Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، محمدرضا کاظمی مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی سنگ اهن بافق از تجهیز اماکن ورزشی به جدید‌ترین سیستم صوتی خبر داد و افزود: این سیستم با هزینه‌ای بیش از یک میلیارد و هفتصد میلیون ریال نصب و راه اندازی شد.

او راه اندازی این سیستم‌ها را در سالن‌های بدنسازی، ژیمناستیک و استخر شنا بیان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی سنگ آهن بافق همچنین در بخش دیگری از سخنان خود از نصب سیستم روشنایی سالن امام علی (ع) آهنشهر با اعتباری بیش از  یک میلیارد و یکصد میلیون ریال خبر داد.

کاظمی هدف باشگاه فرهنگی ورزشی را رفاه حال ورزشکاران و استفاده کنندگان از فضا‌های ورزشی برشمرد و از ورزشکاران خواست تا در جهت حفظ و نگهداری این تجهیزات بکوشند.

انتهای پیام/ غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: برق رسانی سیستم روشنایی سیستم صوتی باشگاه فرهنگی ورزشی راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۷۰۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌های مختلف فرهنگی و ورزشی به مناسب روز مریانج برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی مظاهری عصر چهارشنبه در نشست خبری به مناسبت روز مریانج اظهار کرد: با برنامه‌ریزی شورای شهر و شهرداری مریانج چندین عنوان برنامه فرهنگی و ورزشی به مناسبت ۱۴ اردیبهشت ماه روز مریانج برگزار می‌شود.

وی افزود: شعار امسال ما مریانج شهر کار و تلاش است.

رئیس شورای اسلامی شهر مریانج با اشاره به برنامه‌های روز مریانج گفت: برنامه پیاده‌روی خانوادگی، جشنواره غذا با همکاری میراث فرهنگی و همایش دوچرخه‌سواری از جمله برنامه‌های روز مریانج است.

مظاهری خاطرنشان کرد: همچنین به مناسبت روز مریانج اتوبوس‌های خط واحد مریانج به همدان و بالعکس از ۱۴ لغایت ۲۱ اردیبهشت ماه به مدت یک هفته رایگان خواهد بود.

وی با اشاره به مراسم ویژه روز مریانج بیان کرد: به مناسبت همین روز و معرفی بازار مبل مریانج فردا یک مراسم بزرگ در بازار مبل با حضور استاندار و نمایندگان مجلس برگزار خواهد شد.

رئیس شورای اسلامی شهر مریانج عنوان کرد: مریانج ظرفیت بسیار بالایی در تولید مبلمان و سرویس چوب دارد که محصولات خود را به عراق هم صادر می‌کند به دنبال گسترش این ظرفیت هستیم.

کد خبر 6094453

دیگر خبرها

  • اماکن تاریخی فارس در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) تعطیل است
  • تعطیلی تمام اماکن تاریخی و فرهنگی فارس در روز شهادت امام جعفر صادق (ع)
  • اماکن تاریخی فارس در سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) تعطیل است
  • برگزاری همایش بزرگ عقیدتی سیاسی در بافق
  • سالن کنسرت در ملایر ساخته می شود
  • برنامه‌های مختلف فرهنگی و ورزشی به مناسب روز مریانج برگزار می‌شود
  • وظیفه جدید وقف کمک به حل مسائل جامعه است
  • مرکز البرزپژوهی در کرج راه اندازی می شود
  • خریداری ۳ سری دستگاه سیستم برودتی پیش سرد، ویژه کشتارگاه دام
  • واگذاری ۱۰۰ بنای تاریخی در سال ۱۴۰۳