Web Analytics Made Easy - Statcounter

پایگاه خبری فردا: بازی تکراری اصلاح‌طلبان در این دوره انتخابات هم رخ داده است؛ از یک سو تخریب رقیب و انداختن بار تمام مسئولیت‌ها بر دوش جناح مقابل و از سوی دیگر مظلوم‌نمایی و تکیه بر ردصلاحیت‌شدگان و تیره‌وتار جلوه‌دادن فضای انتخابات برای مردم. چنین روشی در این دوره با محور ارائه اسناد تحریف‌شده و غیرواقعی و خوانشی نادرست از موضوعات با هدف تخریب شخصیت‌های برجسته اصولگرا در جریان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


لاله افتخاری، فعال سیاسی اصولگرا درباره فضاسازی‌های اخیر اصلاح‌طلبان گفت: «به هر حال در هر انتخابات چنین تخریب‌ها و بی‌اخلاقی‌های سیاسی رخ می‌دهد که نیروهای انقلاب باید با آگاهی تمام با چنین تخریب‌هایی مواجه شوند. همه ما وظیفه داریم تا با ارائه ادله و اسناد قابل قبول ادعاهای واهی کسانی که دست به تخریب می‌زنند را خنثی کنیم و با هشیاری تمام به همه شبهات پاسخ دهیم تا هیچ ابهامی برای مردم باقی نماند. این وظیفه فعلی نیروهای انقلاب است اما در ابعاد کلی تخریب‌کردن به‌جای پاسخگو بودن امر نادرستی است. اصلاح‌طلبان اکنون باید پاسخگوی عملکرد ناکارآمد خود در دولت و مجلس باشند نه آنکه با طلبکاری به اتهام‌زنی بپردازند. اگر چنین روحیه‌ای بر فضای سیاسی حاکم شود، مردم بر اساس واقعیت‌ها تصمیم می‌گیرند تا دیگر شاهد ورود نیروهای غیرمتخصص و غیرمتعهد به مجلس نباشیم».
او درباره نوع قضاوت مردم نسبت به اتهام‌زنی‌های اصلاح‌طلبان اظهار کرد: «به‌هرحال اصلاح‌طلبان با تمام قوا در مسیر تخریب قدم برمی‌دارند اما مردم باید به برنامه‌ها و سابقه‌ها توجه کنند. اکنون دشمن خارجی هم منتظر شرکت محدود مردم در انتخابات است و ما نباید بگذاریم خواسته دشمن محقق شود».
او رسالت نیروهای انقلاب در مدت‌زمان اندکی که به انتخابات باقی مانده را اینگونه تشریح کرد: «ضرورت دارد که همه نیروهای انقلاب کارنامه خود را شفاف و با جزئیات عرضه کنند و حتی بگویند که در این مسئولیت‌ها به این دلایل نقایصی وجود داشته و چنین نقاط مثبتی هم موجود بوده است. مردم به دنبال صداقت هستند. در شرایطی که اصلاح‌طلبان فاقد این خصیصه هستند ما باید صادقانه با مردم روبه‌رو شویم تا اطمینان کامل آنها را جذب کنیم».
افتخاری در پاسخ به این پرسش که هدف اصلاح‌طلبان از تحریف موضوعاتی مانند املاک نجومی چیست، تصریح کرد: «شخصیتی مانند آقای قالیباف از سوی شورای نگهبان تأیید صلاحیت شده است و همین امر نشان می‌دهد که بحث املاک نجومی یا دیگر حاشیه‌هایی که اصلاح‌طلبان ایجاد می‌کنند ارتباطی به او ندارد. اگر بنای همه نیروهای سیاسی تمکین به قانون است باید همه بپذیرند که تأیید صلاحیت یعنی نبود خدشه‌ای در کارنامه فرد؛ از سوی دیگر قوه قضادیه هم به مسائل مطروحه رسیدگی کرده است و هیچگونه تقصیری را متوجه آقای قالیباف ندانسته است. مردم همه کارنامه آقای قالیباف را بررسی کنند و ببینند که کفه خدمات او بیشتر بوده است یا نقایص کاری‌اش. اگر این قضاوت انجام شود قطعا تمام تخریب‌های اصلاح‌طلبان بی‌اثر می‌شود».
او در پایان گفت: «در مدت باقی‌مانده باید بررسی شود که افرادی به‌عنوان لیست نهایی معرفی شوند که از تخصص لازم برخوردار باشند تا بتوانند نیازهای واقعی جامعه را برطرف کنند. لیستی که در نهایت به مردم ارائه می‌شود باید برای مردم قانع‌کننده باشد. اگر چنین شود می‌توان امید داشت که مجلس آینده یک مجلس مؤثر و انقلابی باشد».

