Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده قرارگاه شمال‌ شرق نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی گفت: ۲۲ بهمن ۹۸ متفاوت‌تر از سال‌های قبل خواهد بود و پس از آن، مردم حماسه دوم اسفند را رقم خواهند زد و آنانی که حرف‌های احمقانه می‌زنند قدرشناس انقلاب نیستند و این مردم ضمن پیروی از ولی فقیه با قدرت ادامه‌دهنده راه امام و شهدا خواهند بود.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ دوم ستاد «رضا آذریان» در مراسم تجلیل از خانواده‌های شهدا و ایثارگران، اظهار کرد: ارتش در زمان انقلاب و دوران پایانی رژیم شاهنشاهی حامی انقلاب و گوش به فرمان امام راحل بود و شهیدان شیرودی، صیادشیرازی، فلاحی و دیگر شهدای بزرگوار در مسیر پیروزی انقلاب و سقوط رژیم تلاش بسیار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نخستین شهدای انقلاب و پس از انقلاب از ارتش بودند و اوج درخشش ارتشیان در دوران ۸ سال جنگ تحمیلی بود که به فرموده امام خمینی(ره) ارتشیان در نوک پیکان نبرد با دشمن تا به دندان مسلح قرار داشتند.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌شرق نزاجا با بیان اینکه راه پرافتخار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با قوت ادامه خواهد یافت، خاطرنشان کرد: حضور میلیونی مردم در تشییع پیکرهای پاک شهد سلیمانی و یاران و همرزمانش نشانه بارزی از آگاهی ملت بصیر و ولایت‌مدار ایران است و ملت شریف ایران همواره قدردان خون‌ پاک شهدای والامقام هستند.

امیر آذریان با بیان اینکه مردم در دهه مبارک فجر و در روز ۲۲ بهمن که با چهلم شهید سلیمانی و یاران همراهش مصادف شده، مشتی کوبنده‌تر از گذشته بر دهان دشمنان پلید خواهند زد، تصریح کرد: ۲۲ بهمن ۹۸ متفاوت‌تر از سال‌های قبل خواهد بود و پس از آن، مردم حماسه دوم اسفند را رقم خواهند زد و آنانی که حرف‌های احمقانه می‌زنند قدرشناس انقلاب نیستند و این مردم ضمن پیروی از ولی فقیه با قدرت ادامه‌دهنده راه امام و شهدا خواهند بود.

وی تاکید کرد: تاکنون سیلی‌های محکم زیادی بر دشمن زده‌ایم که آخرین مورد آن در تخریب پایگاه آمریکایی عین‌الاسد بود و اگر غلط دیگری بکنند پاسخ نظام اسلامی کوبنده‌تر از قبل خواهد بود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ۲۲ بهمن خواهند زد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۷۱۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهانت به امام خمینی(ره) در کتاب درسی هند؟

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، طی روزهای گذشته برخی کانال های تلگرامی با انتشار تصویری از یک کتاب مدعی شدند که در کتاب‌های درسی آموزش و پرورش هند به امام خمینی(ره) بنیانگذار انقلاب توهین کرده‌اند.

در این کتاب تصویر بنیانگذار انقلاب اسلامی در کنار برخی جنایتکاران منتشر شده است. بررسی‌ها نشان می‌دهد که این کتاب به هیچ وجه کتاب درسی نظام آموزشی هندوستان نیست و یک موسسه خصوصی است.

همچنین مدیر این موسسه با انتشار نامه‌ای ضمن عذرخواهی از این اشتباه و قول اصلاح فوری این اقدام نوشت: «صمیمانه‌ترین پوزش خود را از این اشتباه اعلام می‌داریم و در حال انجام اقدامات فوری برای اصلاح این اشتباه هستیم.»

برخی معتقدند منتشرکنندگان این شایعه در فضای رسانه‌ای، تلاش دارند تا روابط بین دو کشور هند و ایران را تضعیف کنند.

کد خبر 848144 برچسب‌ها امام خمینی هند خبر ویژه

دیگر خبرها

  • ناخدا صمدی: امام خمینی(س) اردیبهشت 58 فرمودند «ارتش باید بماند»/ پیش از آن پرسنل ارتش در پادگان‌ها امیدی به فردای خود نداشتند/ ابراهیم متقی: خلیج فارس یکی از حوزه‌های اصلی تهدید بوده، هست و خواهد بود
  • اهانت به امام خمینی(ره) در کتاب درسی هند؟
  • جمعی از معلمان با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند
  • تبریک متفاوت شمسایی پس از قهرمانی ایران در آسیا! | فیلم
  • ضرورت روشنگری و تبیین دانشجویان در فضای رسانه‌ای
  • مهاجرت معکوس در ۲۰۰ روستای کردستان از دستاوردهای دولت سیزدهم است
  • آیا می شناسیدش؟
  • درخواست متفاوت یک امام جمعه بعد از بازگشت دوباره گشت‌ ارشاد | فیلم
  • آیت‌الله حسینی همدانی: اینکه دانشجویان آمریکایی در آمریکا به خاطر غزه کتک می‌خورند و به زندان می‌روند یعنی غزه پیروز است/ نفرت جهانی از آمریکا کاملاً عیان شده است/ امروز همه مردم آزاده عالم با نفرت فریادشان بر سر اسرائیل بلند است
  • آیت‌الله مطهری فیلسوف زمان و یکی از متفکرین انقلاب بود