Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-27@17:43:37 GMT

مشاور فرهنگی باشگاه استقلال درگذشت

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۷۰۱۳۷

مشاور فرهنگی باشگاه استقلال به دلیل عارضه مغزی درگذشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛اسماعیل خلیل‌زاده سرپرست باشگاه استقلال ضمن ابراز همدردی با خانواده محترم حاجی‌خانی، درگذشت مهرداد حاجی‌خانی مشاور فرهنگی باشگاه استقلال را به خانواده ایشان تسلیت گفت و از خداوند متعال برای بازماندگان صبر جمیل و برای آن مرحوم علو درجات مسئلت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حاجی خانی روز گذشته به دلیل عارضه مغزی در بیمارستان بستری شده بود.

راه دانا در گذشت ایشان را به باشگاه استقلال و خانواده ایشان تسلیت می‌گوید.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: حاجی خانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۷۰۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورایس: استقلال ملاثانی باعث افتخار جام حذفی بود

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان، حریف امروز (جمعه) تیمش را افتخار جام حذفی دانست. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، ژوزه مورایس پس از برتری 2 بر یک تیم فوتبال سپاهان اصفهان مقابل استقلال آبی‌پوش ملاثانی و صعود طلایی‌پوشان به مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی اظهار داشت: استقلال تیمی منظم و باکیفیت داشت و باعث افتخار جام حذفی بود. دو بازی آخر این تیم را آنالیز کردیم. استقلال ملاثانی از بازیکنان خوبی در خطوط هافبک و حمله بهره می‌برد و ترکیبی از بازیکنان باتجربه و جوان دارد.

مورایس مسلمان شد

وی در مورد شایعه گرویدن خود به دین مبین اسلام خاطرنشان کرد: من مشکلی با سؤالات متفاوت ندارم. من می‌خواهم زندگی شخصی و حرفه‌ای خودم را به‌صورت جداگانه دنبال کنم. مدتی قبل با افتخار به دین اسلام گرویدم و می‌خواستم این مسئله را در پایان فصل بگویم. حالا یکی از شما و عضو یکی از خانواده‌های ایرانی هستم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره اینکه در فضای مجازی به ارتباط میان تغییرات زندگی شخصی خود و اُفت سپاهان اشاره شده است، گفت: دوباره به زندگی شخصی‌ام اشاره شد. من مربی حرفه‌ای فوتبال هستم. نمی‌دانم شما خانواده دارید یا خیر. قطعاً هر یک از شما خانواده دارید و به مسئولیت کار خودتان هم رسیدگی می‌کنید. وقتی فردی حرفه‌ای تشکیل خانواده می‌دهد، مسئولیت او بیشتر می‌شود. فکر نمی‌کنم این موضوع، دلیلی برای نتایج سپاهان باشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ارگ کریم خانی میزبان صنایع دستی وهنر‌های سنتی فارس شد
  • پای پیشکسوتان صنایع دستی به ارگ کریم‌خانی شیراز باز شد
  • شوراها در گره‌گشایی از مردم پیشتاز باشند
  • قهرمان اسبق جودو جوانان آسیا درگذشت
  • قهرمان سابق جودوی آسیا درگذشت
  • مورایس: استقلال ملاثانی باعث افتخار جام حذفی بود
  • سرلشکر سلامی با خانواده شهید حاجی‌رحیمی دیدار و گفت‌وگو کرد +عکس
  • سرلشکر سلامی با خانواده شهید حاجی‌رحیمی دیدار و گفت‌وگو کرد
  • وصیت هوادار استقلال و واکنش نکونام؛ با پرچم دو ستاره دفنم کنید! + عکس
  • سریال مشاور و روایتی از باز کردن کلاف‌های پیچیده زندگی