Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم نماینده، ولی فقیه در آذربایجان شرقی در دیدار اعضای انجمن‌های اسلامی مساجد و کارخانجات تبریز تصریح کرد: مردم از انقلاب سیر نشده اند بلکه از عملکرد‌های نامطلوب و رفتار مدیران گله‌مند هستند.

او با اشاره به اینکه این انقلاب خدمات بزرگی را برای ایران و اسلام داشته است، افزود: مشکلاتی هم در کشور داریم که باید برای رسیدن به قله این مشکلات را یکی یکی کنار بزنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی صادر کردنی نیست، بلکه صادر شدنی است، افزود: انقلاب راه خود را یافته و مردم بسیاری از کشور‌ها پیام انقلاب را دریافته اند چنانکه امروز در عراق و سوریه و لبنان و... حرکت‌های ضد استکباری زیادی داشتند که این به برکت صدور فرهنگ انقلابی است.

او نقش برجسته رهبری امام خمینی (ره) و حضور مردم را در پیروزی انقلاب اسلامی ایران را مورد تاکید قرار داد و گفت: همه دست به دست هم دادند تا انقلاب به پیروزی رسید و امروز هم، دانشگاهی، بازاری، روحانی، کارگر و معلم و... همه و همه با هم از این انقلاب و نظام دفاع می‌کنند.

نماینده، ولی فقیه در آذربایجان شرقی از دیگر عوامل پیروزی انقلاب اسلامی، اعتقاد مردم دانست و خاطرنشان کرد: مردم به خاطر دین و اسلام و با شعار‌های الله اکبر و لا اله الا الله و عزاداری‌های عاشورا و تاسوعا علیه رژیم ستمشاهی قیام کردند.

امام جمعه تبریز، رهبری‌های صحیح امام خمینی (ره)، اعتقاد مردم به اسلام و حضور مردم را سه عامل اصلی پیروزی انقلاب عنوان و خاطرنشان کرد: همین سه عامل، عوامل بقای انقلاب اسلامی هم هستند و انقلاب وابسته به آن است.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انقلاب اسلامی امام جمعه دهه فجر ولی فقیه در آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۷۰۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت تسنیم از نشست خبری امام‌جمعه خرم‌آباد+فیلم

حجت‌الاسلام شاهرخی در یک نشست صمیمی پای صحبت‌های اهالی رسانه در لرستان نشست. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، جمعی از اصحاب رسانه لرستان امروز با حجت‌الاسلام سید احمدرضا شاهرخی، نماینده ولی‌فقیه در این استان، دیدار کردند.

رابطه صمیمی حجت‌الاسلام شاهرخی با خبرنگاران لرستان از نکات قابل‌ توجه این محفل محسوب می‌شد و همین صمیمیت سبب شد خبرنگاران دیدگاه‌ها و مشکلات این استان را بی‌پرده بیان کنند.

پیگیری مسائل اساسی لرستان با مشارکت اساتید حوزه و دانشگاه

پروژه‌های نیمه‌تمام، بیکاری و چالش‌های فرهنگی لرستان ازجمله مسائل مطرح‌شده در نشست خبری با خبرنگاران بود و حجت‌الاسلام شاهرخی خواستار رسیدگی به این مشکلات شد.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان در این دیدار با بیان اینکه خبرنگاران با سخنی که می‌گویند و قلمی که به‌کار می‌برند، جایگاه مهمی دارند، تأکید کرد: خبرنگاران نباید از روی حدس و گمان قلم بزنند و با مطالب بی‌پایه و اساس اذهان را مشوش کنند.

حجت‌الاسلام شاهرخی عنوان کرد: آگاهی‌دادن درست و به‌دور از بداخلاقی‌ها، کینه و نفرت موردنیاز است و اهل رسانه در این راستا اولین گروهی هستند که این وظیفه را باید به‌درستی انجام دهند.

.

انتهای پیام/ 645/

دیگر خبرها

  • اهمیت عملیات وعده صادق مانند تسخیر لانه جاسوسی است
  • دیدار معلمان و فرهنگیان نمونه با نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی
  • انحراف مینی بوس در اتوبان پبامبر اعظم ۸ مصدوم برجای گذاشت
  • بهسازی آسفالت آزادراه تبریز زنجان آغاز شد
  • دانشکده هوش مصنوعی در دانشگاه آزاد تبریز راه‌اندازی می‌شود
  • دانشگاهیان پیشرفت‌های کشور را روایت کنند/ هر استاد و دانشجو یک رسانه باشد 
  • رقابت ۱۲ نفر برای ۶ کرسی دیگر مجلس در آذربایجان شرقی
  • اطلاعیه قطعی آب شهرک خاوران تبریز
  • علم‌الهدی: دستاورد‌های دولت برای مردم ملموس نیست / در شرایط فعلی کشور نیازمند بکارگیری قدرت اقناع هستیم تا حقیقت موضوع برای مردم تشریح شود
  • روایت تسنیم از نشست خبری امام‌جمعه خرم‌آباد+فیلم