Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- دیدار تیم‌های شاهین شهرداری بوشهر و نساجی مازندران در ورزشگاه شهید مهدوی بوشهر برگزار می‌شود و تماشاگران می‌توانند این دیدار را به صورت رایگان تماشا کنند. تاریخ انتشار: 19:35 - 14 بهمن 1398 - کد خبر: ۵۹۳۰۶۴

به گزارش خبرگزاری میزان و به نقل از روابط عمومی باشگاه شاهین شهرداری بوشهر، خداکرم ایزدپناه اظهار داشت: با پیگیری مدیریت باشگاه و شورای اسلامی شهر بوشهر و موافقت هیئت فوتبال استان و سازمان لیگ آتماشای دیدار دیدار تیم‌های شاهین شهرداری بوشهر و نساجی مازندران رایگان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: علی‌رغم رایگان اعلام شدن تماشای دیدار تیم‌های شاهین شهرداری بوشهر و نساجی مازندران به اطلاع علاقه‌مندان و هواداران عزیز می‌رساند به جهت مشخص شدن جایگاه هر نفر روی سکو‌های ورزشگاه، سامانه از روز چهارشنبه ۱۶ بهمن فعال خواهد بود و هر نفر برای ورود به ورزشگاه باید حتما بلیت ورودی خود را (به صورت رایگان) از سامانه pin۹۰.ir تهیه کند.

سرپرست تیم شاهین شهرداری بوشهر افزود: بازی مقابل تیم فوتبال نساجی روز جمعه ۱۸ بهمن راس ساعت ۱۶ در ورزشگاه شهید مهدوی بوشهر برگزار خواهد شد.

وی تاکید کرد: با توجه به آخرین اخطار سازمان لیگ مبنی بر بدون تماشاگر نمودن بازی‌های خانگی تیم شاهین شهرداری بوشهر، از هواداران عزیز خواهشمندیم یکپارچه و پرشور تیمشان را تشویق و حمایت کرده و از پرداختن به حواشی جدا بپرهیزند تا با کمک یکدیگر در فضایی کاملا جوانمردانه و ورزشی یک پیروزی دیگر در کارنامه تیم محبوبشان ثبت شود.

بیشتربخوانید: سرآسیایی: شاهین به دنبال بقا در لیگ است

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: نساجی مازندران شاهین شهرداری بوشهر نساجی مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۷۰۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کرمان نه، فینال حذفی در نزدیکی این شهر است!

به گزارش "ورزش سه"، اگرچه مسئولان سازمان لیگ اعلام کرده‌اند که فینال جام حذفی در صورت عدم صعود مس رفسنجان و گل‌گهر سیرجان به دیدار پایانی در کرمان برگزار می‌شود، اما منظور آنها ورزشگاه باهنر کرمان نبوده است.

ایده برگزاری فینال حذفی در کرمان در اوایل سال جاری مطرح شد و قرار بود که ورزشگاه امام علی (ع) این شهر در بازی پایانی حذفی افتتاح شود. حالا اما ظاهرا برنامه‌ریزی‌ها درباره بهره‌برداری از ورزشگاه تازه‌تأسیس کرمان به سرانجام نرسیده و این ورزشگاه نمی‌تواند فعلا میزبان مسابقات رسمی فوتبال و به خصوص یک بازی به بزرگی فینال حذفی باشد.

این در حالی است که مسئولان سازمان لیگ هم از اینکه ورزشگاه جدید کرمان بعید است به فینال حذفی برسد، مطلع هستند و منظور آنها از برگزاری فینال در کرمان، انجام مسابقه در این استان و یکی از ورزشگاه‌های دیگر بوده است.

در این خصوص شنیده می‌شود که گزینه اصلی سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال برای میزبانی از فینال جام حذفی ورزشگاه تازه‌تأسیس شهر رفسنجان است که بازی‌های مس را پذیرایی می‌کند. این ورزشگاه که گنجایشی نزدیک به 18 هزار نفر دارد، چند ماهی است مورد استفاده قرار گرفته و حالا اگر مس رفسنجان و گل‌گهر سیرجان به دیدار پایانی حذفی نرسند، احتمالا میزبان حذفی باشد.

باید منتظر ماند و دید ابتدا روند آماده سازی ورزشگاه کرمان به کجا می‌انجامد و بعد منتظر مشخص شدن فینالیست‌ها ماند تا در صورت عدم صعود یکی از تیم‌های کرمانی به دیدار پایانی احتمالا فینال در رفسنجان برگزار شود.

دیگر خبرها

  • نگاهی به تقابل ذوب‌آهن و نساجی؛ جدال برای بقا
  • نساجی با رنگ قرمز برای بقا می‌جنگد
  • اسدی به پرسپولیس رسید
  • تلاش‌مان کسب حداکثر امتیازات است
  • لیونل مسی و فرزندش متئو و تماشای دیدار میامی هیت - بوستون سلتیکس / فیلم
  • گزارشی از آخرین تمرین تیم فوتبال ذوب‌آهن برای مصاف با نساجی با حضور اصحاب‌رسانه
  • شاگردان الهامی آماده دیدار با ذوب آهن (عکس)
  • کرمان نه، فینال حذفی در نزدیکی این شهر است!
  • تفریح حق مسلم شهروندان است/ برگزاری تورهای رایگان گردشگری ویژه محلات کم‌برخوردار اصفهان
  • نساجی گلزنی به ذوب آهن را تمرین کرد (عکس)