Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@07:09:03 GMT

لزوم حمایت از طرح‌های پژوهشی حوزه امنیت

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۷۰۲۷۷

لزوم حمایت از طرح‌های پژوهشی حوزه امنیت

ایسنا/خراسان جنوبی مدیر امور فناوری اطلاعات دانشگاه بیرجند گفت: از طرح‌های پژوهشی حوزه امنیت، آن گونه که لازم است حمایت نشده است.

محمد قاسمی گل، دوشنبه شب ۱۴ بهمن، در نشست صمیمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با نخبگان، دانشگاهیان و فعالان حوزه فاوای خراسان جنوبی اظهار کرد: از سال ۸۹ فعالیت خود را آغاز کرده و جزو اولین مراکز در سطح کشور بوده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به اینکه تمرکز ما بیشتر بر روی آموزش بوده است، افزود: دوره‌هایی که مصوب سازمان مدیریت است، در این حوزه کافی نیست و نمی‌تواند کارکنان متخصص در حوزه امنیت تربیت کند.

به گزارش ایسنا، رئیس فاوای دانشگاه بیرجند با تاکید بر لزوم تربیت نیروی انسانی متخصص در حوزه امنیت، تصریح کرد: بر طبق طرح جامع آموزش پیش رفته و افرادی که قرار بود در حوزه امنیت تربیت شوند، سطح بندی کردیم.

قاسمی گل افزود: سطح بعدی دانشجویان هستند که سعی برما بر این بوده که برای افراد علاقمند دوره‌های تکمیلی برگزار کنیم.

وی با تاکید بر لزوم فعالیت رسانه‌ها در حوزه تولید محتوا، تصریح کرد: در بخش دانش‌آموزی افرادی مستعد وجود دارند که به آنان توجه نشده است.

مدیر امور فناوری اطلاعات دانشگاه بیرجند با تاکید بر تربیت نیروی متخصص در حوزه امنیت، خاطرنشان کرد: مطالعاتی در این حوزه در کشورهای مختلف انجام داده‌ایم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی ارتباطات دانشگاه بیرجند فناوری اطلاعات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۷۰۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم تغییر رویکرد خدماتی به اجتماعی در شهرداری‌ها

ایسنا/آذربایجان شرقی شهردار تبریز با تاکید بر لزوم تغییر رویکرد خدماتی به اجتماعی شهرداری ها افزود: جامعه مشکلات و معضلات اجتماعی فراوانی دارد که شهرداری باید بستر و زیرساخت های زیست مومنانه را تامین کند.

یعقوب هوشیار امروز، شنبه هشتم اردیبهشت ماه در همایش شوراها، گفت: طبق منشور نهج البلاغه که امیرالمومنین(ع) برای تمام بشریت و به ویژه شیعیان فرموده این است که ما نباید از توجه به امورات جزئی مردم غافل شویم و این امر با شوراهای کاخ‌نشین و فاصله با مردم فرودست امکان پذیر نیست.

وی به عدم تصدی گری دولت در امور شورا ها تاکید کرد ‌و گفت: طبق فرمایشات حضرت امام خمینی(ره) باید سیاست بالادستی دولت که امکان مدیریت و اداره توسط شوراهای اسلامی دارند، به این ارگان تخفیف و تفویض شود و کار های اجرایی دولت نیز کاهش یابد.

هوشیار تصریح کرد: عملکرد شوراها قابل دفاع بوده و تقاضا داریم مرجعیت شوراها در امور شهری باشد که تمام دستگاه و ارگان‌های حکومتی شوراها را در راس امور شهری بدانند.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • لزوم تغییر رویکرد خدماتی به اجتماعی در شهرداری‌ها
  • لزوم تعیین تکلیف پرونده‌های محکومین به قصاص در کردستان
  • متخصص حوزه انفورماتیک سلامت بیان کرد؛ نقش آزمایشگاه های پزشکی هوشمند در تشخیص بیماری ها
  • لزوم توجه ویژه مسئولان به بیمه و امنیت شغلی کارگران
  • لزوم ایجاد فضا‌های آموزشی و تربیتی در آموزش و پرورش
  • تاکید امام جمعه شاهیندژبرنقش معلمان و کارگران در رشد جامعه
  • لزوم حمایت بیشتر مسئولان از کارگران در شرایط جنگ اقتصادی
  • لزوم حمایت از تولیدکنندگان برای تحقق جهش تولید
  • لزوم تقویت دانشگاه فرهنگیان
  • لزوم آمادگی بسیج فرهنگیان برای حل مسائل آموزش و پرورش