Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، غلام محمد زارعی روز دوشنبه در نشست مشترک اقتصاد مقاومتی و شورای برنامه ریزی و توسعه کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج با حضور محمدباقر نوبخت معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور اظهار داشت: تعداد افراد ساکن در مناطق حاشیه ای شهر یاسوج مرکز این استان حدود ۱۰۰ هزار نفر است.

وی افزود: نبود تعادل در ارائه انواع خدمات به ساکنان مناطق حاشیه ای شهر یاسوج محسوس، مشهود و ملموس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم شهرستان های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: امید است که مسؤولان دولت دوازدهم با نگاه ویژه به مناطق حاشیه ای شهر یاسوج اعتبارات لازم برای تأمین زیرساخت ها و کاهش مشکلات ساکنان آنها را اختصاص دهد.

زارعی عنوان کرد: چنانچه در حوزه راه ‌های کهگیلویه و بویراحمد سرمایه گذاری بیشتری شود نتایج مثبتی برای دیگر استان ها و مناطق کشور دارد.

وی ابراز داشت: برخی از جاده های ارتباطی کهگیلویه و بویراحمد به دلیل نداشتن وضعیت مناسب به قتلگاه مردم تبدیل شده و ساماندهی آنها نیز به نفع مردم و کشور خواهد بود.

نماینده مردم شهرستان های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ظرفیت آبی چشمگیر کهگیلویه و بویراحمد و لزوم مدیریت منابع آبی آن، گفت: شهر یاسوج دارای تنش آبی بالا بوده و باید اجرای طرح ‌های مدیریت آبی نیز در آن مورد توجه ویژه قرار گیرد.

زارعی اظهار داشت: افزون بر ۱۰۰ میلیارد ریال در دولت تدبیر و امید برای تطویل باند و تأمین امکانات و زیرساخت های مورد نیاز فرودگاه شهر یاسوج هزینه شده است.

وی افزود: هر هفته تنها ۲ پرواز از این فرودگاه به تهران انجام می شود و افزایش تعداد پروازهای آن نیز یک مطالبه عمومی در شهر یاسوج است.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی سازمان برنامه و بودجه کشور کهگیلویه وبویراحمد اقتصاد مقاومتی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی سازمان برنامه و بودجه کشور کهگیلویه وبویراحمد اقتصاد مقاومتی محمدباقر نوبخت مجلس شورای اسلامی سازمان برنامه و بودجه کشور کهگیلویه وبویراحمد اقتصاد مقاومتی مناطق حاشیه ای شهر یاسوج کهگیلویه و بویراحمد مجلس شورای اسلامی بویراحمد و دنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۷۰۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۵۲۵۰ واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی

سرهنگ ملکلو در تور رسانه‌ای بازدید از پروژه‌های عمرانی بسیج سازندگی آذربایجان‌شرقی از عدم همکاری و همیاری بانک‌های عامل ابراز گلایه‌ کرد و  گفت: فعالیت بسیج سازندگی سپاه عاشورا در کل کشور بی‌نظیر است و علیرغم کم‌کاری بانک‌های عامل و آورده 

وی تصریح کرد: گروه جهادی شهید مهدی باکری به طور شبانه‌روزی  برای تحویل ۷۲ واحد مسکونی با پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصد تا پایان خردادماه فعالیت می‌کند.

وی گفت: تا پایان امسال ۶۰۰ واحد مسکونی را تحویل متقاضیان می دهیم.

وی به عملی شدن تعهدات مردم و دولت در تامین منابع مالی تاکید کرد و افزود: با همکاری و همیاری مردم و دولت و تامین منابع مالی اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن با سرعت بیشتری اتفاق خواهد افتاد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • تجلیل از معلمان نمونه کشوری و استانی در یاسوج+تصاویر
  • گام‌های نهایی برای سر آمدن انتظار چندساله؛ فقط یک ماه تا افتتاح پل چهارم بشار
  • لزوم تخصیص زمین برای ساخت ۵۰ هزار واحد مسکونی
  • آبرسانی به ۹۰ روستای کهگیلویه و بویراحمد
  • ساخت ۵۲۵۰ واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی
  • کهگیلویه و بویراحمد در جایگاه دوم جوجه‌ریزی کشور
  • یاسوج میزبان هشتمین جشنواره ملی فرهنگ عشایر ایران زمین
  • هشتیمن جشنواره ملی فرهنگ عشایر ایران‌ زمین در یاسوج برپا می شود
  • کسب مجوز برگزاری امتحانات در مناطق عشایری کهگیلویه و بویراحمد
  • سفر گروه فوق تخصصی جراحی ابن سینا به یاسوج