Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهرداد شیروانی رئیس هیات ورزش جانبازان و معلولان خوزستان گفت: نخستین دوره مسابقات پارادو و میدانی قهرمانی کشور در رده سنی نوجوانان و جوانان از ۶ تا ۸ اسفند امسال در بخش آقایان و بانوان در ورزشگاه تختی اهواز برگزار می‌شود.

او با بیان اینکه در این رقابت‌ها ۲۵ ورزشکار خوزستانی در قالب ۴ تیم حضور دارند که شانس بالایی برای کسب مدال دارند بیان داشت: این رقابت‌ها با پیشنهاد هیات خوزستان برای پشتوانه سازی تیم‌های ملی در کشور برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اولویت ما در چند سال اخیر سرمایه گذاری در بخش پایه‌ها بوده تا بتوانیم در مسابقات آتی عملکرد خوبی داشته باشیم.

شیروانی با اشاره به اینکه هر ورزشکار تنها اجازه حضور در یک ماده را دارد اظهار کرد: این پیکار‌ها در رشته‌های پرتاب وزنه، دیسک، نیزه، دوی ۱۰۰، ۲۰۰، ۴۰۰، ۸۰۰ و ۱۵۰۰ متر برگزار خواهد شد و در پایان نفرات برتر به اردوی تیم ملی فراخوانده می‌شوند.

رئیس هیات ورزش جانبازان و معلولان خوزستان مهم‌ترین مشکل این رشته را در خوزستان نبود زیرساخت مناسب دانست و افزود: با توجه به امکاناتی که در اختیار داریم تنها می‌توانیم در رشته دوومیدانی میزبانی بگیریم و در رشته‌های دیگر این امکان برایمان میسر نیست.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی پارادومیدانی جانبازان و معلولان رقابت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۷۰۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو و میدانی قهرمانی جوانان آسیا؛ ششمی سجاد آقایی در ۴۰۰متر

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در جریان برگزاری رقابت‌های دو‌ومیدانی جوانان قهرمانی آسیا امروز جمعه ۷ اردیبهشت و در دور نهایی رقابت ماده۴۰۰متر سجاد آقایی نماینده کشورمان موفق شد با ثبت زمان ۴۸.۱۳ثانیه در جایگاه ششم این مسابقات قرار گیرد و با این نتیجه به کار خود پایان دهد.    مسابقات دوومیدانی جوانان قهرمانی آسیا ۵ تا ۸اردیبهشت و با حضور ۴۳ کشور از قاره آسیا به میزبانی شهر دبی کشور امارات برگزار می‌شود.   نازنین فاطمه عیدیان، ملیکا نوروزی، الناز موسایی، مانا حسینی، سجاد آقایی، مهدی هفت چشمه، محمد حسام مظفری، سجاد آقایی نمایندگان دوومیدانی ایران در این مسابقات هستند.

دیگر خبرها

  • پاداش هیات کشتی خوزستان به مدال آوران آسیایی
  • دو و میدانی قهرمانی جوانان آسیا؛ ششمی سجاد آقایی در ۴۰۰متر
  • برگزاری ششمین نشست تخصصی گردشگری مقاومت در اهواز+فیلم
  • رقابت بیش از ۷۱ هزار داوطلب خوزستانی در کنکور سراسری ۱۴۰۳
  • جام کشتی تختی اهواز؛ نتایج فینال پنج وزن نخست مشخص شد
  • مجوز برگزاری مجمع انتخاباتی دوومیدانی صادر شد
  • جدال محمدرضا گرایی و سعید اسماعیلی؛ قهرمان المپیک به پاریس می‌رود یا پدیده فرنگی؟
  • برگزاری کنکور سراسری با رقابت گروه  علوم ریاضی و انسانی در هرمزگان
  • برگزاری سومین جلسه منتخبان مجلس دوازدهم به میزبانی شریان
  • آخرین وضعیت ایران برای میزبانی از بازی‌های آسیایی ناشنوایان