Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مهرداد خوشبخت کارگردان فیلم، حسین کلامی تهیه کننده، بهزاد عبدی آهنگساز، علیرضا کمالی، حمیدرضا محمدی، ویدا جوان و شبنم گودرزی بازیگران فیلم و سایر عوامل در نشست خبری فیلم «آبادان یازده ۶۰» حضور یافته و به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند.  تاریخ انتشار: 21:46 - 14 بهمن 1398 - کد خبر: ۵۹۳۰۷۵

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، نشست خبری فیلم سینمایی «آبادان یازده ۶۰» به کارگردانی «مهرداد خوشبخت» در محل نشست‌های جشنواره فیلم فجر با اجرای فرزاد حسنی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مهرداد خوشبخت کارگردان فیلم، حسین کلامی تهیه کننده، بهزاد عبدی آهنگساز، علیرضا کمالی، حمیدرضا محمدی، ویدا جوان و شبنم گودرزی بازیگران فیلم و سایر عوامل در نشست خبری فیلم «آبادان یازده ۶۰» حضور یافته و به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند. 

بیشتر بخوانید: برای مشاهده فهرست کامل آثار سودای سیمرغ فجر ۳۸ اینجا کلیک کنید برای مشاهده متن کامل نشست خبری جشنواره فیلم فجر ۳۸ اینجا کلیک کنید برای مشاهده آخرین خبرها از جشنواره فیلم فجر ۳۸ اینجا کلیک کنید برای مشاهده معرفی هیئت داوران جشنواره فیلم فجر ۳۸ اینجا کلیک کنید برای مشاهده برنامه سینماهای مردمی جشنواره فیلم فجر ۳۸ اینجا کلیک کنید

مهرداد خوشبخت درباره فیلم سینمایی «آبادان یازده ۶۰» گفت: این فیلم نسخه نهایی ما نیست، این نسخه را کمی با تغییرات آماده اکران می کنیم، ما این فیلم را براساس مجموعه اطلاعاتی که براساس واقعیت بود ساختیم. 

وی درباره نحوه انتخاب بازیگران فیلم اظهار کرد: ما می خواستیم تا جای ممکن به واقعیت نزدیک شویم، می خواستیم تا جایی که می شود گریم دیده نشود، ما به همین دلیل از بازیگران بسیار قوی بهره گرفتیم که در کنار هم گروه بسیار خوبی را تشکیل دادند. 

علیرضا کمالی درباره حضورش در فیلم سینمایی «آبادان یازده ۶۰» گفت: من این فیلم را بازی کردم، توضیح اضافه ای ندارم، جهت عرض ادب اینجا حاضر شدم، توضیح اضافه به یک زیر متن احتیاج دارد که من فعلا به آن دسترسی ندارم، باید کمی از فیلم فاصله بگیرم تا بتوانم به خوبی درباره آن صحبت کنم. 

حمیدرضا محمدی درباره بازی در فیلم «آبادان یازده ۶۰» گفت: امیدوارم عضو خوبی برای این فیلم بوده باشم، از بازی در این فیلم همچنان ذوق زده ام. 

ویدا جوان درباره بازی در این فیلم اظهار کرد: داستان رادیو آبادان برای من به شدت جذاب بود، از طرفی تحول این شخصیت در طول فیلم مرا برای ایفای این نقش تهیج کرد. 

بهزاد عبدی آهنگساز این فیلم گفت: افتخار کردم که در فیلمی درباره آبادان موسیقی کار را ساختم، موسیقی در فیلم به نظر من کم نبود و به اندازه و در ساختار اثر حضور داشت. 

حسن کلامی درباره دلیل تهیه کنندگی این فیلم اظهار کرد: همین طور که دوستان اشاره کردند فیلم یک اثر ملی و تشریح کننده مقاومتی مردمی بود، سعی ما نشان دادن همین مقاومت مردمی بود، خواستیم نشان دهیم افرادی در پشت جبهه های افرادی گمنام داشتیم که کسی از آنها یاد نکرده است، ما خواستیم از این بزرگواران یاد کنیم. به همین دلیل این فیلم ساخته شد. 

خبر در حال تکمیل است...

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اینجا جشنواره فیلم فجر اخبار سینما کلیک کنید برای مشاهده جشنواره فیلم فجر ۳۸ بهزاد عبدی آهنگساز آبادان یازده ۶۰ نشست خبری فیلم فیلم اظهار حمیدرضا محمدی مهرداد خوشبخت بازیگران فیلم علیرضا کمالی فیلم سینمایی ویدا جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۷۱۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آنچلوتی تأیید کرد: این ستاره از رئال نمی‌رود

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید امشب در دیداری در چارچوب لالیگا موفق شد رئال سوسیه‌داد را با نتیجه ۱-۰ شکست دهد. تک‌گل مادریدی‌ها در این بازی را آردا گولر به ثمر رساند تا آنها با این پیروزی یک گام دیگر به قهرمانی نزدیک‌تر شوند. کارلو آنچلوتی در نشست خبری در مورد نکات بازی صحبت و عملکرد تیمش را ارزیابی کرد.

پیروزی امشب؟
من رئال سوسیه‌داد را خیلی دوست دارم. پیروزی در اینجا آسان نبود اما تیم من شگفت‌انگیز است. ما سختی کشیدیم، جنگیدیم. اکنون برای قهرمانی در لالیگا فقط به ۴ امتیاز نیاز داریم.

گلزنی آردا گولر؟
آردا گولر بازیکن بسیار مهمی برای آینده باشگاه است. او فصل بعد اینجا خواهد ماند. واقعا سبک بازی‌اش را دوست دارم، او عاشق باشگاه است و هر روز پیشرفت می‌کند. خیلی جوان است، کم کم شخصیت اصلی خود را خواهد داشت.

زوج رودیگر مقابل بایرن مونیخ؟
من هنوز نمی‌دانم. ما گزینه‌های مختلفی داریم. من وضعیت را در روزهای آینده ارزیابی خواهم کرد.

عملکرد بازیکنان؟
عالی بودند. مردم فکر می‌کردند که ما اینجا آمده‌ایم تا فقط استراحت کنیم. نادرست بود. بازیکنان من می‌خواستند برنده شوند. باید از آنها تشکر کنم، زیرا عملکرد آنها فوق العاده بود.

وضعیت لوکا مودریچ؟
شرایط جسمانی او مطلوب است. این را در بازی‌های گذشته نشان داده است. او تماشایی است. می‌تواند سه‌شنبه مقابل بایرن بازی کند.

دیگر خبرها

  • بعد از رفتن کین، مجبور شدم مثل اردک بنشینم!
  • بهترین فیلم های وسترن با بازی «لی ون کلیف»؛ از Beyond the Law تا The Grand Duel
  • ثبت سفارش کتاب درسی چگونه است؟
  • ویدیو/ ملی‌پوش واترپلو که پس از طلسم‌شکنی حذف شد!
  • خوردن چهارگل هیج جا خوب نیست و ناراحتم می‌کند
  • آنچلوتی تأیید کرد: این ستاره از رئال نمی‌رود
  • اوسمار مقصر حذف پرسپولیس را اعلام کرد
  • بازی همیشگی‌مان را مقابل آلومینیوم انجام ندادیم
  • مس ۱ (۳) - چادرملو ۱ (۵): شگفتی‌ساز حذفی اینجا است
  • مس 1(4)- چادرملو1(5): شگفتی‌ساز حذفی اینجا است