منبع: فردا

کلیدواژه: لاله افتخاری اصلاح طلبان انتخابات نیروهای انقلاب آقای قالیباف اصلاح طلبان برای مردم تخریب ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۷۰۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده کل ارتش: جمهوری اسلامی ایران پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد

امیر سرلشکر موسوی با حضور در مرکز فرماندهی و واپایش عملیات ارتش، از آحاد رزمندگان نقش آفرین، به‌ویژه رزمندگان پدافند هوایی و نیروی هوایی، خانواده‍‌های رزمندگان و فرماندهان، قدردانی کرد.

به گزارش ایسنا، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، با حضور در مرکز فرماندهی و واپایش عملیات ارتش، وعده صادق را جلوه زیبایی از وحدت و هم افزایی ارتش و سپاه و وزارت دفاع عنوان کرد.

فرمانده کل ارتش افزود:  این عملیات که با محوریت نیروی هوافضای سپاه، هم افزایی ارتش و وزارت دفاع و هدایت ستاد کل نیروهای مسلح با موفقیت انجام شد، کام همه دوستان انقلاب اسلامی را شیرین و دشمنان را از قدرت بازدارندگی ایران شگفت‌زده کرد.

امیر سرلشکر موسوی با شکرگزاری به درگاه احدیت  و تبریک این موفقیت و ظهور قدرت اراده ملت ایران به محضر فرماندهی معظم کل قوا، از ستاد کل نیروهای مسلح که با تدبیر شایسته و هم‍افزا و راهبری دقیق عملیات، اراده و همت رزمندگان اسلام را  هم جهت و معطوف به هدف، به فرجامی غرور آفرین، رهنمون ساخت، قدردانی کرد.

فرمانده کل ارتش خاطرنشان کرد: به دلاورمردان سپاه پاسداران خداقوت و دست مریزاد عرض می‌کنم و از آحاد همرزمان عزیز نقش آفرین، به‌ویژه رزمندگان پدافند و نیروی هوایی و  خانواده محترم فرماندهان و رزمندگان که همواره با تحمل سختی‌ها، توفیقات نیروهای مسلح را میسر ساخته‌اند، صمیمانه قدردانی می‍‌ کنم.

وی بر ضرورت تداوم هوشیاری و آمادگی مرکز فرماندهی و واپایش عملیات ارتش برای اقدام، تاکید و خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران به دنبال گسترش جنگ نیست لیکن در جنگ اراده‌ها، پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد.

امیر سرلشکر موسوی، همچنین از خداوند بزرگ برای ملت سربلند ایران، عزت روز افزون و برای محور مقاومت به‌ویژه مردم مظلوم فلسطین و غزه قهرمان، پیروزی نهایی و برای رژیم کودک‌کش صهیونیستی تسریع در زوال مختوم را مسئلت کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فلاحت پیشه: هم گشت ارشاد حجاب ناموفق بود هم گشت ارشاد مدیران /سرنوشت پول‌های اختلاس‌شده مشخص نشده /ناکارآمدی دولت مقابل الیگارشی قدرت و ثروت
  • تشکیل کانون‌ نقد و کانون‌های شورش!
  • عملیات «وعده صادق» موجب شادی تمام حق طلبان شد
  • علیرضابیگی: دولت رئیسی ناکارآمدی و مشکلاتش را به سفره مردم منتقل کرده
  • تخریب پروژه گازرسانی بر اثر بارش باران در روستای دوسیران + فیلم
  • «به‌دنبال جنگ نیستیم، اما پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل می‌دهیم»
  • جمهوری اسلامی پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر خواهد داد
  • فرمانده کل ارتش: جمهوری اسلامی ایران پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد
  • فرمانده ارتش: پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهیم داد
  • شارلاتان‌بازی نشریات توقیف‌شده به روایت اصلاح‌طلبان