Web Analytics Made Easy - Statcounter

بر اساس تازه‌ترین رده بندی مهاجمان و مربیان باشگاه‌های فوتبال جهان که از سوی سایت ورلد کلاب رنکینگ اعلام شد، سردار آزمون مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان و باشگاه زنیت روسیه با سه پله سقوط نسبت به رده بندی پیشین در رتبه ۷۰ جهان قرار گرفت، با این وجود همانند رده بندی قبل، بهترین مهاجم ایران لقب گرفت.

پس از آزمون، ارسلان مطهری مهاجم جدید تیم فوتبال استقلال تهران با صعود ۱۰۳ پله‌ای و قرار گرفتن در رتبه ۱۱۳ جهان قرار گرفت و دومین مهاجم برتر کشورمان شد و علی علیپور مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس تهران، بدون تغییر نسبت به رده بندی قبل همچنان در رتبه ۲۶۸ جهان و سوم ایران جای گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در سطح جهان نیز جایگاه ۵ مهاجم برتر جهان تغییری نداشته و لواندوفسکی مهاجم لهستانی بایرن مونیخ با کسب ۴۶۳۳ امتیاز و در رتبه نخست جای گرفت و حمداله مهاجم النصر و لیونل مسی مهاجم بارسلونا به ترتیب در رده دوم و سوم جهان قرار گرفتند.

در بخش مربیان نیز علیرضا منصوریان سرمربی سابق تیم فوتبال ذوب آهن با وجود سقوط ۲ پله‌ای در رتبه ۲۱۸ جهان و نخست ایران ایستاد. پس از او امیر قلعه نویی سرمربی سپاهان با ۴۱ پله صعود در رتبه ۳۷۳ جهان و دوم ایران و یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس با ۴ پله نزول در رتبه ۴۲۵ جهان و سوم ایران جای گرفتند.

در این رتبه بندی جایگاه ۶ مربی برتر جهان تغییری نداشت و یورگن کلوپ سرمربی لیورپول در صدر ایستاده و ارنستو والورده سرمربی سابق بارسلونا و گایاردو سرمربی ریور پلاته در جای دوم و سوم قرار دارند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: سردار آزمون ارسلان مطهری بهترین مهاجم ایران علیرضا منصوریان امیر قلعه نویی یحیی گل محمدی جهان قرار گرفت تیم فوتبال جای گرفت رده بندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۷۰۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محرومیت بهترین داور زن فوتبال جهان

به گزارش "ورزش سه"، استفانی فراپارت، داوری که در سال 2019 تاریخ‌ساز شد، بدون شک بدترین سال خود را تجربه می کند. این داور زن 40 ساله فرانسوی در لیست داوران منتخب برای قضاوت دو رویداد مهم ورزشی تابستان امسال قرار نگرفته است و در بازی های المپیک پاریس و یورو 2024 آلمان حضور نخواهد داشت.

"بهترین داور زن جهان" در سال‌های 2019، 2020، 2021 و 2022، بر اساس گزارش IFFHS، علیرغم این واقعیت که بالاتر از هر داور زن در سال های اخیر بوده و اولین زنی بود که برای داوری فینال سوپرجام فوتبال اروپا در سال 2019 منصوب شد، از حضور در مهمترین رویدادهای امسال محروم شده است. او در چند ماه پایانی سال 2023 و شروع سال جدید چند اشتباه تاثیرگذار داشته که برایش تاوان سختی داشت.

فراپارت همچنین اولین زنی بود که یک مسابقه را در رقابت‌های لیگ یک فرانسه قضاوت می‌کرد و در دسامبر 2020، اولین زنی بود که در لیگ قهرمانان اروپا داوری کرد. او همچنین اولین داور زن بود که در جام جهانی 2022 در قطر یک مسابقه فوتبال مردان را قضاوت کرد.

دیگر خبرها

  • درخشش اصفهانی‌ها در میان برترین‌های ورزش ایران
  • تصمیم ده‌روسی پس از درخشش سردار آزمون
  • آزمون در ترکیب اصلی رُم برابر اودینزه
  • سردار آزمون در رم هت‌تریک کرد | آمادگی بالای ستاره ایرانی را ببینید + ویدئو
  • اختتامیه جشنواره قهرمان ایران؛ میرزازاده و کیانی بهترین ورزشکاران از نگاه مردم
  • بهترین‌های ورزش ایران انتخاب شدند/آقای ورزش ایران؛ امین میرزازاده
  • انتخاب بهترین‌های ورزش ایران
  • محرومیت بهترین داور زن فوتبال جهان
  • خروج سردار از سایه | مهاجم ایرانی اسلحه پنهان ده‌روسی مقابل لورکوزن خواهد بود؟
  • هشدار در انتخاب سرمربی خارجی برای بسکتبال/ قلبی که با ایرانی است