Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-08@03:28:59 GMT

طلای تلخ کیانوش رستمی در دوضرب

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۶۹۹۲۸

طلای تلخ کیانوش رستمی در دوضرب

رقابت های دسته 96 کیلوگرم وزنه برداری جام فجر بدون حضور ایرانی ها روی سکوی مجموع به پایان رسید.

به گزارش "ورزش سه"، عصر امروز رقابت‌های دسته 96 کیلوگرم وزنه برداری جام فجر به میزبانی رشت در شرایطی پیگیری شد که کیانوش رستمی و رضا دهدار، 2 نماینده ایران در این وزن بودند.


بعد از اینکه در حرکت یکضرب رضا دهدار 156 کیلوگرم را در اولین حرکت و 161 کیلوگرم را در سومین حرکت خود با موفقیت بالای سر برد، کیانوش رستمی به شکلی عجیب 3 بار وزنه های خود را روی زمین انداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این وزنه بردار مطرح ایرانی که طلای المپیک ریو را در کارنامه دارد، در مهار وزنه های 175، 175 و 177 کیلوگرم ناموفق بود تا از جدول مجموع کنار برود و امتیازات المپیکی را از دست بدهد.

 

در حرکت دوضرب نوبت به رضا دهدار رسید که عملکرد ناامید کننده ای داشته باشد. این وزنه بردار به ترتیب وزنه های 195، 196 و 201 کیلوگرمی را نتوانست مهار کند تا با همان 161 کیلوگرم در یکضرب به کارش پایان دهد و مثل رستمی در جدول مجموع جایی نداشته باشد.

 

کیانوش هم که به خاطر اوت کردن در یکضرب حسابی عصبانی بود، بعد از همه وزنه برداران روی تخته رفت و در اولین حرکت 215 کیلوگرم را بالای سر برد.

 

انتخاب دوم رستمی 225 کیلوگرم بود که او حتی نتوانست این وزنه را روی سینه بکشد. کیانوش از سومین حرکت دوضرب هم انصراف داد تا با حرکت موفق در دوضرب طلای این حرکت را کسب کند؛ اگرچه روی سکوی مجموع که اهمیت بالایی داشت، قرار نگرفت.

 


درمجموع حرکات یک‌ضرب و دوضرب، رسول بیکف از قرقیزستان با ثبت رکورد ۳۷۱ کیلوگرم، هاکوب از ارمنستان با ثبت رکورد ۳۴۵ کیلوگرم و رعد از اردن با ثبت رکورد ۲۲۵ کیلوگرم به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

وزنه برداری کیانوش رستمی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: وزنه برداری کیانوش رستمی کیانوش رستمی ثبت رکورد وزنه برداری رضا دهدار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۶۹۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب ۳ مدال طلا توسط بانوی وزنه‌بردار کردستانی

مهنا عبداللهی، با کسب سه مدال زرین طلا قهرمان دسته ۵۹ کیلوگرم جوانان کشور شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی نوجوانان و جوانان دختران کشور (انتخابی تیم ملی) با درخشش بانوان کردستانی در روز نخست برگزار شد.

در این پیکارها و در دسته ۵۹ کیلوگرم بخش جوانان، «مهنا عبداللهی» وزنه‌بردار تیم کردستان در جدال با پولاد سرد به مصاف حریفان خود رفت و با ارائه یک نمایش بی‌نظیر موفق به کسب ۳ نشان زرین طلا شد و مقتدرانه بر سکوی قهرمانی ایستاد.

عبداللهی در حرکت یک‌ضرب موفق به مهار وزنه ۶۵ کیلوگرمی شد، در حرکت دوضرب با غلبه بر وزنه ۹۲ کیلوگرمی به برتری خود تداوم بخشید تا در مجموع با ثبت رکورد ۱۵۷ کیلوگرم و با اختلاف ۲۵ کیلوگرم نسبت به نفر دوم، مقتدرانه عنوان نخست و مقام قهرمانی این مسابقات را از آن خود کند و سه مدال زرین طلا را برای تیم کردستان در این رقابت‌ها به ارمغان بیاورد.

کد خبر 751174

دیگر خبرها

  • کشته شدن الکساندر پلیشنکو رقیب اوکراینی کیانوش رستمی در جنگ
  • رقیب کیانوش رستمی کشته شد!
  • رقیب المپیکی کیانوش در جنگ اوکراین کشته شد
  • رکورد ایران در دسته ۷۶ کیلوگرم به بانوی مشگین شهری رسید
  • کسب ۳ مدال طلا توسط بانوی وزنه‌بردار کردستانی
  • یک طلا و یک نقره وزنه برداری نوجوانان کشور، سهم دختران استان همدان
  • یک طلا و یک نقره وزنه برداری نوجوانان کشور برای دختران همدان
  • دختر مازندرانی ستاره روز نخست مسابقات وزنه‌برداری کشور
  • فروش ۱۹۰ کیلو طلا در حراج امروز
  • فروش ۱۹۰ کیلو طلا در حراج امروز +قیمت