه ذخیره‌‎سازی داخلی UFS 2.2 همراه می‌‏شود؛ انرژی مورد نیاز این گوشی با استفاده از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌‏شود و از فناوری شارژ ۱۵ واتی از طریق پورت USB-C پشتیبانی می‌کند، از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به شبکه اتصال 5G، Wi-Fi، بلوتوث 5.1، GPS، یک جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری و حسگر اثرانگشت در لبه کناری اشاره کرد.

کد خبر 749277

دیگر خبرها

  • گوشی Vivo Y36s در کنسول گوگل پلی مشاهده شد
  • نشر پویانما با «نخستینه های چاپ ایران؛ کتاب‌های چاپ سربی دوره اول» در نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳
  • بازار میوه‌های نوبرانه تا پایان اردیبهشت به ثبات می‌رسد
  • محصولات سبز نفت سپاهان امسال وارد بازار می‌شوند
  • هم زمان با حضور شرکت جک در نمایشگاه خودرو پکن: 2 خودرو جدید کرمان موتور که امسال وارد بازار ایران می شوند مشخص شدند (+عکس ،اسامی و مشخصات)
  • تولید و عرضه به بازار کفی طبی نانویی
  • پیش‌بینی بورس فردا ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • دلار و سکه تا کجا کاهش پیدا می کنند؟
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری در قزوین
  • پهپاد ارزان قیمت راهی بازار مصرف می شود